9 روند جستجوی صوتی برای سال 2024 (با آمار)

بینش کارشناسان از


مگان فیلیپس
راهبرد محتوا و مشاور بازاریابی محتوا

“در 3 سال گذشته رشد ثابتی در استفاده از بلندگوهای هوشمند و دستیارهای صوتی وجود داشته است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این روند همچنان ادامه یابد، زیرا این فناوری به طور فزاینده‌ای در زندگی روزمره جاسازی می‌شود. در سال 2024، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هوش مصنوعی و جستجوی مولد با ارائه زمینه بیشتر در پاسخ به سؤالات و درخواست‌ها، به بهبود نتایج جستجوهای صوتی کمک کند.

از زمان ظهور جستجوی صوتی، قابلیت‌های دستگاه‌های دارای قابلیت صوتی تکامل یافته است تا به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا جستجوهای پیچیده و دقیق‌تری را انجام دهند. این فناوری با سرعتی سریع در حال توسعه است تا انتظارات ما را برآورده کند و فراتر از آن باشد.

تلفن‌ها، بلندگوها، دستیارهای خانگی و سایر دستگاه‌های دارای قابلیت صوتی اکنون بخشی از زندگی روزمره ما هستند. برای درک اینکه چگونه مشاغل می توانند از این فناوری برای جذب کاربران استفاده کنند، باید به آخرین روند جستجوی صوتی نگاه کنیم.

این صفحه روندهای زیر را تجزیه می کند و آمار جستجوی صوتی فراوانی برای توضیح ارتباط آنها در اختیار شما قرار می دهد:

روندهای جستجوی صوتی برای

فقط به خواندن روندهای جستجوی صوتی 2024 ادامه دهید و در خبرنامه های ایمیل ما ثبت نام کنید تا بینش های بازاریابی بیشتر را بیاموزید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. افرادی که بلندگوهای هوشمند دارند از جستجوی صوتی در دستگاه‌ها استفاده می‌کنند

بر اساس آمار زیر، ما می دانیم که افراد به احتمال زیاد دارای چندین بلندگوی هوشمند هستند. پس از خرید یک دستگاه، آنها ارزش را می بینند و بلندگوهای اضافی می خرند، که عبارت های جستجوی اضافی و متفاوت را دریافت می کند.

با افزایش استفاده از بلندگوی هوشمند، افراد بیشتری به جستجوی صوتی آنلاین می‌پردازند. اگر محتوای وب سایت شما برای جستجوی صوتی بهینه سازی نشده باشد، احتمالاً ترافیک و سرنخ های ارزشمندی را از دست خواهید داد. این روند ادامه دار بدان معناست که کسب و کارها باید جستجوی صوتی را برای تمام محتوای خود در نظر بگیرند.

آماری که باید بدانید

2. امنیت داده ها و حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است

اعتماد همچنان مانعی برای پذیرش جستجوی صوتی است. برای افرادی که به‌ویژه از فناوری آگاه هستند و شک دارند، سطحی از نگرانی در مورد ایمنی داده‌هایشان وجود دارد. این بدان معنی است که برخی از پایگاه‌های مشتریان ممکن است در اتخاذ جستجوی صوتی کندتر عمل کنند.

تولیدکنندگان باید از طریق به‌روزرسانی‌های محصول و انتقال این پیشرفت‌ها به مشتریان بالقوه بلندگوهای هوشمند به این موضوع رسیدگی کنند.

آماری که باید بدانید

3. جستجوی صوتی در همه جا در دسترس است

در حالی که ممکن است با شنیدن جستجوی صوتی به الکسای آمازون فکر کنید، این تنها راهی نیست که مردم جستجو می کنند.

جستجوی صوتی به طور فزاینده ای در برنامه های مختلف در دسترس است و محصولات بیشتری در جستجوی صوتی به عنوان یک ویژگی ساخته می شوند. این اجازه می دهد تا محصولات، به ویژه محصولات یک خانواده، نحوه تعامل مصرف کنندگان با دستگاه های مختلف و درک بهتر مصرف کنندگان را بیاموزند.

همچنین باید محتوای خود را برای انواع دستگاه ها هدف قرار دهید و آن را در دسترس جهانی قرار دهید. برخی از راه های انجام این کار عبارتند از:

  • استفاده از زبان در دسترس
  • افزودن پرسش و پاسخ در عنوان و متن متن
  • استفاده از لیست ها

این تکنیک ها به این معنی است که وقتی شخصی چیزی را جستجو می کند، می تواند از طریق بلندگو، تلفن هوشمند یا دستگاه دیگر به این اطلاعات دسترسی پیدا کند.

آماری که باید بدانید

  • 24 درصد از مردم دارای تلویزیون یا کنترل تلویزیون با قابلیت جستجوی صوتی هستند
  • 23 درصد از مردم در اتومبیل خود جستجوی صوتی دارند
  • 21 درصد از مردم در رایانه خود جستجوی صوتی دارند
  • 19 درصد از مردم در تبلت خود جستجوی صوتی دارند
  • 9 درصد از مردم دارای لوازم خانگی با قابلیت جستجوی صوتی هستند
  • 62 درصد از آمریکایی‌های بالای 18 سال از دستیار صوتی در هر دستگاهی استفاده می‌کنند

4. محتوا مهمتر از همیشه است

اگر استراتژی بازاریابی محتوا دارید، احتمالاً می دانید که محتوا بخش بزرگی از سایر بازاریابی های دیجیتال است. با این حال، محتوا در حال حاضر حتی برای هدف قرار دادن جستجوی صوتی اهمیت بیشتری دارد.

کاربران برای اکثر جستجوهای گفتاری خود کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهند. به عنوان بازاریاب، وظیفه ما این است که آن کلمات کلیدی را در نظر بگیریم و آنها را به طور طبیعی در محتوای خود پیاده سازی کنیم. همچنین باید با اطمینان از جالب بودن و مناسب بودن آنها برای دستگاه های صوتی، این احساس را در تبلیغات خود اعمال کنید.

آماری که باید بدانید

5. استفاده از جستجوی صوتی در حال گسترش است

داشتن بلندگو و تلفن هوشمند هوشمند، استفاده از جستجوی صوتی را افزایش می دهد. با در اختیار داشتن بیش از یک دستیار صوتی، کاربران به احتمال زیاد جستجوها و کارهای مختلف را در طول روز انجام می دهند و اتکا به دستیارهای صوتی خود را افزایش می دهند.

بینش کارشناسان از


مگان فیلیپس
راهبرد محتوا و مشاور بازاریابی محتوا

“یک تمرکز اصلی روند افزایش پذیرش بلندگوهای هوشمند و برجسته کردن دلایلی است که مردم آنها را به کار می گیرند. به همان اندازه مهم رشد در نحوه استفاده والدین از بلندگوهای هوشمند برای سرگرمی کودکان و کمک به سالمندان است، بنابراین احتمالاً می‌توانید انتظار رشد پایدار در بلندگوهای هوشمند را داشته باشید زیرا پذیرش/استفاده در گروه‌های سنی مختلف در حال رشد است.

اکثر افرادی که بلندگوها و دستگاه‌های هوشمند خود را دارند اغلب از آنها استفاده می‌کنند، که در را برای دسترسی مداوم به افراد بیشتری باز می‌کند. بر اساس آمار بالا، می‌توانیم ببینیم که چرا مردم بلندگوهای هوشمند دریافت می‌کنند و چگونه آنها را در زندگی روزمره ادغام می‌کنند.

آماری که باید بدانید

6. جستجوی صوتی برای نسل های قدیمی تر است

آگاهی عمومی از دستگاه های دارای قابلیت صوتی بالا است. جستجوی صوتی به حدی در بازار ایالات متحده نفوذ کرده است که تنها درصد کمی از مردم با این فناوری آشنا نیستند.

هیچ کس تعجب نمی کند، نسل جوان به دنبال پذیرش جستجوی صوتی است که می تواند تأثیر آبشاری بر نسل های قدیمی داشته باشد و درک و استفاده را تشویق کند.

با این حال، در حالی که Gen Z در حال پذیرش فرزندخواندگی است، این افراد جوان و میانسال هستند که بیشترین استفاده را از جستجوی صوتی در زندگی روزمره خود دارند. کسب‌وکارهایی که این بخش‌های مشتریان را هدف قرار می‌دهند، بیشترین مزیت را از بهینه‌سازی جستجوی صوتی خواهند دید.

آماری که باید بدانید

  • نوجوانان 18 تا 24 ساله سریعتر از گروه های مسن تر از فناوری صوتی استفاده می کنند
  • افراد 25 تا 49 ساله به احتمال زیاد «کاربران سنگین» فناوری جستجوی صوتی در نظر گرفته می شوند

7. اطلاعات محصول بسیار مهم است

مردم از جستجوی صوتی برای خرید و یادگیری در مورد محصولات جدید استفاده می کنند – این فقط یک واقعیت است. شرکت ها باید اطلاعات محصول خود را برای جستجوی صوتی مناسب کنند، نه فقط برای وب سایت ها.

پیش از این، می‌توانستید فقط با یک صفحه محصول به موفقیت برسید. اکنون، مردم از جستجوی صوتی برای محتوای محاوره‌ای استفاده می‌کنند، مانند «چه چیزهایی را برای کمپینگ باید بسته‌بندی کنم». ایجاد محتوا در مورد محصولات شما و پاسخ به این جستجوهای محاوره ای ضروری است.

آماری که باید بدانید

8. کاربران از جستجوی صوتی برای گزینه های محلی استفاده می کنند

بهینه سازی جستجوی محلی برای شرکت های کوچک یا محلی ضروری است. از آنجایی که اکثر افرادی که بلندگوهای هوشمند دارند از آنها برای کسب و کارهای محلی استفاده می کنند، اگر آن مخاطب را هدف قرار ندهید، سرنخ های بالقوه را از دست می دهید.

آماری که باید بدانید

9. هوش مصنوعی بر جستجوی صوتی تأثیر می گذارد

پیشرفت هوش مصنوعی از طریق یادگیری ماشینی، پذیرش جستجوی صوتی را تسریع می‌کند. به این دلیل که قابلیت‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی (NLP) درک و تکمیل وظایف پیچیده و مهم مانند پول یا سلامتی را برای دستیاران صوتی آسان‌تر می‌کند.

در کنار بهبود قابلیت‌های تولید اطلاعات، هوش مصنوعی به دستیاران صوتی کمک می‌کند تا «شخصیت» خود را داشته باشند و با صاحبان خود کار کنند. آنها به بهبود اطلاعاتی که می دهند ادامه می دهند و از بازخورد و جستجوهای مرتبط برای بهبود روند جستجوی خود استفاده می کنند.

آماری که باید بدانید

نحوه بهینه سازی روندهای جستجوی صوتی در سال 2024

اکنون که فهمیدید جستجوی صوتی به کجا می‌رود، احتمالاً به این فکر می‌کنید که از کجا شروع کنید. در اینجا نحوه شروع بهینه سازی برای جستجوهای صوتی بیان شده است:

  1. تمرکز بر تحقیق کلمات کلیدی: کلمات کلیدی با ارزش و کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما را شناسایی کنید.
  2. درک کنید که در حال حاضر برای آن کلمات کلیدی در چه رتبه ای قرار می گیرید: شکاف هایی را که در بسته محلی یا قطعه برجسته رتبه بندی نمی کنید، شناسایی کنید.
  3. صفحه خود را برای کلمه کلیدی و هدف جستجو: به جای نوشتن پرز، روی واضح و مختصر بودن هنگام نوشتن پاسخ ها تمرکز کنید.

بهینه سازی برای جستجوی صوتی به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، اما اگر می خواهید برای هجوم پرس و جوهای مبتنی بر صدا آماده باشید، بهتر است با کمک یک متخصص جستجوی صوتی مانند WebFX رویکردی جامع داشته باشید.

93% مشتریان WebFX از نتایج بازاریابی دیجیتال خود بسیار راضی هستند.

با کار با WebFX، همه چیز بسیار سازمان یافته و استراتژیک است. ما تنها یک سال از همکاری خود می گذریم و انتظارات ما قطعا برآورده شده است.

مشاهده نظرات مشتریان بیشتر

با WebFX در صدر روند جستجوی صوتی بمانید!

جستجوی صوتی به این زودی ها کند نمی شود. در واقع، ما به دورانی می رویم که عمدتاً با استفاده از صدای خود جستجو می کنیم. برای بهینه سازی وب سایت خود برای روشی که کاربران جستجو می کنند، مطمئن شوید که با کارشناسانی کار می کنید که نکات و نکات بهینه سازی جستجوی صوتی را درک می کنند.

WebFX تجربه نتایج را برای جستجوی صوتی دارد. خدمات بهینه سازی جستجوی صوتی ما جدیدترین روندها را در بر می گیرد و مطمئن می شود که شما به SERP ها حمله می کنید. ما همه چیز از تولید محتوا گرفته تا ردیابی نتایج را انجام خواهیم داد و کسب و کار شما را در معرض دید مخاطبانتان قرار خواهیم داد.

اگر علاقه مند به کار با کارشناسان واجد شرایط در WebFX هستید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور