7 نکته برای جذب ترافیک بیشتر به فروشگاه Shopify با SEO • Yoast

شما فروشگاه Shopify خود را راه اندازی کرده اید، بنابراین اکنون زمان آن است که از این ترافیک استقبال کنید! فقط فرش قرمز پهن کنید و آن مشتریان را در قفسه های مجازی جستجو کنید. آسان است، درست است؟ به دست آوردن حجم مناسبی از ترافیک، سخت ترین بخش راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است. خوشبختانه، سئو می تواند به شما کمک کند جریان ثابتی از مشتریان را به ارمغان بیاورید. در اینجا هفت نکته برای جذب ترافیک بیشتر به فروشگاه Shopify با SEO وجود دارد.

آسان به نظر می رسد، اما سخت است: دریافت یک جریان قابل اعتماد از ترافیک

به لطف پلتفرم هایی مانند Shopify، ساخت و راه اندازی فروشگاه آنلاین آسان تر از همیشه شده است. اکنون آنقدر در دسترس است که همه و مادرشان می توانند یکی را اداره کنند! اما راه اندازی فروشگاه یک چیز است. جذب مشتریان به فروشگاه شما و ترغیب آنها به خرید چیزی دیگر است!

بسیاری از فروشگاه ها در تلاش هستند تا با انواع بازاریابی راه اندازی شوند و تبلیغات پولی بسیار محبوب هستند. اما برای اینکه مردم متوجه شما شوند، یک تاکتیک ضروری وجود دارد که باید توجه شما را جلب کند: Shopify SEO. انجام صحیح سئو به شما کمک می کند جریانی از ترافیک ایجاد کنید که بتوانید به آن وابسته باشید.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سئوی فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید و در این مقاله به هفت مورد از آنها اشاره می کنیم. برای نکات و ترفندهای بیشتر، لطفا راهنمای نهایی SEO Shopify ما را بخوانید.

بهبود داده های ساختار یافته برای محصولات و فروشگاه

بخش بزرگی از سئو شامل آسان کردن محتوای فروشگاه شما برای خواندن و درک آسان برای موتورهای جستجو است. می‌توانید روی از بین بردن موانع فنی که ممکن است یک ربات برای خزیدن در صفحات شما داشته باشد تمرکز کنید. برای بخش درک، داده های ساخت یافته ضروری است.

داده های ساختاریافته در قالب Schema.org به موتورهای جستجو نوعی واژه نامه از سایت شما می دهد. شما می توانید معنی دقیق تمام بخش های مختلف را برای موتورهای جستجو با داده های ساختاریافته توصیف کنید. علاوه بر این، می‌توانید با افزودن هر چه بیشتر اطلاعات ارزشمند برای موتورهای جستجو، نحوه اتصال همه چیز را تعیین کنید.

تقریباً برای هر بخش از سایت شما داده های ساختاری وجود دارد، اما چند مورد مهم برای فروشگاه های Shopify هستند. review و product. این دو به گوگل اطلاعاتی درباره محصولات شما می‌دهند و نشان می‌دهند که در کجا می‌تواند نظرات مشتریان را برای محصول مذکور پیدا کند. در مجموع، می‌تواند از این داده‌ها برای درک کامل محصولات شما و نظر مردم در مورد آنها استفاده کند.

نتیجه نهایی، البته، فهرست بهتر در نتایج جستجو است. اگر درست انجام شود، ممکن است محصول شما به عنوان یک نتیجه غنی برجسته به نظر برسدس، کامل با ستارهتی رتبه بندی و موارد مشابه

این حیاتی است که داده های ساختار یافته خود را به درستی دریافت کنید. خوشبختانه، چندین برنامه SEO در فروشگاه برنامه Shopify می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند، مانند Yoast SEO برای برنامه Shopify. در زیر نمونه ای از product داده های ساختاری که Yoast SEO به طور خودکار برای همه محصولات شما خروجی می دهد. این به بقیه داده های ساختار یافته برای کل فروشگاه Shopify شما گره خورده است.

{
    "@context": "https://schema.org",
    "@graph": [
        {
            "@type": "Product",
            "@id": "https://www.example.com/products/example-product/#/schema/Product",
            "mainEntityOfPage": {
                "@id": "https://www.example.com/products/example-product"
            },
            "name": "Example product",
            "image": {
                  "@id": "https://www.example.com/#/schema/image/abc123"
            },
            "description": "Product description",
            "sku": "abc123",
            "url": "https://www.example.com/products/example-product",
            "offers": {
                "@type": "AggregateOffer",
                "@id": "https://www.example.com/products/example-product/#/schema/AggregateOffer",
                "availability": "https://schema.org/InStock",
                "offerCount": 1,
                "lowPrice": 10.0,
                "highPrice": 10.0,
                "priceCurrency": "EUR",
                "url": "https://www.example.com/products/example-product",
                "priceSpecification": {
                    "@type": "PriceSpecification",
                    "valueAddedTaxIncluded": true
                }
            }
        }
    ]
}

یکی دیگر از موارد مهم در کسب ترافیک با پازل SEO، توضیحات محصول است. هم مشتریان و هم موتورهای جستجو از توضیحات محصول برای اطلاع از محصول شما استفاده می کنند. این به آنها کمک می کند تا ایده ای در مورد اینکه محصول چگونه است و چگونه ممکن است آن را تجربه کنند شکل دهند. اما، به سادگی فهرست کردن چند ویژگی یا تکیه بر توضیحات عمومی از تولیدکنندگان کارساز نیست – شما باید متمایز باشید، بنابراین باید خودتان بنویسید.

توضیحات خوب محصول به فروشگاه شما صدایی می بخشد و به ایجاد اعتماد با مشتریان شما کمک می کند. همچنین سرنخ‌های بیشتری را در مورد اینکه آن محصولات را برای چه رتبه‌بندی کنند به موتورهای جستجو ارائه می‌کند – بنابراین، شانس نمایش عبارات مرتبط را افزایش می‌دهد.

همین امر در مورد عناوین محصول و توضیحات متا نیز صدق می کند. همه این موارد بینش هایی را برای موتورهای جستجو برای رتبه بندی محصولات شما ارائه می دهند. به علاوه، آنها باید برای مشتریان بالقوه ای که نتایج جستجو را اسکن می کنند تا پیوند صحیح را انتخاب کنند، جذاب باشند. مطمئن شوید که انرژی زیادی را در محتوای محصول خود صرف کنید، زیرا مطمئناً سود سهام را به همراه خواهد داشت! Yoast SEO برای Shopify چندین ویژگی دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

صفحات مجموعه جامد را در Shopify بسازید

در حالی که ممکن است بخواهید صفحات محصول را به صورت جداگانه رتبه بندی کنید، بیشتر اوقات، این صفحات مجموعه هستند که برای یک اصطلاح محصول سطح بالاتر رتبه بندی می کنند. در حالی که ممکن است از شانس اضافه کردن هزاران کلمه محتوای SEO به صفحات مجموعه خود استفاده کنید، این چیزی است که ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. مراقب باشید، اما بررسی کنید که آیا تغییرات در صفحات مجموعه شما تأثیر مثبت یا منفی دارد.

مجموعه های خود را در Shopify بررسی کنید و تعداد زیادی از آنها را تنها با یک محصول در آنها ایجاد نکنید. اگر یک محصول و یک مجموعه صفحه محصول دارید، این دو ممکن است با هم رقابت کنند. اگر آنها را به درستی تنظیم کنید، آنها را با محصولاتی که باید وجود داشته باشند پر کنید و محتوای مرتبط را اضافه کنید، مجموعه ها می توانند زمینه را برای SEO Shopify شما فراهم کنند. فراموش نکنید که آنها را در مسیریابی خود قرار دهید.

فراموش نکنید که ابرداده مناسب را در صفحات مجموعه خود اضافه کنید، مانند عنوان، توضیحات متا، تصاویر و غیره. لطفاً عنوانی به آن بدهید که به اندازه کافی محصول را توصیف کند، و فراموش نکنید که عبارت کلیدی را برای آن اضافه کنید.

یک وبلاگ در Shopify راه اندازی کنید و محتوای با کیفیت بالا بنویسید

بازاریابی محتوا یک راه عالی برای جلب توجه محصولات شما توسط مخاطبان بزرگتر – و توسط موتورهای جستجو است. افزودن یک وبلاگ به فروشگاه Shopify باید در بالای لیست کارهای شما باشد. یک وبلاگ به شما این فرصت را می دهد که بیشتر در مورد محصولات و شرکت خود صحبت کنید و به شما کمک می کند تا با مشتری بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

به طور متوسط، وبلاگ ها از صفحات محصول بسیار پرکلام تر هستند، بنابراین شانس بیشتری برای نمایش آن کلمات در موتورهای جستجو دارید. علاوه بر این، می توانید از یک وبلاگ برای کمک به مشتریان در سفر خرید خود استفاده کنید. بسیاری از مردم یک محصول را در یک لحظه از فروشگاهی خریداری نمی کنند که قبلاً هرگز به آن نرفته اند. خوب است که به آنها چندین راه برای مطالعه محصول و فروشگاه شما ارائه دهید.

البته، لطفاً برای فروشگاه Shopify خود جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید. این به شما بینشی در مورد کلماتی که مشتریان شما استفاده می‌کنند و حجم جستجوی آن‌ها را می‌دهد. فراموش نکنید که به کلمات کلیدی دم بلند نگاه کنید، زیرا شانس بیشتری برای تبدیل دارند. و البته، یک استراتژی محتوا تنظیم کنید تا کاری که انجام می دهید تمرکز داشته باشد.

بسیاری از فروشگاه های Shopify مانند Beardbrand از وبلاگ ها برای جذب ترافیک به فروشگاه خود با استفاده از SEO استفاده می کنند

یک استراتژی پیوند داخلی تنظیم کنید

لینک سازی داخلی یکی از اجزای اصلی سئوی خوب است. با یک استراتژی پیوند داخلی قوی، مهمترین مقالات خود را شناسایی می کنید و آنها را به گونه ای پیوند می دهید که از دیگر مقالات مرتبط در سایت شما تقویت شوند. پیوند داخلی نه تنها به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را کشف کنند، بلکه به آنها کمک می کند تا درک کنند که مهم ترین قطعات چیست.

پیوند داخلی همچنین می تواند در سایت های تجارت الکترونیک معجزه کند. البته، شما نمی خواهید تعداد زیادی از آنها را قرار دهید – اگر وجود دارد؟ – پیوندها در توضیحات محصول شما همانطور که می خواهید مشتریان شما تبدیل شوند و به صفحه دیگری مراجعه نکنند. سایر نقاط فروشگاه شما برای پیوند به محتوای ارزشمند یا مکان‌هایی که افراد و ماشین‌ها می‌توانند محتوایی را پیدا کنند که به آنها در درک محصول شما کمک می‌کند، عالی هستند. افزودن محصولات مرتبط نیز کمک می کند. فقط در مورد لینک ها زیاده روی نکنید.

به عنوان مثال، وبلاگی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، فرصتی عالی برای توصیف کسب و کار و محصولات شما و در عین حال پیوند دادن به صفحات محصول مناسب ارائه می دهد. اطمینان حاصل کنید که پیوندها مرتبط هستند و از یک متن لنگر مناسب برای توصیف صحیح پیوند استفاده می کنید. از این طریق نیز می توانید صفحات مجموعه خود را غنی کنید.

نکته دیگری که باید روی آن تمرکز کنید، ناوبری است. آیا ضروری ترین صفحات شما به سرعت از طریق پیمایش قابل دسترسی هستند؟

از یک برنامه SEO Shopify برای پیگیری سریع روند استفاده کنید

خیلی وقت پیش نبود که انجام سئو به معنای کثیف کردن دستان شما برای پایین آمدن در شن و ماسه بود. برای اینکه فروشگاه‌های آنلاین کاری را که می‌خواهید انجام دهند، کمی کدنویسی لازم بود. امروزه، بسیاری از این کارها توسط برنامه های SEO Shopify حل شده است. این برنامه‌ها تضمین می‌کنند که فروشگاه شما از نظر فنی برای این کار آماده است. علاوه بر این، افزودن داده های ساخت یافته به لطف برنامه ها بسیار آسان تر شده است.

برنامه‌های سئو در انواع و اندازه‌ها وجود دارند، از برنامه‌های کوچکی که بر حل یک مشکل خاص متمرکز هستند تا مجموعه‌هایی که به نظر می‌رسد تقریباً همه چیز را انجام می‌دهند. یکی از جدیدترین برنامه ها Yoast SEO برای Shopify one است. از آنجایی که سال‌ها تجربه کمک به کاربران وردپرس برای کسب نتایج خوب با سایت‌های خود – و حتی فروشگاه‌های WooCommerce – داشتیم، فکر کردیم زمان آن فرا رسیده است که تخصص خود را به Shopify بیاوریم.

Yoast SEO برای Shopify به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن برای دریافت ترافیک با SEO راه اندازی کنید. اگرچه این همه چیز نیست، زیرا این برنامه همچنین دارای تجزیه و تحلیل SEO و خوانایی است که به شما کمک می کند محتوای خود را SEO پسند و خواننده پسند کنید!

فروشگاه خود را تمیز و متمرکز نگه دارید

جذب ترافیک به فروشگاه Shopify شما با سئو نیز مربوط می شود نگه داشتن آن دسته از مردم. به نفع هیچ کس نیست که ببیند همه آن مشتریان بالقوه به نتایج جستجو باز می گردند. بسیاری از رقبا در آن صفحات نتایج جستجو کمین می کنند و با خوشحالی آن مشتریان را جذب می کنند!

بخشی از سئوی Shopify این است که فروشگاه شما را نازک و ضعیف کند. این برای طراحی فروشگاه و همچنین برای زمان بارگیری صدق می کند. سرعت امری اساسی است. فروشگاه‌های بارگذاری سریع تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهند و شانس بیشتری برای تبدیل این بازدیدکنندگان به پرداخت – و بازگشت دارند! – مشتریان حتما گزارش فروشگاه آنلاین Shopify را بررسی کنید تا ببینید وضعیت فروشگاه شما چگونه است.

در حالی که Shopify بسیاری از بخش‌های فنی را برای شما انجام می‌دهد، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش زمان بارگذاری انجام دهید. به عنوان مثال، برنامه های زیادی را در فروشگاه Shopify خود نصب نکنید. و تصاویر محصول خود را به درستی بهینه سازی و تغییر اندازه دهید. اگر می دانید چگونه کدنویسی کنید، می توانید موضوع فروشگاه خود را نیز بهینه کنید. کد را بهبود ببخشید و قطعاتی را که بارگذاری سریع فروشگاه شما را مسدود می‌کنند حذف کنید.

چگونه با SEO ترافیک بیشتری را به فروشگاه Shopify خود جذب کنید

در این پست، ما هفت حوزه کلیدی در سئو را که باید روی آنها تمرکز کنید تا ترافیک بیشتری به فروشگاه Shopify خود داشته باشید را برجسته کرده ایم. مطمئن شوید که داده های ساخت یافته شما کامل و معتبر هستند. عناوین فوق العاده و توضیحات متا را بنویسید، بازاریابی محتوای خود را با یک وبلاگ موضوعی عالی ارتقا دهید و روی پیوندهای داخلی خود کار کنید. و فراموش نکنید که یک برنامه SEO مانند Yoast SEO را برای Shopify اجرا کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور