حداکثر به‌روزرسانی‌های عملکرد تبلیغات Google برای بهینه‌سازی کامل قیف

گوگل ادز مجموعه ای از به روز رسانی های کمپین های Performance Max را اعلام کرده است.

این پیشرفت‌ها به تبلیغ‌کنندگان کنترل دقیق‌تری بر کمپین‌هایشان می‌دهد، بینش مشتری را بهبود می‌بخشد و بودجه را بهتر مدیریت می‌کند.

حالت جدید ارزش مشتری و اهداف جذب

گوگل ادز معرفی کرده است ارزش مشتری حالت، در حال حاضر در نسخه بتا، طراحی شده برای اهداف تبدیل خرید.

این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا روی مشتریان با ارزش تمرکز کنند و کمپین‌های خود را بر این اساس بهینه کنند.

به‌علاوه، اکنون اهداف جدید جذب مشتری در Search Ads 360 (SA360) در دسترس است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد مشتریان جدید را هدف قرار داده و جذب کنند.

برنده شدن مشتریان از کار افتاده

گوگل ادز راه اندازی کرده است هدف حفظ مشتری (در نسخه بتا) برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای بازگرداندن مشتریان از کار افتاده.

این ویژگی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد دوباره با مشتریان غیرفعال درگیر شوند و به طور بالقوه نرخ وفاداری و حفظ مشتری را افزایش دهند.

اطلاعات آماری دقیق و بینش مخاطبان

Performance Max اکنون در بینش مخاطبان خود اطلاعات جمعیتی دقیقی از جمله گروه های سنی و جنسیتی ارائه می دهد.

این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان درک دقیق‌تری از مخاطبان هدفشان می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا کمپین‌های هدفمند و مؤثرتری ایجاد کنند.

بینش و پیش‌بینی سرعت بودجه

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در مدیریت بهتر بودجه‌های خود، Google Ads را معرفی کرده است سرعت بودجه بینش

این بینش ها هزینه کمپین پیش بینی شده و عملکرد تبدیل پیش بینی شده را ارائه می دهد.

این ویژگی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد درباره تخصیص بودجه خود تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرند و کمپین‌های خود را برای حداکثر بازگشت سرمایه بهینه کنند.

حذف آدرس IP در سطح حساب

Performance Max اکنون از حذف آدرس IP در سطح حساب پشتیبانی می کند و به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر کمپین های خود می دهد و آنها را قادر می سازد آدرس های IP خاص را از هدف خود حذف کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به Google Ads رسمی مراجعه کنند پست وبلاگ برای اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی ها و نحوه استفاده از آنها برای بهبود عملکرد کمپین.

تست استراتژی های بهینه سازی

شاید جالب‌ترین به‌روزرسانی، توانایی اجرای آزمایش‌هایی باشد که استراتژی‌های بهینه‌سازی را مستقیماً در کمپین‌های Performance Max آزمایش می‌کنند.

اولین استراتژی مورد آزمایش “گسترش URL نهایی” است که به صورت پویا تبلیغات را به مرتبط ترین صفحه فرود هدایت می کند.

با توجه به اطلاعات ذکر شده گوگل:

«تبلیغ‌کنندگانی که از بسط URL نهایی با کمپین‌های حداکثر عملکرد استفاده می‌کنند، میانگین افزایش بیش از 9 درصدی در تبدیل/مقدار تبدیل با هزینه هر اقدام (CPA)/بازده هزینه تبلیغات (ROAS) مشابه دارند.»

آزمایش‌ها ترافیک را تقسیم می‌کنند و بخشی به آزمایش در حین ردیابی عملکرد در برابر تنظیمات اصلی اختصاص داده می‌شود.

داده‌ها نشان می‌دهند که این تغییر چگونه بر عملکرد کمپین شما تأثیر می‌گذارد.

چرا SEJ اهمیت می دهد

این به‌روزرسانی‌ها تعهد مداوم Google Ads را به ارائه ابزارها و بینش‌هایی به تبلیغ‌کنندگان برای موفقیت در بازار رقابتی فزاینده نشان می‌دهد.

توانایی بهینه سازی برای مراحل مختلف چرخه عمر مشتری، تست استراتژی های بهینه سازی و شناسایی فرصت های مخاطب، همگی پیشرفت های ارزشمندی هستند.

Performance Max آینده Google برای بازاریابی عملکرد است، بنابراین به‌روز ماندن در مورد ویژگی‌های جدید و بهترین شیوه‌ها بسیار مهم است.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

ارزش جدید و اهداف حفظ طول عمر مشتری می تواند راهبردهایی را برای پرورش بهتر مشتریان در کل قیف بازاریابی از خرید تا خریدهای تکراری باز کند.

بینش پیچیده‌تر مخاطب در مورد سن و جنسیت ممکن است فرصت‌هایی را برای تنظیم بهتر پیام‌ها برجسته کند.

اجرای آزمایش‌های بهینه‌سازی می‌تواند دستاوردهای عملکرد منحصربه‌فردی را باز کند، به‌ویژه اگر از گزینه گسترش URL نهایی پویا استفاده شود.

استفاده از این کنترل‌ها و بینش‌های جدید در Performance Max می‌تواند کارایی بازاریابان و بازگشت سرمایه را بهبود بخشد.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور