چگونه همه گیر راه خوردن صبحانه را هک کرد [Infographic]

56 درصد از آمریکایی ها ، از جمله 87 درصد از همه والدین ، ​​از صبحانه به عنوان اولین وعده غذایی خود در روز لذت نمی برند. اکثریت آمریکایی ها ترجیح می دهند چند دقیقه بیشتر بخوابند تا اینکه برای صبحانه آنقدر زود بیدار شوند. دلیل شماره یک برای کنار گذاشتن صبحانه این است که 50 درصد از ما معتقدیم این زمان طولانی ترین وعده غذایی است. اگرچه درصد صبحانه خواران در طول همه گیری افزایش نیافته است ، درصد مصرف غذاهای صبحانه در واقع میزان خوبی افزایش یافته است.

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

برایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

اگرچه شکی نیست که آمریکایی ها طرفداران زیادی برای غذای صبحانه هستند (در واقع در هر زمان از روز) ، بسیاری از ما نیز اغلب صبحانه نمی خوریم. در حقیقت ، 56 درصد از آمریکایی ها ، از جمله 87 درصد از همه والدین ، ​​از صبحانه به عنوان اولین وعده غذایی خود در روز لذت نمی برند. ما عاشق تخم مرغ ، پنکیک ، بیکن و قهوه ای هش هستیم ، پس چرا بسیاری از ما از این وعده غذایی صرف نظر می کنیم؟

دلیل شماره یک برای کنار گذاشتن صبحانه این است که 50 درصد از ما معتقدیم این غذای طولانی ترین زمان برای تهیه است و ما آن را صبح روزهای هفته صرف نمی کنیم. حتی اگر بتوانیم وقت بگذاریم ، به احتمال زیاد این کار را نمی کنیم. اکثریت آمریکایی ها ترجیح می دهند چند دقیقه بیشتر بخوابند تا بیدار شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور