50 آمار تبلیغات گوگل برای سال 2024

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً همه چیز را شنیده اید تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC). و پلتفرم تبلیغاتی پیشرو آن تبلیغات گوگل (که قبلا گوگل ادوردز نام داشت). آیا گوگل ادز بهترین شبکه تبلیغاتی برای کسب و کار شماست؟ چه راهی بهتر از 50 آمار گوگل ادز برای فهمیدن این موضوع!

در زیر، می توانید با این 50 آمار گوگل ادز درباره عملکرد، مزایا، هزینه ها، بازگشت سرمایه و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. این آمار به بخش های زیر تقسیم می شود:

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. سپس، برای آخرین به روز رسانی در تبلیغات گوگل، و همچنین بازاریابی دیجیتال و تبلیغات، به خبرنامه درآمد هفتگی ما بپیوندید!

با WebFX آشنا شوید:

آژانس بازاریابی در سطح جهانی شما با فناوری فعال با بیش از آن 1.6 میلیون ساعت ها تخصص ترکیبی

آمار عمومی PPC

بیایید با نگاهی به چند آمار در مورد PPC به طور کلی شروع کنیم:

  1. حدود 65 درصد کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) کمپین های PPC خود را دارند.
  2. میانگین نرخ تبدیل برای PPC به طور کلی 2.35٪ است.
  3. تبلیغات پولی می تواند باشد پنج برابر موثرتر در دستگاه های تلفن همراه نسبت به رایانه های رومیزی.
  4. تبلیغات دارای یک 30 درصد نرخ فروش بالاتر وقتی شخصی می شوند

آمار کلی تبلیغات گوگل

گوگل ادز احتمالاً غالب ترین شبکه تبلیغاتی موجود است. در اینجا چند آمار وجود دارد که دلیل این امر را نشان می دهد:

  1. بیش از 80 درصد از جستجوهای دسکتاپ در گوگل اتفاق بیفتد
  2. در سال 2022، گوگل درآمد کسب کرد تقریبا 225 میلیارد دلار در درآمد تبلیغات
  3. انتظار می رود گوگل جبران کند 24.6 درصد از بازار تبلیغات دیجیتال تا سال 2025
  4. گوگل دارد 83.49٪ از سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان است.
  5. گوگل دارد 93.69٪ سهم بازار موتورهای جستجو در بریتانیا به تنهایی.

آمار تبلیغات کسب و کار

پاسخ کسب و کار به PPC و Google Ads چیست؟ در اینجا چند آمار در مورد نحوه مشاهده (و استفاده) شرکت ها از این پلت فرم تبلیغاتی آورده شده است:

  1. 79 درصد از بازاریابان بیان می کنند که تبلیغات PPC برای موفقیت شرکت آنها حیاتی است.
  2. متوسط ​​​​SMB سرمایه گذاری می کند هفت برابر پول بیشتر به تبلیغات پولی نسبت به سئو.
  3. بیش از 80 درصد شرکت ها از Google Ads برای PPC خود استفاده کنید.
  4. بیش از 84 درصد از مشاغل برای استفاده از تبلیغات گوگل در سال 2024 برنامه ریزی کنید.
  5. 43 درصد از تبلیغ کنندگان تولید سرنخ را به عنوان دلیل اصلی استفاده از Google Ads معرفی کرد.
  6. بیش از 90 درصد از کسب و کارهایی که در Google Ads تبلیغ می کنند از Google Ads Editor برای کمک به مدیریت کمپین های خود استفاده می کنند.

آمار رفتار کاربر

ما دیده‌ایم که کسب‌وکارها چگونه به تبلیغات گوگل پاسخ می‌دهند، اما کاربران آنلاین چطور؟ در اینجا چند آمار برای پاسخ به این سوال وجود دارد:

  1. 98 درصد مردم خرید آنلاین را ترجیح می دهند
  2. 75 درصد از کاربران بیان کنید که تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل جستجوی آنها را آسان تر می کند.
  3. 63 درصد مردم زمانی روی یک تبلیغ گوگل کلیک کرده اند.
  4. 41 درصد از کاربران می گویند که به تبلیغات پولی اعتماد دارند.
  5. 50 درصد از کاربران نمی تواند بین تبلیغات جستجوی پولی و نتایج جستجوی ارگانیک تمایز قائل شود.
  6. 94 درصد از کاربران بلافاصله از تبلیغات جستجوی پولی رد شوید.
  7. 65 درصد مردم در حالی که آنها به دنبال خرید چیزی هستند روی تبلیغات کلیک کنید.
  8. 90 درصد مصرف کنندگان می گویند که تبلیغات نقش قابل توجهی در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها دارد.
  9. 63 درصد از مصرف کنندگان روی تبلیغات گوگل بر روی انواع دیگر تبلیغات پولی کلیک کنید.
  10. 80 درصد از کاربران در صورتی که یک آگهی به مکان کسب و کار اشاره کند، به احتمال زیاد روی آن کلیک می کنند.
  11. 33 درصد از کاربران روی تبلیغات کلیک کنید زیرا آنها به پاسخ به یک سوال خاص کمک می کنند.
  12. 26 درصد از کاربران روی تبلیغات کلیک کنید زیرا در آنها نام تجاری را ذکر می کنند که کاربران با آن آشنا هستند.

دسترسی و نتایج Google Ads

در نهایت، ارزش Google Ads به نوع نتایجی که می‌تواند ارائه دهد کاهش می‌یابد. در اینجا برخی از آمارها وجود دارد که این نتایج و همچنین میزان دسترسی جهانی آن را نشان می دهد:

  1. هر روز، حدود 80 درصد از کاربران آنلاین تبلیغات را از طریق Google Display Network ببینید.
  2. شبکه نمایش گوگل می رسد بیش از 90 درصد از جمعیت جهانی اینترنت
  3. شبکه نمایش گوگل شامل بیش از 2 میلیون ویدیوها، وب سایت ها و برنامه ها
  4. 3 آگهی پولی برتر در نتایج جستجوی گوگل دریافت می شود 41 درصد از کلیک ها، به طور متوسط.
  5. میانگین نرخ کلیک (CTR) برای تبلیغات گوگل در 4-6٪ قرار دارد.
  6. گوگل تخمین می زند که Google Ads یک 800% بازگشت سرمایه (ROI).
  7. میانگین نرخ تبدیل تبلیغات گوگل 3-6٪ است.
  8. میانگین CTR برای تبلیغات با رتبه برتر در نتایج جستجوی گوگل 7.94٪ است.
  9. تبلیغات پولی به کسب و کارها این امکان را می دهد تا آگاهی از برند خود را افزایش دهند تا 33 درصد.

هزینه های تبلیغات گوگل

نگاه کردن به نتایجی که Google Ads می‌تواند به دست آورد همه چیز خوب و خوب است، اما نکته در مورد تبلیغات پولی این است که آنها هنوز هم هستند. پرداخت شده. بنابراین، هزینه استفاده از Google Ads دقیقاً چقدر است؟ در اینجا چند آمار وجود دارد که پاسخ این سوال را روشن می کند:

  1. برای کسب‌وکارهایی که تازه وارد تبلیغات می‌شوند، Google توصیه می‌کند با هزینه روزانه تبلیغات شروع کنند بین 10 تا 50 دلار.
  2. 100 تا 10000 دلار میانگین هزینه ماهانه Google Ads برای SMB ها است.
  3. برندها معمولا خرج می کنند بین 12 تا 30 درصد از هزینه تبلیغات ماهانه آنها در مدیریت تبلیغات گوگل.
  4. 0.11-0.50 دلار میانگین هزینه هر کلیک (CPC) برای شبکه جستجوی گوگل است.
  5. 6 تا 30 دلار میانگین هزینه هر سرنخ (CPL) برای تبلیغات خدمات محلی Google است.

آمار تبلیغات خرید گوگل

یکی از موفق ترین انواع تبلیغات گوگل، تبلیغات خرید گوگل است. تبلیغات خرید فقط شامل متن نیستند، بلکه شامل تصاویر محصولات و همچنین اطلاعاتی مانند قیمت می‌شوند. در اینجا چند آمار در مورد این نوع تبلیغات آورده شده است:

  1. درایو تبلیغات خرید گوگل بیش از 75 درصد از تمام تبلیغات جستجوی خرده فروشی در ایالات متحده.
  2. 85 درصد کلیک ها در همه کمپین‌های تبلیغاتی Google از تبلیغات خرید Google می‌آید.
  3. میانگین نرخ تبدیل تبلیغات خرید گوگل است بیش از 1.91٪.
  4. میانگین CTR تبلیغات خرید گوگل است حدود 0.86٪.
  5. میانگین CPC برای تبلیغات خرید گوگل 0.66 دلار است.

آمار ناشر و درآمد

برای پایان دادن به لیست ما از آمار تبلیغات گوگل، در اینجا چند آمار وجود دارد که بر ناشران تبلیغات (یعنی سایت‌هایی که تبلیغات نمایشی را نشان می‌دهند) و نحوه توزیع درآمد بین آنها و Google تمرکز دارد:

  1. تقریباً 58.5 میلیون سایت از Google AdSense در سراسر جهان استفاده کنید.
  2. گوگل توزیع می کند حدود 10 میلیارد دلار به ناشران AdSense خود هر سال.
  3. گوگل دریافت می کند 33 درصد از کل هزینه تبلیغات تلفن همراه در شبکه تبلیغاتی خود
  4. 68 درصد درآمد ایجاد شده توسط تبلیغات میزبانی شده به ناشران می رود.

آیا کیفیت عملکرد PPC SMB خود را زیر سوال می برید؟

بدست بیاور ممیزی رایگان PPC از WebFX امروز!

فراتر از آمار تبلیغات گوگل بروید و شروع به ساخت اولین تبلیغ گوگل خود کنید

شما می توانید همه چیز را در مورد Google Ads بخوانید، از مرور راهنمای شروع آن گرفته تا مرور آمارهای آن، اما بهترین تجربه از استفاده واقعی از این پلت فرم حاصل می شود. از آنچه در مورد تبلیغات گوگل یاد گرفته اید استفاده کنید و اولین کمپین خود را آزمایش کنید. اگر برای راه‌اندازی خدمات خود به کمک نیاز دارید، با WebFX تماس بگیرید.

با استفاده از خدمات جستجوی پولی ما، و همچنین برنامه‌های مدیریت تبلیغات Google Local Services، می‌توانید به راه‌حلی برای تبلیغات نه تنها در Google Ads بلکه در Bing Ads (که اکنون به عنوان تبلیغات مایکروسافت شناخته می‌شود) دسترسی داشته باشید. با مدیریت بیش از 650 کمپین موفقیت آمیز پرداخت به ازای هر کلیک، و همچنین بیش از 6 میلیارد دلار درآمد برای مشتریانمان، ما بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​هستیم که به دنبال انجام کارهای بیشتر با تبلیغات دیجیتال هستند.

همین امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا به ما حلقه بزنید 888-601-5359 برای یادگیری بیشتر!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور