9 روند خرید تعطیلات برای سال 2024 (با آمار!)

بینش کارشناسان از 9 روند خرید تعطیلات برای سال 2024 (با آمار!)


شانون پچ
مشاور ارشد بازاریابی اینترنتی

«اگر برای برنامه ریزی بودجه برای فصل تعطیلات منتظر سه ماهه چهارم هستیم، دیگر خیلی دیر شده است. بودجه‌ها در حال حاضر حداکثر تا سپتامبر برای استفاده از کل فصل تعطیلات تعیین می‌شوند!»

هنگامی که به خرید تعطیلات فکر می کنید، ممکن است انتظار یک ساخت ثابت در طول سال را داشته باشید، با هرج و مرج مطلق از جمعه سیاه تا سال نو. با این حال، همه چیز در چند سال گذشته تغییر کرده است، و روند خرید تعطیلات اکنون بسیار متفاوت به نظر می رسد!

دنبال کردن روند خرید در تعطیلات می تواند استرس و زمان شما را برای آماده شدن برای پایان سال کاهش دهد. در زیر نه ترند برتر خرید در تعطیلات 2024 را مشاهده می کنید:

روند خرید تعطیلات

آمار و روند خرید تعطیلات در سال 2024 را بخوانید! یا اگر می خواهید درباره بهینه سازی کسب و کار تجارت الکترونیک خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، تماس بگیرید 888-601-5359 برای چت کردن با یک استراتژیست!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. مصرف کنندگان فعالانه به دنبال معاملات و تبلیغات هستند

آمار برای دانستن

اولین روند تعطیلات که باید به آن توجه کرد این است که مردم هنگام خرید برای تعطیلات به طور فعال به دنبال معاملات هستند. این بدان معناست که اگر قیمت کمتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، مزیت بزرگی به خود می دهید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می توانید از محتوای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای قرار دادن سایت خود در SERP استفاده کنید:

مشتریان در حال حاضر قدرت خرید بیشتری دارند، بنابراین می توانند از پس خرید خود برآیند و بهترین معامله را پیدا کنند. از شیرین کردن معامله و ارتقای فروش خود تردید نکنید، همانطور که قبلاً باعث جذب افراد به سایت شما می شد.

2. مردم هر سال بیشتر خرید می کنند

آمار برای دانستن

با وجود تورم و تغییرات در اقتصاد، مردم همچنان در حال خرید هستند. در واقع، آنها هر سال در تعطیلات بیشتر خرید می کنند.

بنابراین، چه معنایی برای مشاغل دارد؟

خوب، شنیدن اینکه مردم بیشتر خرید می کنند خبر خوبی است! اما همچنان باید محتوا، خدمات و محصولات خود را در طول دوره خرید تعطیلات فشار دهید تا مطمئن شوید که این فروش ها را مشاهده می کنید.

3. بسیاری از مردم قبل از نوامبر شروع به خرید می کنند

بینش کارشناسان از 9 روند خرید تعطیلات برای سال 2024 (با آمار!)


شانون پچ
مشاور ارشد بازاریابی اینترنتی

«دیگر همان «اضطرار» قبلی برای دریافت بهترین معامله در جمعه سیاه وجود ندارد. اکنون معاملات از هالووین تا کریسمس انجام می شود و مردم می دانند که می توانند صبر کنند.

آمار برای دانستن

  • 50 درصد از مردم قصد دارند قبل از هالووین شروع به خرید کنند
  • 26 درصد از مردم شروع به خرید کردند (یا قصد داشتند شروع کنند) در ماه اکتبر، در مقایسه با 37 درصد در دسامبر

تمام آمار و روند خرید در تعطیلات به این واقعیت اشاره دارد که مردم دیگر منتظر خرید نیستند. همه ما عجله و فشار تعطیلات را برای انجام همه کارها در دسامبر احساس کرده ایم، اما گاهی اوقات بهتر است زودتر شروع کنیم.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم از اواخر تابستان تا اوایل پاییز شروع به برنامه ریزی برای خرید خود می کنند. از آنجایی که Prime Day در اکتبر و Cyber ​​Monday در نوامبر اتفاق می‌افتد، جمعه سیاه مانند گذشته وزن زیادی ندارد. خریداران می توانند در عین حال که معامله خوبی دریافت می کنند، پیش قدم شده و خریدهای خود را مبهوت کنند.

با این حال، در حالی که برخی از افراد دوست دارند زودتر شروع کنند، هنوز هم در دسامبر یک فشار لحظه آخری وجود دارد. بنابراین، می توانید برای آن معاملات لحظه آخری برنامه ریزی کنید تا به خریداران معطل کمک کنید.

4. سایت ها و اپلیکیشن های خرده فروش مهم ترین کانال ها هستند

آمار برای دانستن

ما می دانیم که تجارت الکترونیک کند نمی شود – میلیون ها نفر برای تعطیلات (و در بقیه ایام سال) به صورت آنلاین خرید می کنند. اگر سایت یا برنامه شما مناسب نیست، ممکن است فروش را از دست بدهید.

ساخت یک سایت تجارت الکترونیک کارآمد چیزی بیش از چند صفحه و توضیحات محصول است. سایت شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • تبلیغات و معاملات
  • ناوبری مفید
  • سیاست بازگشت و مبادله روشن
  • سوالات متداول و خدمات مشتری
  • تسویه حساب ایمن
  • تصاویر و فیلم ها

مشتریان قبل از خرید به همه این ویژگی ها نگاه می کنند و اگر سایت شما مناسب نباشد، سایت دیگری را انتخاب می کنند.

5. تحویل سریع ضروری است

آمار برای دانستن

  • 54 درصد از خریداران دوست دارند به صورت آنلاین خرید کنند زیرا تحویل مستقیم در خانه خود دریافت می کنند
  • 62 درصد از خریداران انتظار دارند سفارشاتشان در کمتر از 3 روز کاری به دستشان برسد

مصرف کنندگان نمی خواهند منتظر سفارشات خود بمانند. هنگامی که راحتی خرید آنلاین به حمل و نقل گسترش می یابد، باید آن را به عنوان بخشی از استراتژی خود در نظر بگیرید. حتی سایت هایی مانند آمازون گزینه های حمل و نقل سریع خود را برجسته می کنند تا خریدار را آسان تر کنند:

اگر آن‌ها در تنگنا هستند، مصرف‌کننده فقط باید بپرسد: «کدام سریع‌تر به اینجا می‌رسد؟»

حرکت رو به جلو، اگر بتوانید راه هایی برای بهبود زمان و قیمت های حمل و نقل خود بیابید، این همیشه یک مزیت است. در غیر این صورت، یک سیاست بازگشت و مبادله ثابت می‌تواند با ایجاد احساس امنیت بیشتر در خرید، خرید را تشویق کند.

6. «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» یک روش پرداخت بسیار مهم است

آمار برای دانستن

  • زمانی که خریداران از «اکنون بخرید، بعداً بپردازید»، 85 درصد مقادیر میانگین سفارش بالاتر است.
  • 45 درصد از مردم با «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» خرید می کنند که در غیر این صورت انجام نمی دادند

«اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» یک گزینه پرداخت اعتباری است که در آن می‌توانید فوراً خرید کنید و سپس به مرور زمان آن را پرداخت کنید. Klarna و Afterpay دو شرکت محبوبی هستند که این سرویس را ارائه می دهند:

از آنجایی که بسیاری از مردم از «اکنون بخرید، بعداً بپردازید» به عنوان گزینه پرداخت استفاده می کنند (و در صورت انجام بیشتر هزینه می کنند)، ارزش افزودن آن را برای تشویق خرید دارد. یکی از گزینه ها تعیین حداقل قیمت برای تشویق افزایش فروش است، چیزی که بسیاری از شرکت ها ارائه می دهند.

7. بیشتر مردم از آمازون برای خرید در تعطیلات استفاده می کنند

آمار برای دانستن

  • 53 درصد از بزرگسالان آمریکایی هنگام برنامه ریزی برای خرید، جستجوی محصول را در آمازون آغاز می کنند
  • 74 درصد از کاربرانی که عمدتاً به صورت آنلاین خرید می کردند، گفتند که بیشتر خریدهای آنلاین خود را از آمازون انجام داده اند

آمازون به عنوان غول تجارت الکترونیک سلطنت می کند. این بدان معناست که اگر در آمازون نمی فروشید، احتمالاً یک مجموعه عظیم مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.

ایجاد ویترین فروشگاه آمازون یک راه آسان برای افزایش فروش و باز کردن یک کانال جدید برای خرید است. اگر راه اندازی تجارت الکترونیک ندارید، حتی می توانید به فروشگاه آمازون خود در وب سایت خود پیوند دهید.

اگر می خواهید فروش خود را در آمازون شروع کنید تا قبل از تعطیلات جایگاه خود را به دست آورید، WebFX خدمات سئو را برای آمازون و موارد دیگر ارائه می دهد تا به شما کمک کند الگوریتم را هدف قرار دهید و محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید.

درباره WebFX برای آمازون بیاموزید

8. Gen Zers به ​​احتمال زیاد در فروشگاه خرید می کنند

آمار برای دانستن

  • 97 درصد از شرکت‌کنندگان Gen Z در یک مطالعه در مقایسه با نسل‌های دیگر به احتمال زیاد از فروشگاه‌های آجر و ملات خرید می‌کنند.
  • 30 درصد از پاسخ دهندگان Gen Z در مطالعه دیگری به دلیل استدلال خود در خرید از فروشگاه به توانایی دریافت فوری محصولات اشاره کردند.

در حالی که ممکن است تعجب آور باشد، Gen Z احتمالاً نسلی است که از فروشگاه ها خرید می کند، نه بزرگ ترها. بر اساس این مطالعه، دلیل اصلی آن‌ها برای خرید از فروشگاه این است که می‌توانند فوراً محصولات را دریافت کنند، برخلاف انتظار برای سفارش آنلاین.

با این حال، مطالعات دیگر به گرایش به سمت خرید آنلاین بیشتر اشاره می کند، بنابراین این ارقام ممکن است در سال های آینده تغییر کنند. اما همانطور که پیش می‌آید، اگر می‌خواهید به Gen Z برسید، فروشگاه‌های فیزیکی دور از ذهن نیستند.

9. قیمت بزرگترین عامل تاثیرگذار بر خرید است

آمار برای دانستن

  • 60 درصد از هزاره ها از دستگاه های تلفن همراه برای مقایسه قیمت ها و جستجوی تخفیف استفاده می کنند
  • 9 درصد از مردم می گویند که ترجیح می دهند آنلاین خرید کنند زیرا به راحتی می توانند قیمت ها را مقایسه کنند

در نهایت، آخرین روند خرید در تعطیلات، اهمیت قیمت ها است. به طور کلی، مصرف کنندگان بیشتر نگران قیمت هستند که با هر عامل دیگری مخالف است. با چند سال متلاطم تورم و تغییرات اقتصادی، مردم بیشتر و بیشتری نسبت به خرید و زمان خرید آگاه هستند.

بنابراین، چگونه می توانید برای این روند آماده شوید؟ شما باید باشید:

  • مشخص کردن اینکه محصول شما چه سودی برای کاربر خواهد داشت
  • در صورت امکان تخفیف ارائه دهید
  • ارائه خدمات عالی به مشتریان
  • نظرات محصول خود را به اشتراک بگذارید که ویژگی ها و مزایای آن را نشان می دهد
  • مطمئن شوید که قیمت رقابتی برای صنعت خود ارائه می دهید

همه این تاکتیک ها به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بفروشید، حتی اگر قیمت پایینی نداشته باشید.

با تیمی از اساتید تجارت الکترونیک شریک شوید!

کمپین های WebFX بیش از 12,936,451 معاملات تجارت الکترونیک در 5 سال گذشته

مطالعات موردی را بخوانید

آیا می خواهید روند خرید تعطیلات را هدف قرار دهید؟ به دنبال WebFX نباشید!

اگر می خواهید همه این روندهای خرید تعطیلات را در استراتژی خود بگنجانید، ما می توانیم کمک کنیم. WebFX با بیش از 1500 مشتری در بیش از 200 صنعت کار کرده است، به این معنی که ما می توانیم هر کاری را که می خواهید انجام دهید، انجام دهیم.

چه بخواهید یک کمپین تبلیغاتی مخصوص تعطیلات راه اندازی کنید یا بازاریابی خود را در تمام سال بهبود بخشید، خدمات تجارت الکترونیک ما همه تفاوت را در نتایج شما ایجاد خواهد کرد. ما تاکنون 7,839,684 سرنخ و 3,021,182,299 دلار درآمد کسب کرده‌ایم و این اعداد همچنان در حال رشد هستند.

بگذارید ما هم همین کار را برای شما انجام دهیم. برای شروع با ما آنلاین تماس بگیرید!