افزایش کیفیت نرم افزار: راهنمای بررسی موثر کد

بررسی کد در فرآیند توسعه نرم افزار برای افزایش کیفیت نرم افزار، تسهیل اشتراک دانش و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار مهم است. این مقاله مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های جامع و بهترین روش‌ها را برای بررسی کد ارائه می‌کند که مهندسان نرم‌افزار می‌توانند در سازمان‌های خود معرفی کنند. این دستورالعمل‌ها به‌ویژه برای تیم‌ها یا سازمان‌هایی که مالکیت نهایی توسعه، آزمایش و خطوط لوله CI/CD (ادغام پیوسته/توسعه مستمر) را حفظ می‌کنند، مناسب است.

\

:::اطلاعات
سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به من است و لزوماً منعکس کننده نظرات هیچ نهاد یا سازمانی نیست.

:::

\

اهمیت بررسی کد

در حالت ایده آل، هر تغییری که در خط لوله شما منتشر می شود باید بررسی شود. مهم نیست که بی‌اهمیت باشد، هر تغییری که بررسی نشده است نباید در مرحله تولید قرار گیرد. اگر یک تغییر کوچک و واضح باشد، ارسال آن برای بررسی و تایید آسان خواهد بود. بدون فرآیند بررسی، ممکن است زمینه تأثیر یا مشکلاتی را که یک تغییر به ظاهر کوچک می تواند برای خدمات شما ایجاد کند، از دست بدهید. این امر به ویژه زمانی صادق است که یک مهندس نرم افزار تازه وارد سازمان شده باشد. هیچ سناریویی وجود ندارد که در آن بازبینی کد قبل از انتشار تغییرات در تولید اختیاری باشد.

\

بررسی کد …