لینکدین به‌روزرسانی‌های جستجوی ناوبر فروش و کارت CRM را ارائه می‌کند

راه حل های فروش لینکدین امروز فهرستی از به روز رسانی ها را برای پلتفرم Sales Navigator اعلام کرد که شامل بهبود تجربه جستجو، ادغام CRM و بهینه سازی صفحه اصلی جدید می شود.

این ویژگی های جدید با هدف افزایش کارایی برای تبلیغ کنندگان و فروشندگان است. ویژگی ها در طول سه ماهه اول 2022 عرضه خواهند شد.

از زمان آغاز به کار خود در سال 2017، LinkedIn Sales Navigator به بخش مهمی از قیف فروش بسیاری از سازمان ها تبدیل شده است.

تجربه جستجوی ناوبر فروش جدید لینکدین

اولین به روز رسانی به شکل تجسم بهتر در تجربه جستجو ارائه می شود.

وقتی به نوار ابزار جستجو می روید، LinkedIn Sales Navigator اکنون تمام فیلترهای موجود را نشان می دهد.

گزینه های اضافی که نشان داده می شوند عبارتند از “Company Headquarters” و “TeamLink Connections of”.

هنگام فیلتر کردن برای مخاطبان هدف، نتایج در زمان واقعی به روز می شوند. این به‌روزرسانی یافتن مخاطبان یا حساب‌های هدف شما را آسان‌تر و زمان‌برتر می‌کند.

تجربه جستجوی جدید از LinkedIn Sales Navigator.اعتبار تصویر: LinkedIn.com، فوریه 2022

به‌روزرسانی‌های یکپارچه‌سازی ناوبر فروش و CRM

دومین بهبود ویژگی LinkedIn Sales Navigator برای کاربران Advanced Plus است.

Sales Navigator از قبل می تواند برای مدیریت مخاطبین به سیستم CRM شما (از طریق Microsoft Dynamics 365 و Salesforce) پیوند دهد. لینکدین ابزار جدیدی را به این ادغام اضافه کرده است به نام «فرصت‌های در معرض خطر» (At-Risk Opportunities).

این ویژگی گزارشی از افرادی که فرصت های باز گذاشته اند را مستقیماً در Sales Navigator ارائه می دهد.

مزایای این ویژگی به شما کمک می کند تا تلاش های خود را در مواقع حساس اولویت بندی کنید و همچنین کیفیت خط لوله خود را بهبود بخشید.

کارت‌های CRM ارتقا یافته جدید در LinekdIn Sales Navigator.اعتبار تصویر: LinkedIn.com، فوریه 2022

کارت‌های CRM پیشرفته یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های یکپارچه‌سازی CRM است. این کارت‌های CRM پیشرفته به صفحات حساب و صفحات تماس اضافه می‌شوند و نیاز به جابجایی بین پلتفرم‌ها را به حداقل می‌رسانند.

می‌توانید این اطلاعات را مستقیماً در Sales Navigator مشاهده کنید، با این گزینه که مستقیماً روی CRM خود کلیک کنید.

ویژگی های صفحه اصلی جدید

آخرین ویژگی اعلام شده توسط لینکدین به روز رسانی صفحه اصلی جدید بود که سه ماهه گذشته راه اندازی شد. صفحه اصلی افزودنی خوش‌آمد برای تیم‌های فروش بود که بینش‌های سفارشی‌سازی شده برای حساب‌های کلیدی را نشان می‌دهد.

LinkedIn بخش Alerts Feed، Priority Accounts را به روز کرده و یک برگه جدید “Bookmarked Alerts” اضافه کرده است.

ویژگی های صفحه اصلی LinkedIn Sales Navigator به روز شده است.اعتبار تصویر: LinkedIn.com، فوریه 2022

با استفاده از بخش حساب‌های اولویت‌دار، می‌توانید حساب‌هایی را که برای کسب‌وکارتان مهم هستند، آپلود کنید. برای مثال، با تعداد زیادی از افراد که شرکت‌ها یا حرفه‌ها را به هم می‌ریزند، می‌توانید از زمان رشد کارمندان یا تعداد کارمندان آگاه باشید.

خلاصه

فروش در حال حاضر یک بازار چالش برانگیز با پیچ و تاب ها و محورهای زیادی است. تجربه جدید راهنمای فروش لینکدین کارایی بیشتری را برای تیم های فروش شما فراهم می کند.

با کاهش زمان برای اهداف مخاطب و تحقیق و عمیق‌تر کردن بینش‌های CRM خود، تیم شما در راه بستن معاملات بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تری خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر به روز رسانی های اخیر به مخزن لینکدین Sales Navigator Release Notes مراجعه کنید.


منبع: افزایش کارایی روز به روز با ویژگی های جدید Sales Navigator، LinkedIn

تصویر ویژه: Shutterstock/art.em.po

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور