5 ابزار هوش مصنوعی گوگل برای سازماندهی صندوق ورودی، عکس ها و موارد دیگر

2. اجازه دهید جیمیل صندوق ورودی شما را خودکار کند

اگر در یک سفر سازمانی هستید و قبلاً از صندوق ورودی برگه‌دار Gmail استفاده نمی‌کنید، باید آن را فعال کنید. صندوق ورودی برگه‌دار از هوش مصنوعی برای مرتب‌سازی ایمیل‌ها در حداکثر پنج دسته استفاده می‌کند: اصلی، تبلیغات، اجتماعی، به‌روزرسانی‌ها و انجمن‌ها. به این ترتیب شما مجبور نیستید یک انبوه ایمیل را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که همه چیز به کجا برود. برای روشن کردن صندوق ورودی برگه‌دار، به تنظیمات بروید و صندوق ورودی خود را به‌عنوان «پیش‌فرض» تنظیم کنید و سپس انتخاب کنید که می‌خواهید جی‌میل پیام‌های دریافتی را در چه دسته‌هایی مرتب کند. در اینجا یک نکته حرفه ای وجود دارد: اگر یک ایمیل در برگه ای متفاوت از جایی است که ترجیح می دهید داشته باشید، می توانید آن را بکشید و در برگه مورد نظر رها کنید. هوش مصنوعی پیشرفته جیمیل به طور خودکار از اقدامات شما درس می گیرد و ایمیل های آینده را بر اساس آن دسته بندی می کند و مدیریت صندوق ورودی را برای شما آسان تر می کند.

و در حالی که آنجا هستید، می‌توانید ویژگی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Smart Compose، Smart Reply و دیگر ابزارهای شخصی‌سازی هوشمند را فعال کنید، مانند فیلترهای هوشمندی که ایمیل‌های تأیید پرواز را به رویدادهای تقویم تبدیل می‌کنند یا به شما کمک می‌کنند بسته‌های خود را ردیابی کنید. در یک نگاه. این ویژگی‌های سازمانی مطمئناً می‌توانند در زمان صرفه‌جویی کنند و به این معنی است که آینده شما می‌تواند از صندوق ورودی بهتری لذت ببرد.

3. از Gemini راهنمایی بخواهید و به شما کمک کند تا کارهای خود را پیگیری کنید

اگر به دیوار برخورد کردید یا نمی دانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید، به Gemini (که اکنون به راحتی از طریق برنامه نیز در دسترس است) مراجعه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید امسال کاری بزرگ انجام دهید، مانند دویدن ماراتن، می‌توانید با جمینی چت کنید و سطح تناسب اندام فعلی خود را به او بگویید و زمانی که می‌خواهید مسابقه بدهید و می‌تواند برنامه تمرینی برای شما ایجاد کند. که سپس می‌توانید به Google Sheets صادر کنید تا بتوانید زمان خود را بهتر مدیریت کنید.

یا شاید فقط به کمک کلی تری برای سازماندهی و شلوغی نیاز دارید: سعی کنید از Gemini بخواهید فهرستی از کارها به همراه چک باکس هایی برای شما ایجاد کند که این فرآیند را از کجا شروع کنید. (و هی، هنگامی که تمیز کردن فنر دیجیتال را کامل کردید و شروع به مرتب کردن IRL کردید، جمینی نیز در این مورد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.)

4. از Gemini در Gmail، Docs و موارد دیگر برای برنامه ریزی و سازماندهی استفاده کنید

اگر طرح Google One AI Premium دارید، Gemini می‌تواند به شما کمک کند مستقیماً در Gmail، Docs، Slides، Sheets و Meet برنامه‌ریزی و سازماندهی کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید در مورد بودجه‌بندی سازماندهی بیشتری داشته باشید، می‌توانید از Gemini بخواهید به ایجاد یک راه‌اندازی Google Sheets برای پیگیری امور مالی شما کمک کند. یا از Gemini در Docs استفاده کنید تا به شما کمک کند فهرستی از پروژه‌های بزرگی را که می‌خواهید در طول سال انجام دهید، با مراحل و فهرست‌های چک تکمیل کنید. و در Gmail، Gemini می‌تواند به شما کمک کند تا ایمیل‌ها را به‌سرعت پیش‌نویس کنید و به آن‌ها پاسخ دهید، چه در حال نوشتن برنامه‌ای برای یک دوره کارآموزی تابستانی یا ایجاد یک ایمیل برای سازماندهی دوستان خود برای جلسه بعدی باشید.

5. برگه های خود را در کروم مرتب کنید

آیا اجازه می‌دهید برگه‌هایتان در طول روزها، هفته‌ها و ماه‌ها تکثیر شوند، یا با پشتکار آن‌ها را با نوعی آهنگ عادی می‌بندید؟ در تلاش برای کنترل برگه‌های خود، ویژگی جدید Chrome را امتحان کنید تا به شما کمک کند «سازماندهی برگه‌های مشابه». این ابزار آزمایشی جدید از هوش مصنوعی برای پیشنهاد و ایجاد گروه‌های برگه برای شما بر اساس آنچه در حال حاضر باز است (در حال حاضر در ایالات متحده و به زبان انگلیسی موجود است) استفاده می‌کند. اما اگر به نظر نمی‌رسد که به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند. برای استفاده از آن، Chrome را باز کنید و «تنظیمات» را از منوی سه نقطه انتخاب کنید و سپس «هوش مصنوعی تجربی» را انتخاب کنید.