با Zeliot، نایب قهرمان استارت آپ های سال در بنگالورو آشنا شوید

\

:::نکته https://hackernoon.com/startups/country/asia-bengaluru-ka-india

:::

به ما بگویید چگونه استارتاپ شما جهان را تغییر می دهد.

Zeliot فقط یک محصول فناوری دیگر نیست. ما در حال تغییر چشم انداز تحرک متصل هستیم. ماموریت ما توانمندسازی شرکا با راه‌حل‌های حمل‌ونقل ایمن و کلاس جهانی است که از طریق یک پلت‌فرم بسیار مقیاس‌پذیر و با فناوری عمیق قابل استقرار در زیرساخت ابری آنها ارائه می‌شود. ما آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن تحرک متصل ساده، ایمن و قابل دسترس برای همه باشد و کنترل داده‌ها به طور محکم در دست صاحبان واقعی آن باشد. محصولات شاخص ما، Condense و Condense Edge، این چشم انداز را به واقعیت تبدیل می کنند.

\ Condense یک پلتفرم ابری متحرک انقلابی و عمودی است که تنها با چند کلیک روی زیرساخت های موجود مشتریان مستقر می شود. این به عنوان یک مرکز مرکزی عمل می کند، همه داده های تحرک را از منابع مختلف دریافت می کند و مدیریت داده ها را با یک رابط کم کد ساده می کند. Condense به کاربران این امکان را می‌دهد تا راه‌حل‌های تحرک سفارشی‌سازی شده را بر اساس نیازهای خاص خود بسازند و قدرت داده‌های هم‌زمان و بینش‌های عملی را باز کند. با Condense، نوآوری هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

\ Condense Edge این قدرت را با سفت‌افزار تعبیه‌شده ماژولار و با حافظه کم که برای وسایل نقلیه طراحی شده است تکمیل می‌کند. به طور یکپارچه مجموعه داده های غنی را از وسایل نقلیه جمع آوری و انتقال می دهد، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور