آنچه کمبود دستمال توالت 2020 می تواند در مورد AI به ما بیاموزد

تصویر
عکس پروفایل ظن مدیا هکر نون

@استفانیزنذن مدیا

ما خدمات روابط عمومی و بازاریابی ، متخصص در B2B و شرکت های فناوری هستیم.

رفتار ناخوشایند خرید مصرف کننده ، کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده (CPG) – کالاهایی را که از فروشگاه های مواد غذایی خریداری می کنید – صنعت را در طی همه گیر شدن متزلزل می کند. با افزایش نگرانی خریداران در مورد قفل و بستن در سراسر جهان ، آنها سعی کردند خانه های خود را از وسایل ضروری پر کنند.

پس از همه گیری ، ما با طنز به کمبودهای عجیب و غریب که به دلیل وحشت مصرف کننده ایجاد شده است ، نگاه می کنیم. آیا خانه شما بدون کاغذ توالت است ، یا برای پیدا کردن آخرین غلتک های اخیر در فروشگاه مواد غذایی سر و کله زده اید؟ مصرف کنندگان با عصبانیت ریتم صنعت CPG را در سال 2020 به هم می زنند و مبارزه برای دستمال توالت به تنهایی ثابت می کند که ما همیشه نمی توانیم پیش بینی کنیم که مصرف کنندگان چه کاری انجام می دهند. چه کسی فکر می کرد که در طول یک همه گیری در سراسر جهان در اطراف بیماری که بیشتر سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار می دهد ، دستمال توالت گرمترین کالا است؟

چشم انداز صنعت CPG در آن لحظه دگرگون شد. پس از ماه ها کمبود و اختلال در زنجیره تامین ، شرکت های CPG باید سازگاری داشته و روش های جدیدی را برای تأمین تقاضای مصرف کننده تولید کنند. خوشبختانه ، فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی این روند را تسریع می کند و به شرکت ها کمک می کند تا تقاضای مصرف کننده را برآورده کنند ، نگرانی های مشتری را برآورده کنند و تجربه مشتری را شخصی کنند.

پیش بینی مصرف کننده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور