آیا برنامه CoinMarketCap Earn می تواند به Crypto-Adoption کمک کند؟

عکس پروفایل نویسنده

@کریستینا-فرونزهکریستینا فرونزه

نویسنده محتوا در بازار که به 4 سال تجربه نزدیک می شود. علاقه دوم من سئو است.

CoinMarketCap ، یکی از ابزارهای پیگیری اطلاعات و قیمت که توسط علاقه مندان به ارزهای رمزپایه از سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، با سیستم عامل CoinMarketCap Earn که به سرعت در حال توسعه است ، به طور فعال آموزش رمزنگاری را ارتقا می دهد.

CoinMarketCap Earn راهی نوآورانه برای افزایش سطح پذیرش ارزهای رمزپایه ، بستری است که به کاربران امکان می دهد نه تنها دانش خود را در رمزنگاری گسترش دهند بلکه دارایی های رمزنگاری را نیز به روشی کم خطر کسب کنند.

یک پلت فرم مشابه توسط Coinbase در ژوئن 2019 راه اندازی شد. این پروژه با موفقیت چشمگیری روبرو شد و بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و آنها را ترغیب کرد تا در مورد پروژه های مختلف ارزهای رمزنگاری شده یاد بگیرند.

CoinMarketCap Earn پاداش کاربران را برای یادگیری رمزنگاری کسب می کند

CoinMarketCap اوایل آوریل امسال توسط Binance خریداری شد. در آن زمان ، مدیر عامل Binance Changpeng “CZ” Zhao با اشاره به اینکه فکر خرید CMC را با انتظار رشد بهتر داشت ، اظهار داشت: “CoinMarketCap بیشتر از هر محصول دیگری در فضای رمزنگاری کاربر دارد.”

از زمان خرید ، این سیستم عامل تغییرات زیادی را تجربه کرده است. با تشکر از یکی از آن پیشرفت های موفق ، طرفداران ارزهای رمزپایه اکنون فرصتی برای یادگیری همه چیز در مورد رمزنگاری و کسب درآمد دارند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور