خلاصه اخبار مرکز داده: خواسته های مرکز داده و مقررات هوش مصنوعی | دانش مرکز داده

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، ما می خواهیم این کار را برای متخصصان مرکز داده آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم ترین داستان های هفته را پیدا کنند.

خلاصه اخبار دانش مرکز داده آخرین اخبار و پیشرفت‌ها را در صنعت مرکز داده – از سرمایه‌گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت، به شما ارائه می‌دهد.

برای به روز ماندن در مورد همه مراکز داده، در خبرنامه Data Center Knowledge مشترک شوید تا محتوا را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید.

به دنبال نگرانی‌ها – از حریم خصوصی افراد گرفته تا امنیت ملی – در مورد پیامدهای هوش مصنوعی، دولت‌ها در سراسر جهان در تلاش هستند تا تعیین کنند آیا و چگونه می‌توانند غرب وحشی هوش مصنوعی را تنظیم کنند. با این حال، کشورهای مختلف به شیوه‌های متفاوتی به مقررات نزدیک می‌شوند. در این مقاله، بیاموزید که برزیل، چین، اسرائیل، ژاپن و اتحادیه اروپا چگونه هوش مصنوعی را تنظیم می کنند (یا تنظیم نمی کنند).

هنگامی که هوش مصنوعی به درستی تنظیم شود، نوید تغییرات مثبت را نشان می دهد، به ویژه در پرداختن به چالش های بهره وری انرژی و کربن زدایی در مرکز داده – از برنامه ریزی مصرف انرژی تا تعمیر و نگهداری پیش بینی شده. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که این ابزارها ممکن است کلید مدیریت و بهبود خطوط عرضه پیچیده در جهان باشند. بیایید به کاربردهای بالقوه آن نگاهی بیندازیم – و اینکه کجای اینها هنوز کوتاه است.

با ادامه پذیرش هوش مصنوعی و محاسبات لبه، گزارش اخیر JLL یک عدم تعادل عرضه و تقاضای طولانی‌مدت مرکز داده را پیش‌بینی می‌کند که با اختلالات زنجیره تامین، کمبود زمین و محدودیت‌های برق تشدید می‌شود. در نتیجه، انتظار می‌رود کمبود در فضای هم‌محلی (در کنار افزایش قیمت‌ها) تا سال 2024 ادامه داشته باشد.

هولکامب نقل قول را کشید

قانونگذاران واشنگتن خواستار تحقیق درباره شرکت چینی Semiconductor Manufacturing International Corp (SMIC) به دلیل نقض احتمالی تحریم های ایالات متحده هستند. دریابید که چگونه این اتهامات با پیچیدگی های بزرگتر چشم انداز تراشه های جهانی مطابقت دارند.

زمانی که OpenStack در فضای محاسبات ابری محبوب بود، از آن زمان توسط شرکت هایی مانند AWS، Google Cloud و Microsoft Azure تحت الشعاع قرار گرفت. اما در حالی که صحبت در مورد فناوری OpenStack ساکت شده است، هنوز در محافل ابری خاص زنده و پر رونق است. با توجه به روندهای در حال تحول در فناوری ابر، این مقاله به بررسی تجدید حیات احتمالی و پتانسیل افزایش پذیرش این راه حل همه کاره و نقش آن در ساخت ابرهای خصوصی می پردازد.

این همه برای این هفته است. کدام یک از این داستان ها برای شما مهمتر است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور