آیا لینک های خروجی برای سئو مهم هستند؟ • Yoast

یکی از بررسی هایی که در Yoast SEO داریم، بررسی لینک های خروجی است. این بررسی متن شما را اسکن می کند تا ببیند آیا پیوندهای خروجی در پست یا صفحه شما وجود دارد یا خیر. اگر یکی را پیدا نکرد، Yoast SEO به شما توصیه می کند که حداقل یک خروجی را به محتوای خود اضافه کنید. بنابراین، چرا ما اصرار داریم که پیوندی به وب سایت دیگری به پست یا صفحه خود اضافه کنیم؟ آیا نباید فقط پیوندهایی به صفحات دیگر در وب سایت خود داشته باشید تا افراد را تا زمانی که ممکن است در سایت خود نگه دارید؟ خوب… فی نفسه نیست.

آیا یک گلوله قرمز یا نارنجی برای پیوندهای خروجی بررسی می کنید؟ در اینجا آنچه این چک انجام می دهد و در اینجا نحوه حل آن است.

قبل از اینکه به اهمیت آنها بپردازیم، اجازه دهید با توضیحی در مورد چیستی پیوندهای خروجی شروع کنیم. چندین نوع پیوند وجود دارد. وقتی صحبت از پیوند دادن به محتوای دیگر می شود، مهم است که بین چند نوع مختلف تمایز قائل شوید:

  • لینک های داخلی از یک صفحه در وب سایت خود به صفحه دیگر در وب سایت خود بروید. بنابراین یک لینک داخلی به این معنی است که کاربری که روی آن لینک کلیک می کند در همان وب سایت باقی می ماند. این لینک ها به بازدیدکنندگان سایت کمک کنید تا وب سایت شما را هدایت کنند و همچنین سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. اگر می توانید از کمک برای پیوند داخلی خود استفاده کنید، Yoast SEO در واقع با یک راهنما همراه است ابزار پیوند داخلی و دوره ساختار سایت که می تواند به شما در تسلط بر هنر لینک سازی داخلی کمک کند.
  • و سپس، وجود دارد لینک های خارجی که از یک وب سایت به وب سایت دیگر می روند. پیوند جمله قبلی نمونه ای از آن است زیرا ما از وب سایت خود به مقاله ای در وب سایت دیگری پیوند می دهیم، در این مورد وب سایت Moz. دو نوع پیوند خارجی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:
    • پیوندهایی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما. ما به اینها می گوییم ورودی پیوندها یا بک لینک ها. وقتی نوبت به دریافت لینک های بیشتر به وب سایت شما می رسد، مطمئن شوید که از اقدامات بد دوری کنید زیرا به رتبه شما آسیب می زند. اگر می خواهید در مورد نحوه دریافت بک لینک مناسب به وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله ما در مورد استراتژی ساخت لینک موفق را بررسی کنید.
    • از وب سایت شما به وب سایت دیگری پیوند می دهد. ما به اینها می گوییم لینک های خروجی. اینها مواردی هستند که پیوندهای خروجی در Yoast SEO روی آنها بررسی می شود، پیوندهایی از وب سایت شما به صفحات در وب سایت های دیگر.

بررسی لینک های خروجی چه می کند؟

بررسی پیوندهای خروجی در SEO Yoast تعداد پیوندهای خروجی را که به پست یا صفحه خود اضافه کرده اید می شمارد. به حساب می آید nofollow کرد و دنبال کرد پیوندها. فالو به این معنی است که موتورهای جستجو می توانند این لینک ها را دنبال کنند، به مقاله ارزش بیافزایند و شاید رتبه بالاتری به آن بدهند. لینک‌های Nofollowed به موتورهای جستجو اجازه نمی‌دهند آنها را تا وب‌سایت دیگر دنبال کنند. به این ترتیب، آنها کمکی نمی کنند یا ارزشی اضافه نمی کنند.

هنگامی که پیوندی را به متن خود اضافه می کنید یا روی پیوند موجود کلیک می کنید، یک منوی کشویی با گزینه علامت گذاری پیوند به عنوان nofollow دریافت خواهید کرد. اما ما ترجیح می دهیم لینک های دنبال شده را ببینیم! به همین دلیل از شما می خواهیم که حداقل یک پیوند دنبال شده اضافه کنید تا یک گلوله بازخورد سبز دریافت کنید. اگر عمداً فقط پیوندهای nofollow شده را اضافه کرده اید، گلوله شما برای این بررسی به جای سبز نارنجی می شود. به هر حال، آیا می دانستید که Yoast SEO به شما امکان می دهد پیوندها را به عنوان علامت گذاری کنید sponsored یا ugc برای محتوای تولید شده توسط کاربر؟

تصویری که یک گلوله بازخورد سبز را برای بررسی پیوندهای خروجی نشان می دهد
بررسی پیوندهای خروجی یک گلوله سبز را در تجزیه و تحلیل سئو نشان می دهد.

آیا برای بررسی پیوندهای خروجی یک گلوله بازخورد نارنجی یا قرمز دریافت کردید؟ سپس با افزودن حداقل یک پیوند خروجی دنبال شده به هر مقاله ای که می نویسید، آن را سبز کنید. اما به کدام وب سایت ها باید لینک دهید؟ خوب، این را از خود بپرسید: به کدام منابع مراجعه کردید و کدام یک به شما پاسخ صحیح دادند؟ یا اینکه چه وب سایت هایی دارای محتوای مرتبط هستند که دانستن آن برای خوانندگان شما واقعاً جالب است. به آنها مراجعه و پیوند دهید، زیرا آنها سزاوار آن هستند. شما دوست دارید دیگران همین کار را برای شما انجام دهند. علاوه بر این، پیوند صحیح به منابع شما به تخصص، اعتبار و اعتماد (EAT) محتوای شما کمک می کند.

شما باید پیوندهایی را انتخاب کنید که به بازدیدکنندگان شما مرتبط باشد. و اگر فکر می‌کنید بازدیدکنندگان شما ممکن است دوست داشته باشند درباره موضوعی بیشتر بیاموزند و شما نمی‌خواهید (یا نمی‌توانید) آن محتوای خاص را خودتان ارائه دهید، آن‌ها را برای کسی که این کار را می‌کند ارسال کنید. اگر همه ما به منابعی که بهترین ها را در نظر می گیریم لینک دهیم، در نتایج جستجو بالاتر می روند و همه ما سود می بریم!

تصویری که یک گلوله بازخورد قرمز را برای بررسی پیوندهای خروجی نشان می دهد
با افزودن حداقل یک پیوند خروجی دنبال شده، این گلوله را سبز کنید.

چرا از شما می خواهیم پیوندهای خروجی را اضافه کنید

در Yoast، ما احساس می کنیم که هر پست باید شامل یک لینک خروجی باشد. ما در مورد این احساس بسیار قوی داریم زیرا ماموریت ما “SEO برای همه” است. ما به شانس های برابر برای همه در یک وب متصل بسیار اعتقاد داریم. توسط درخواست برای اضافه کردن آن پیوند خروجی، از شما می خواهیم که وب سایت خود را به وب سایت بعدی متصل کنید. و آن وب سایت به وب سایت بعدی. با انجام این کار، ما یک وب ایجاد می کنیم که از یک وب سایت مرتبط به وب سایت دیگر گسترش می یابد. این به Google کمک می کند نقاط را به هم متصل کند. این به بینگ کمک می کند تا در مورد چه سایت هایی یا بهتر بگوییم چه اطلاعاتی کسب کند صفحات به یکدیگر مربوط می شوند.

با اتصال به وب و ساختار صحیح وب با کمک شما، به موتورهای جستجو کمک می کنیم تا وب سایت های جالب را پیدا کنند. ما به وب سایت های جالب در رتبه بندی گوگل کمک می کنیم. با کمک شما این ما را یک قدم به سئو برای همه نزدیک تر می کند. و همه از آن سود می برند.

همانطور که گفته شد، دلیل دیگری برای اضافه کردن لینک های خروجی مناسب به محتوای خود وجود دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، تخصص، اعتبار و اعتماد (EAT) که در صفحات خود به نمایش می گذارید روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. و پیوند صحیح به منابع قابل اعتماد به EAT محتوای شما کمک می کند زیرا به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما از اطلاعات مناسب برای ایجاد محتوا استفاده می کنید.

بنابراین… آیا لینک های خروجی برای سئو مهم هستند؟

لینک های خروجی قطعا برای سئو مهم هستند. آنها برای EAT درک شما و مهمتر از آن برای SEO مهم هستند به طور کلی. پیوند شما به همسایه، تامین کننده، مشتری و البته بازدیدکننده شما کمک می کند. و هر چه افراد بیشتر در سئو به طور کلی مشارکت کنند، شما نیز از آن سود بیشتری خواهید برد. بنابراین ما قویاً معتقدیم که دلیل خوبی برای بررسی آنها در Yoast SEO وجود دارد.

اگر می‌خواهید درباره لینک‌سازی و سایر جنبه‌های سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، دوره جامع سئو و سایر دوره‌های سئو می‌تواند به شما در این امر کمک کند. با Yoast SEO برای Shopify و Yoast SEO Premium برای WordPress به این دوره ها دسترسی پیدا می کنید. افزونه وردپرس ما همچنین با یک ابزار پیوند داخلی ارائه می شود که صفحات مرتبط در وب سایت شما را برای پیوند به آنها پیشنهاد می کند:

برو پریمیوم و دسترسی رایگان دریافت کنید به دوره های SEO ما!

همه چیز را در مورد SEO و باز کردن قفل بیاموزید بسیاری از ویژگی ها با Yoast SEO Premium:

فقط 99 یورو / در هر سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده) برای 1 سایت

بیشتر بخوانید: لینک سازی از دیدگاه سئو جامع »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور