راهنمای نهایی برای راهنماهای ارزهای رمزنگاری شده – نه ، این یک نوع اشتباه نیست

عکس پروفایل نویسنده

در تمام بحث ها و جلسات طوفان مغزی من در مورد رمزنگاری با دیگران ، من از یک جنبه خاص رفت و برگشت می کنم – منابع قابل اعتماد خواندن در موضوعات مختلف. هر وقت چیز جدیدی پیش می آید ، اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند این است که کجا می توان همه چیز را در مورد آن یاد گرفت.

از کجا بخوانید حملات خون آشام در DeFi؟ به چه سایتی مراجعه کنید اقتصاد اتریش لا لا بیت کوین؟ کجا باید جستجو کرد تشکیل پرونده مالیاتی راهنمایی برای سود سرمایه در رمزنگاری؟ از کجا ELI5 تهیه کنید تولید محصول؟

و به همین ترتیب، و غیره.

ساده ترین راه برای حل این مسئله این است که Google را بخوانید و هر آنچه را که در بالاترین نتایج جستجو قرار دارد بخوانید و در نتیجه بهترین منابع مطالعه را به SEO Gods بسپارید. روش دیگر جستجوی کلمات کلیدی در زیرمجموعه هایی مانند ارز r / cryptocurrency است. نقطه ضعف این مسئله قرار گرفتن در پورتال های غیر مرتبط برای یادگیری موضوعات ریز و درشت و مجبور شدن از طریق اطلاعات تأیید نشده است.

  • اگر مراقب گزینه های جستجوی عبارت خود نباشید ، احتمالاً در نهایت یک دسته لینک Twilight مانند بالا دریافت خواهید کرد

یافتن یک مخزن دانش مشروع برای ، مثلاً همه چیزها – بیت کوین یا همه چیز – DeFi ، در صورت وجود بیش از حد اطلاعات و نظارت ناچیز ، دشوار است. بنابراین یکی از اولین کارهایی که هنگام شروع سفر رمزنگاری خود انجام دادم و کاری که امروز هم انجام می دهم این است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور