برنامه نویسی جفت از راه دور چیست؟

آواتار کاربر

@thawkin3تایلر هاوکینز

مهندس ارشد نرم افزار. یادگیرنده مداوم. مربی

کار از راه دور باعث کاهش برنامه نویسی جفت شده است. یا آن را داشته است؟ اگر هر چیزی وجود داشته باشد ، مطمئناً چالش جالبی برای برنامه نویسی جفت به وجود می آید وقتی که دو توسعه دهنده درگیر دیگر در یک اتاق نشسته باشند. اما آیا هنوز هم می توانید با موفقیت برنامه را در این دنیای کار از راه دور جفت کنید؟

در این مقاله ، برخی از مزایای برنامه نویسی جفت و این که چگونه می توانید از فناوری مانند برنامه افزودنی Visual Studio Code Live Share برای ادامه جفت سازی برنامه از راه دور با همکاران خود استفاده کنیم ، بررسی خواهیم کرد.

برنامه نویسی جفت چیست؟

بیایید با یک تعریف سریع شروع کنیم. ما برنامه نویسی جفت را به عنوان یک تکنیک توسعه تعریف می کنیم که در آن دو توسعه دهنده کد را در یک ایستگاه کاری خاص می نویسند. به طور معمول این به معنای فقط یک رایانه و یک صفحه کلید است. توسعه دهنده صفحه کلید “درایو” می کند در حالی که توسعه دهنده بدون صفحه کلید “مشاهده” یا “پیمایش” نمی کند.

درایور دستهایی را که کد را می نویسند فراهم می کند. ناظر-ناظر تصمیم گیری استراتژیک را برای بررسی پرونده ها و حل مشکلات ارائه می دهد. ناظر-ناوبری همچنین کدی را که در حال نوشتن است بررسی می کند و به شما کمک می کند اشتباه تایپی ساده و سایر اشتباهات را در زمان واقعی انجام دهید. این دو توسعه دهنده در یک فاصله زمانی توافق شده نقش ها را تغییر می دهند ، به طور معمول …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور