ساخت اولین برنامه خود با استفاده از C ++ Builder (قسمت 1)

C ++ Builder ساخت برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ را هنگام نوشتن کد در C ++ آسان می کند. استفاده از این ابزار بسیار آسان است زیرا به شما اجازه می دهد تا به سادگی اجزاء مانند دکمه ها ، زمینه های متن ، انتخابگرهای زمان ، اشکال و غیره را به فرم طراحی بکشید و رها کنید (فرم زمانی که برنامه اجرا می شود پنجره یا صفحه شما می شود) مرحله بعدی طراحی UI با کشیدن و رها کردن اجزا است. در قسمت بعدی این مقاله ، ما کد را برای بازیابی ورودی کاربر با استفاده از انتخابگر زمان و انتخابگر تاریخ می نویسیم.

تصویر
عکس پروفایل Embarcadero Hacker Noon

Embarcadero

ابزار Embarcadero برای توسعه دهندگان نخبه ای ساخته شده است که مهمترین برنامه های کاربردی جهان را ایجاد و نگهداری می کنند.

گاهی اوقات ایجاد برنامه های تلفن همراه می تواند کارساز باشد. اما C ++ Builder ساخت برنامه های تلفن همراه و دسکتاپ را هنگام نوشتن کد در C ++ آسان می کند.

در این مقاله ، ما چند مرحله را که می توانید برای ساخت اولین برنامه خود با استفاده از C ++ Builder انجام دهید ، به اشتراک می گذاریم.

اپلیکیشنی که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است ، یک برنامه یادآوری کوتاه است که شامل پایگاه داده SQLite ، برخی از فیلدهای ورودی ، انتخابگرهای تاریخ/زمان و اجزای دیگر است – عملکردهای بسیار متنوعی که به شما امکان می دهد به راحتی تصور کنید.

مرحله اول: راه اندازی C ++ Builder

برای شروع ساخت اولین برنامه خود با استفاده از C ++ Builder ، باید IDE را روی دستگاه خود تنظیم کنید.

پس از راه اندازی C ++ Builder ، مرحله بعدی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور