مصاحبه رفتاری: راهنمای تناسب

مصاحبه های رفتاری نامشخص ترین نوع مصاحبه در صنعت فناوری هستند. من دیده ام که بسیاری از مردم اهمیت آماده شدن برای این مصاحبه ها را دست کم گرفته اند، اما دقیقاً به دلیل آمادگی ضعیفشان، پیشنهادی دریافت نکرده اند. خوشبختانه، مصاحبه های رفتاری میخکوبی نیازی به ماه ها آمادگی ندارد. در این راهنما، مراحل کلیدی موفقیت در چنین مصاحبه هایی را شرح خواهم داد.

\
من یک مدیر توسعه نرم افزار در آمازون هستم. این مقاله بازتابی از افکار من است و ربطی به آمازون یا شرکت های تابعه آن ندارد.

چرا مصاحبه های رفتاری وجود دارند؟

شرکت‌ها از مصاحبه‌های رفتاری استفاده می‌کنند تا ارزیابی کنند که آیا شما بر اساس تجربیات قبلی‌تان استخدام موفقی خواهید بود یا خیر. بنابراین، محبوب ترین انواع سؤالات مبتنی بر مثال هستند، مانند «از یک زمان برایم بگو…”. شرکت ها آزمایش می کنند که آیا:

  1. شما یک “تناسب فرهنگ”،

  2. قبلی شما دامنه و تأثیر برای نقشی که درخواست کردید کافی است.

    \

همه شرکت ها اهمیت یکسانی برای مصاحبه های رفتاری قائل نیستند. اگر در مورد اصول یا ارزش های نتفلیکس یا آمازون نخوانده باشید، می توانید دریافت پیشنهاد از سوی نتفلیکس یا آمازون را فراموش کنید. در همین حال، شرکت‌هایی مانند گوگل یا مایکروسافت ممکن است تاکید کمتری بر این جنبه داشته باشند و اگر از نشان دادن پرچم‌های قرمز اجتناب کنید، ممکن است بگذرید. تحقیقات خود را انجام دهید تا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور