ایجاد تبلیغات خرید Google برای هنر و سرگرمی

آواتار کاربر

@رشد دادهGrowByData

GrowByData هوش بازاریابی را فراهم می کند که تجارت سریعتر را با بینش در طول سفر خریدار فراهم می کند

تبلیغات خرید Google بخش مهمی از سفر Shopper’s سفر است ، به ویژه در میان خریداران خرده فروشی ایالات متحده. این یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای مشتریانی است که در هر مرحله از تصمیم خود برای خرید هستند. کارشناسان GrowByData در حال تجزیه و تحلیل روند تبلیغات خرید در تمام گروه های خرده فروشی بوده اند و ما شاهد رقابت فوق العاده ای بین خرده فروشان برای بهبود دید آنها در این قالب تبلیغات خاص بوده ایم.

برای این تجزیه و تحلیل ، ابزار Search Intelligence داده های تبلیغات خرید را از 1،458 کلمه کلیدی مرتبط با رده های هنری و سرگرمی با حجم جستجوی بالا جمع آوری کرده و عملکرد تبلیغات آنها را در مارس 2021. تجزیه و تحلیل کرده است. خريد كردن.

از تجزیه و تحلیل توزیع نوع تبلیغات و پوشش آگهی دستگاه ها ، به این نتیجه رسیدیم که 84٪ از کل تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه و تنها 16٪ در رایانه های رومیزی در طول ماه دیده شده است. همچنین ، برخی از اطلاعات جالب کشف شده توسط کارشناسان ما شامل روند تبلیغات در بین تبلیغ کنندگان ، توزیع تبلیغات منطقه ای ، تبلیغات برتر بر اساس منطقه و دستگاه ، رتبه تبلیغات تبلیغات ، محصولات در هر محدوده قیمت و تبلیغات …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور