با MinIO آشنا شوید: شرکت HackerNoon هفته

ما با مقاله دیگری برای HackerNoon بازگشته ایم مجموعه شرکت هفته! هر هفته ما یک برند فناوری عالی را از خود معرفی می کنیم پایگاه داده شرکت فناوری، نشان همیشه سبز خود را در اینترنت ایجاد می کنند. این پایگاه‌داده منحصر به فرد HackerNoon شرکت‌های S&P 500 و استارت‌آپ‌های برتر سال را به طور یکسان رتبه‌بندی می‌کند. \n \n این هفته، شریک وبلاگ نویسی تجاری خود را معرفی می کنیم MinIO – یک فروشگاه اشیاء سازگار با S3 با کارایی بالا، ساخته شده برای AI/ML در مقیاس بزرگ، دریاچه داده و حجم کاری پایگاه داده. این برنامه به صورت on-prem و روی هر ابری (عمومی یا خصوصی) و از مرکز داده تا لبه اجرا می شود. MinIO همچنین ویژگی هایی مانند تکرار داده ها، مدیریت چرخه حیات و در دسترس بودن بالا را ارائه می دهد که آن را به بهترین انتخاب برای برنامه های کاربردی مدرن ابری تبدیل می کند.

\

:::tip آیا می خواهید بخشی از پایگاه داده شرکت فناوری همیشه سبز HackerNoon باشید؟ صفحه شرکت فناوری خود را در HackerNoon درخواست کنید!

:::

\

با MinIO: #FunFact آشنا شوید

آیا می دانید که MinIO تحت نسخه GNU AGPL v3 منبع باز است؟ منبع باز محرک کلیدی نوآوری در فناوری است و در اینجا نحوه اشتراک این شرکت از حمایت و اعتقاد خود به نقش منبع باز در انقلاب هوش مصنوعی: \n \n شرکت‌هایی که واقعاً در توسعه نرم‌افزار متن‌باز مشارکت می‌کنند، با پذیرش فلسفه نوآوری باز شدید، مفاهیم سنتی مزیت رقابتی را با اذعان به اینکه همه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور