YouTube اتوماسیون واکنش‌ها و تبلیغات را برای جریان‌های زنده معرفی می‌کند

YouTube واکنش‌های زنده را برای بهبود جامعه در جریان پخش زنده و افزودن ویژگی‌هایی که مدیریت پخش زنده را بهبود می‌بخشد، معرفی می‌کند.

علاوه بر این، یوتیوب در حال گسترش دامنه پست‌ها به تبلت‌های اندرویدی و ارائه اطلاعاتی در مورد انواع محتوایی است که بینندگان در کانال‌های دیگر تماشا می‌کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آخرین به‌روزرسانی‌های YouTube برای سازندگان محتوا آورده شده است.

واکنش ها در جریان های زنده

به دنبال موفقیت آزمایش واکنش‌های زمان‌بندی‌شده خود بر روی ویدیوهای طولانی، YouTube واکنش‌های خود را در جریان‌های زنده منتشر می‌کند.

یوتیوب کشف کرد که اجازه دادن به بینندگان برای واکنش نشان دادن و مشاهده واکنش دیگران در لحظات خاص باعث تقویت جامعه می شود.

بینندگانی که در حال تماشای یک جریان یوتیوب در دستگاه iOS هستند، اکنون می توانند با انتخاب از بین واکنش های مختلف، در زمان واقعی واکنش نشان دهند. اگرچه سازندگان و بینندگان واکنش‌ها را خواهند دید، کاربران پشت سر آنها ناشناس خواهند ماند.

کانال‌های واجد شرایط پخش زنده به طور پیش‌فرض واکنش‌ها را فعال می‌کنند، اما سازندگان می‌توانند این ویژگی را از طریق اتاق کنترل زنده غیرفعال کنند.

ویژگی‌های جدید برای مدیریت بهتر جریان‌های زنده

دو ویژگی جدید به سازندگان کمک می‌کند تا جریان‌های زنده خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند.

اولین، اتوماسیون تبلیغات، به YouTube اجازه می دهد تا بهترین زمان برای درج تبلیغات میان فیلم در طول پخش جریانی را تعیین کند. این ویژگی اختیاری است و سازندگان می‌توانند انتخاب کنند که فیلم‌های میانی را به صورت دستی درج کنند.

ویژگی دوم این است کنترل پنل زنده، که فراهم می کند آمار جریان و قابلیت های ارائه تبلیغات در فضای نمایش کوچکتر

سازندگان می توانند با کلیک بر روی پنجره بازشو در اتاق کنترل زنده و چسباندن URL دائمی به این پانل دسترسی داشته باشند تا پانل کنترل زنده را در یک رمزگذار شخص ثالث مانند OBS قرار دهند.

بهبود علایق مخاطب با کارت فرمت های برتر

برای کمک به سازندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه درباره قالب‌هایی که منتشر می‌کنند یا با آن‌ها آزمایش می‌کنند، YouTube کارت جدیدی را آزمایشی راه‌اندازی می‌کند که بهترین قالب‌های تماشا شده در کانال‌های دیگر را نمایش می‌دهد.

این کارت شامل داده‌هایی درباره نوع ویدیوهایی است که بینندگان شما در جاهای دیگر تماشا کرده‌اند، به تفکیک ویدیوها، فیلم‌های کوتاه و پخش زنده.

پیش از این، YouTube Analytics به سازندگان معیارهایی در مورد فعالیت تماشای مخاطبان خود در کانال‌های دیگر ارائه نمی‌کرد.

پست های قابل مشاهده در تبلت های اندرویدی

سازندگان اکنون می‌توانند در تبلت‌ها پست ایجاد کنند، و YouTube در حال آزمایش کردن پست‌ها در تبلت‌های Android است.

همچنین برنامه‌هایی برای ارائه این ویژگی به آی‌پدها در ماه‌های آینده در نظر گرفته شده است و به درخواست اصلی سازندگان و بینندگان رسیدگی می‌شود.

به طور خلاصه

این به‌روزرسانی‌ها راه‌های جدیدی را برای جذب مخاطبان، کسب بینش در مورد ترجیحات آن‌ها و ساده‌سازی تجربه پخش زنده ارائه می‌کنند.

مطلع ماندن از این تغییرات و تطبیق استراتژی های محتوا برای رشد و موفقیت مداوم در YouTube حیاتی است.


تصویر ویژه: دکتر لطیف مامون/Shutterstock

منبع: یوتیوب

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور