استودیو توسط وردپرس و سایر ابزارهای رایگان

وردپرس از انتشار Studio by WordPress خبر داد، یک ابزار توسعه محلی جدید که به ناشران کمک می کند نه تنها وب سایت ها را به صورت محلی روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود توسعه و به روز کنند، بلکه برای یادگیری نحوه استفاده از وردپرس نیز مفید است. درباره استودیو و سایر پلتفرم‌هایی که توسعه وب‌سایت‌ها را با وردپرس مستقیماً روی دسک‌تاپ شما آسان می‌کنند، بیاموزید.

محیط های توسعه محلی

محیط های محلی مانند فضاهای میزبانی وب روی دسکتاپ هستند که می توان از آنها برای راه اندازی یک سایت وردپرس استفاده کرد. آنها یک راه فوق العاده برای آزمایش مضامین و افزونه های جدید وردپرس هستند تا نحوه کار آنها را بدون به هم زدن یک وب سایت زنده یا انتشار چیزی در وب که ممکن است به طور تصادفی توسط Google نمایه شود، کار می کنند. آنها همچنین برای آزمایش اگر یک افزونه به روز شده باعث ایجاد تداخل با سایر افزونه ها در یک وب سایت شود، مفید هستند، که برای آزمایش افلاین افزونه های به روز شده قبل از متعهد شدن به به روز رسانی افزونه ها در یک وب سایت زنده مفید است.

استودیو به فهرستی از محیط‌های توسعه محلی محبوب که مخصوص وردپرس و پلتفرم‌های پیشرفته‌تر هستند می‌پیوندد که می‌توانند برای وردپرس روی دسکتاپ استفاده شوند، اما انعطاف‌پذیری و گزینه‌های بیشتری دارند، اما ممکن است استفاده از آنها برای غیر توسعه‌دهندگان سخت‌تر باشد.

محیط های توسعه وردپرس دسکتاپ

در حال حاضر چند محیط محلی وجود دارد که مختص وردپرس است. مزایای استفاده از یک محیط اختصاصی وردپرس این است که شروع به ایجاد با وردپرس را برای کسانی که فقط نیاز به کار با سایت‌های وردپرسی دارند آسان می‌کند و هیچ چیز پیچیده‌تر از آن نیست.

استودیو توسط WordPress.com

استودیو یک پروژه متن باز است که به توسعه دهندگان و ناشران این امکان را می دهد که یک سایت وردپرس را روی دسکتاپ خود راه اندازی کنند تا بتوانند طراحی، آزمایش یا یاد بگیرند که چگونه از وردپرس استفاده کنند.

طبق اطلاعیه وردپرس:

«با پیکربندی ابزار دستی، راه‌اندازی کند سایت و گردش‌های کاری توسعه محلی بی‌معنا خداحافظی کنید و به Studio by WordPress.com، محیط توسعه محلی وردپرس جدید، رایگان و منبع باز ما سلام کنید.

هنگامی که یک سایت محلی در حال اجرا هستید، می توانید به WP Admin، ویرایشگر سایت، سبک ها و الگوهای جهانی دسترسی داشته باشید، همه فقط با یک کلیک — و بدون نیاز به به خاطر سپردن و وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور.

هدف استودیو این است که راهی ساده و سریع برای ایجاد سایت های وردپرس در دسکتاپ باشد. در حال حاضر برای استفاده در مک در دسترس است و نسخه ویندوز به زودی در دسترس است.

نسخه مک را از اینجا دانلود کنید.

سایر محیط های محبوب توسعه محلی وردپرس

DevKinsta

DevKinsta که توسط میزبان وب مدیریت شده Kinsta توسعه یافته است، یکی دیگر از محیط های توسعه است که به طور خاص برای طراحی و آزمایش سریع سایت های وردپرس در دسکتاپ اختصاص داده شده است. این یک انتخاب محبوب است که بسیاری از توسعه دهندگان آن را تأیید می کنند.

این آن را به ابزاری عالی برای ناشران، سئوکاران و توسعه دهندگانی تبدیل می کند که فقط ابزاری را برای انجام یک کار می خواهند، ایجاد سایت های وردپرس. این امر DevKinsta را برای هر کسی که در مورد توسعه سایت‌های وردپرس جدی است یا فقط می‌خواهد نحوه استفاده از وردپرس را یاد بگیرد، به ویژه آخرین محیط Gutenberg Blocks را مورد توجه قرار می‌دهد.

DevKinsta را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

WP محلی

Local WP یک محیط توسعه دسکتاپ محبوب است که به طور خاص برای کاربران وردپرس توسط WP Engine، یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس ساخته شده است.

ویژگی های مفید Local WP

Local WP دارای ویژگی های متعددی است که آن را فراتر از توسعه و آزمایش وب سایت های وردپرس ساده می کند.

  • بهینه ساز تصویر
    این دارای یک افزونه رایگان بهینه ساز تصویر است که تصاویر را روی دسکتاپ شما بهینه می کند که برای کسانی که قادر به بهینه سازی تصاویر به تنهایی نیستند باید محبوب باشد.
  • آپلود نسخه های پشتیبان
    یکی دیگر از ویژگی های مفید، امکان آپلود نسخه پشتیبان در Dropbox و Google Drive است.
  • جستجوگر پیوند
    این ابزار دارای یک جستجوگر پیوند داخلی است که نسخه محلی وب سایت شما را برای شناسایی لینک های شکسته اسکن می کند. این یک راه عالی برای بررسی آفلاین سایت بدون استفاده از منابع سرور و کاهش سرعت سایت زنده شما است.
  • سایت های واردات و صادرات
    این قابلیت فوق العاده کاربردی برای وارد کردن فایل های وب سایت وردپرس و صادرات آنها را دارد تا بتوانید روی سایت وردپرس فعلی خود بر روی دسکتاپ خود کار کنید، افزونه ها یا تم های جدید را آزمایش کنید و اگر آماده هستید می توانید فایل ها را در وب سایت خود آپلود کنید.

محیط های توسعه محلی پیشرفته

محیط های توسعه محلی دیگری نیز وجود دارند که مختص وردپرس نیستند اما با این وجود برای طراحی و آزمایش سایت های وردپرس روی دسکتاپ مفید هستند. این ابزارها پیشرفته تر هستند و در میان توسعه دهندگانی که از آزادی و گزینه های موجود در این پلتفرم ها قدردانی می کنند، محبوب هستند.

DDEV با داکر

یک برنامه منبع باز که استفاده از محفظه نرم افزار Docker را برای نصب سریع یک سیستم مدیریت محتوا و شروع به کار، بدون نیاز به منحنی یادگیری Docker آسان می کند.

DDEV با Docker را از اینجا دانلود کنید.

لاراگون

Laragon یک محیط توسعه محلی رایگان است که توسط شخصی که یک کدنویس پیشرفته است به من توصیه شده است زیرا آنها گفته اند استفاده از آن آسان و نسبتاً شهودی است. حق داشتند. من از آن استفاده کردم و تجربیات خوبی با آن داشتم. این یک ابزار خاص وردپرس نیست، بنابراین باید در نظر داشت.

Laragon خود را به عنوان یک جایگزین آسان برای استفاده برای XXAMPP و WAMP توصیف می کند.

DDEV را از اینجا دانلود کنید.

ممپ

Mamp یک پلت فرم توسعه محلی است که در بین کدنویس های پیشرفته محبوب است و برای مک و ویندوز در دسترس است.

David McCan (نمایه فیسبوک)، مربی وردپرس که در مورد موضوعات پیشرفته وردپرس در WebTNG می نویسد، تجربه خود را با MAMP به اشتراک گذاشت.

راه اندازی MAMP بسیار آسان است و طیف کاملی از ویژگی ها را ارائه می دهد. من در حال حاضر 51 سایت محلی دارم که نسخه های توسعه دهنده سایت های تولیدی من هستند که از آنها برای آزمایش پلاگین ها استفاده می کنم و به طور دوره ای برای نسخه های بتا جدید هسته وردپرس استفاده می کنم. شبیه سازی سایت ها نیز آسان است. من متوجه کاهش سرعت یا تاخیر سیستم نشده ام.

WAMP و XAMPP

WAMP یک محیط توسعه فقط ویندوز است که بین توسعه دهندگان و ناشران تم و افزونه وردپرس محبوب است.

XAMPP یک پلتفرم توسعه PHP است که می تواند در دسکتاپ های لینوکس، مک و ویندوز استفاده شود.

Wamp را از اینجا دانلود کنید.

XAMPP را از اینجا دانلود کنید.

بسیاری از پلتفرم های توسعه محلی

Studio by WordPress.com یک پلت فرم جدید و هیجان انگیز برای توسعه محلی است و من مشتاقانه منتظر آزمایش آن هستم. اما این تنها راه حل نیست، بنابراین ممکن است مفید باشد که راه حل های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهترین کار را دارد.

درباره Studio by WordPress بیشتر بخوانید:

Meet Studio توسط WordPress.com—روشی سریع و رایگان برای توسعه محلی با وردپرس

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Wpadington

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور