تاثیر کلمات ناسزا بر سئو و دسترسی به رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی)

توهین هایی که در لیست سیاه در مقاله شما قرار دارند، شما را از ایندکس شدن در گوگل مسدود می کنند. همچنین از دسترسی شما به کاربران در لینکدین جلوگیری می کند.

من مقاله ای نوشتم که در آن می خواستم تأثیر عبارات لیست سیاه را در گوگل و رسانه های اجتماعی نشان دهم.

در مقاله ای درباره جوک های سئو، نسخه اولیه مقاله را ایجاد کردم که حاوی کلمات سیاه زیادی بود تا ثابت کنم گوگل آن را ایندکس نمی کند. پس از گذشت 16 ساعت از انتشار زنده و ارسال مقاله توهین آمیز در لینکدین و توییتر، گوگل همچنان این مقاله را ایندکس نکرده است.

علاوه بر آن، این مقاله در لینکدین بسیار وحشتناک بود.

من شرایط لیست سیاه را حذف کردم و یک پست مشابه جدید را در لینکدین ارسال کردم.

48 دقیقه بعد، این مقاله در گوگل ایندکس شد و کاربران بسیار بیشتری نسبت به همتای بد دهان خود به دست آورد و ثابت کرد که لینکدین و گوگل کیفیت محتوای شما را قبل از نمایش آن به کاربرانش ارزیابی می کنند.

به همین دلیل است که توییتر و لینکدین را در robots.txt مسدود نمی کنید.

هر زمان که پیوندی را در این پلتفرم ارسال می کنید، ربات آنها درخواستی برای مشاهده صفحه شما ارسال می کند.

در اسناد آنها ذکر شده است که این برای آنها برای واکشی متادیتا از جمله تصویر کوچک از پست شما است. با این حال، این پست ثابت می کند که آنها همچنین از آن برای ارزیابی کیفیت محتوای شما استفاده می کنند.

پس از 23 ساعت، این پست توییتر 277 بازدید داشت.

من همین الان در ساعت 15:57 روز 26 مارس آن را حذف کردم و دوباره پست کردم. بیایید ببینیم.

پس از 20 دقیقه، این پست در حال حاضر بازدیدهای بیشتری نسبت به پست قبلی داشته است.

به نظر می رسد توییتر نیز قبل از فشار دادن محتوا، آن را بررسی می کند.