تعیین جوامع در نمودارها با استفاده از الگوریتم انتشار برچسب

عکس پروفایل نویسنده

شناسایی جامعه موضوعی است که می تواند در مجموعه داده هایی که دارای نظم ذاتی هستند ، اعمال شود.

به عنوان مثال ، درختان سرخ ، توس و بلوط انواع درختان هستند. ماهی ، جلبک و اختاپوس انواع موجودات زیر آب هستند. این موجودیت ها را می توان در یک گروه مشترک گروه بندی کرد و وظیفه انجام آن را تشخیص جامعه می نامند.

گاهی اوقات ما یک مجموعه داده داریم که بدون ساختار است و می خواهیم از آن مقداری ارزش کسب کنیم ، در این موارد تشخیص جامعه می تواند مفید باشد. در این مقاله ، من در مورد چگونگی شناسایی جوامع با استفاده از LPA ، الگوریتم انتشار برچسب در بسته GraphFrames Spark صحبت خواهم کرد. کد مقاله را می توانید در اینجا پیدا کنید.

الگوریتم انتشار برچسب

Label Propagation Algorithm یک الگوریتم سریع است که جوامع را در یک نمودار تشخیص می دهد. این به اطلاعات قبلی در مورد انجمن ها نیاز ندارد و از ساختار شبکه برای شناسایی آنها استفاده می کند. برخی از انجمن های اولیه را برچسب گذاری می کنیم و این کار از آنجا انجام می شود.

LPA توسط راگاوان در این مقاله پیشنهاد شده است ، و با برچسب زدن گره ها ، و انتشار این برچسب ها در سراسر شبکه و تشکیل جوامع بر اساس روند انتشار برچسب ها ، کار می کند.

ایده این است که یک برچسب در یک گروه متراکم از گره ها مسلط خواهد شد ، اما در انتشار در یک منطقه کم اتصال مشکل خواهد داشت. چه زمانی…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور