دور دیگری از اصلاحات • Yoast

Yoast SEO 18.2 و Yoast SEO Premium 18.1 امروز منتشر شدند. در این دو نسخه، ما اصلاحات و بهبودهای بیشتری را برای شما به ارمغان می آوریم تا از آن لذت ببرید. این بار، عملکرد بلوک‌های پرسش‌های متداول و نحوه انجام را بهبود بخشیم، و در Premium، مدیریت خود را با زبان ترکی افزایش دادیم. اطلاعات بیشتر!

Yoast SEO رایگان 18.2

پس از شروع بزرگ سال 2022، با راه‌اندازی Yoast SEO برای Shopify، یکپارچه‌سازی ردیابی کلمه کلیدی Wincher و پشتیبانی از زبان ژاپنی، ما به آرامش رسیده‌ایم و برخی اصلاحات و بهبودهای مفید را برای شما ارائه می‌کنیم. در Yoast SEO 18.2، ما مدیریت تصاویر را در بلوک‌های داده‌های ساختاریافته پرسش‌های متداول و نحوه انجام آن بهبود بخشیده‌ایم. چندین بهینه‌سازی تصویر در بلوک‌های پرسش‌های متداول و HowTo باعث می‌شود آنها پاسخگوتر و سریع‌تر بارگذاری شوند. به عنوان یادآوری، بلوک های محتوای داده های ساخت یافته را برای ویرایشگر بلوک وردپرس بررسی کنید. آنها اضافه کردن پرسش‌های متداول و محتوای راهنما را به سایت شما آسان می‌کنند – با داده‌های ساختاری مناسب که به آن پیوست شده‌اند!

Yoast SEO Premium 18.1

همانطور که متوجه شده اید، شماره نسخه Yoast SEO Free و Premium دیگر مطابقت ندارند. قبلاً، ما مجبور بودیم Premium را به‌صورت همزمان به‌عنوان Yoast SEO Free به‌روزرسانی کنیم – حتی زمانی که فاقد هرگونه اصلاح یا ویژگی بود – تا شماره نسخه‌ها را در یک راستا نگه داریم. ما اکنون اینها را جدا کرده‌ایم تا Premium را با سرعتی متفاوت از رایگان به‌روزرسانی کنیم.

در Yoast SEO Premium 18.1، ما تشخیص فرم کلمه را برای زبان ترکی بهبود بخشیده ایم. علاوه بر این، مشکلی را در پیش‌نمایش‌های اجتماعی برطرف کردیم که در آن تصاویر اشتباه نشان داده می‌شد.

اکنون به Yoast SEO 18.2 و Premium 18.1 به روز کنید

دور کوچک دیگری از به روز رسانی برای نسخه رایگان و پریمیوم Yoast SEO. برای لذت بردن از جدیدترین و بهترین افزونه SEO ما همین حالا به روز رسانی کنید.

با تشکر از استفاده از Yoast SEO!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور