برای تعیین اهداف شغلی و دستیابی به پتانسیل کامل خود ، یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنید

عکس پروفایل ولی Dragomir Hacker Noon

@معتبرآگومیرولی دراگومیر

معتاد فناوری ، گیمر ، تاجر رمزنگاری ، پدر یک کمربند

داشتن مجموعه ای مشخص از اهداف برای پیشرفت در حرفه شما مهم است. بدون داشتن یک هدف و چشم انداز مشخص ، تحقق توانایی های شغلی شما دشوار است.

اهداف شما مراحلی است که به چشم انداز شغلی بزرگتر شما کمک می کند. چشم انداز شغلی نتیجه ای است که شما به دنبال آن هستید. این می تواند بر روی آنچه شما امیدوارید به دست آورید یا تأثیری که می خواهید داشته باشید متمرکز شود.

این چشم انداز باید چیزی باشد که شما در آن وضوح داشته باشید ، به آن علاقه زیادی داشته باشید و مایل باشید به طور مداوم در جهت آن تلاش کنید.

هنگامی که نوبت به تعیین و تعیین اهداف شما می رسد ، مهم است که اهدافی خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و با محدودیت زمانی تعیین کنید. مثالی از این موارد: “من در عرض 4 سال مدیر ارشد می شوم و از طریق بررسی عملکردم پیشرفت خود را پیگیری می کنم”.

درباره اهداف خود پرشور باشید

همچنین مهم است که مطمئن شوید اهداف درستی را برای خود تعیین کرده اید – اهداف خوب کسانی هستند که شما واقعاً به آنها علاقه دارید.

مطالعات نشان می دهد که 92 درصد از افرادی که اهداف خود را تعیین می کنند ، در نهایت به اهداف خود نمی رسند. چرا این هست؟ به این دلیل که اهدافی که مردم تعیین می کنند اغلب همان چیزی است که به اعتقاد آنها باید انجام دهند نه آنچه که واقعاً به آن اهمیت می دهند.

به همین دلیل است که دانستن “چرا” خود برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور