5 هک بهره وری که با ادغام Slack و Zendesk قابل دستیابی است

ZiniosEdge Software Technologies هکر ظهر عکس پروفایل

@ziniosedgeZiniosEdge Technologies

یک شرکت خدمات فن آوری مدرن به سازمان ها در سفر تحول دیجیتال کمک می کند.

یکپارچه سازی Zendesk و Slack به عنوان یک ابزار بهره وری کسب و کار numero uno با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این بیشتر شبیه به بستن بهترین DNA ها برای بدست آوردن جنسهای منحصر به فرد است که با بهترین خصوصیات ژنتیکی مشخص می شوند. تعجب آور نیست که چنین گروهی جریان روان بلیط را ارائه می دهد ، تأخیر وضوح و کاهش مشتری را در فروش ، پشتیبانی و فضای ارتباطی کسب و کارها کاهش می دهد در حالی که خدمات و همکاری برتر را فراهم می کند.

با تلفیق این دو ، کاربران تجاری قادر به اتصال هر منبع داده ای بدون پشتیبانی پیچیده فناوری اطلاعات هستند. با هم ، وظایف مهم پشتیبانی مشتری را برای ماموریت ساده می کند و هنگام لمس نقاط تماس با گردش کار ، خط پایین را در حلقه نگه می دارد. در این مقاله ، بیایید اتوماسیون بهره وری را که با ادغام Slack و Zendesk امکان پذیر است ، بررسی کنیم.

ادغام هر دو مزایای مختلفی دارد که امکان تعامل با بلیط های پشتیبانی Zendesk را در کانال های Slack فراهم می کند. بیایید اتوماسیون بهره وری مختلفی که Slack و Zendesk می توانند به دست آورند را تحلیل کنیم و اینکه چگونه می توانید به راحتی یکپارچه سازی را بدون نقص فعال کنید.

1. Slack Notifications برای بلیط های جدید

باید با مشکلات مشتری برخورد شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور