خلاصه اخبار مرکز داده: AWS در ایندیانا، بینش از DCW | دانش مرکز داده

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، می‌خواهیم کار را برای متخصصان این صنعت آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم‌ترین داستان‌های هفته را پیدا کنند.

را دانش مرکز داده News Roundup آخرین اخبار و تحولات در صنعت مرکز داده را برای شما به ارمغان می آورد – از سرمایه گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت.

برای به‌روز ماندن در مورد همه مراکز داده، مشترک شوید دانش مرکز داده خبرنامه برای دریافت محتوا مستقیماً به صندوق ورودی شما.

تغییر کارکنان در ASML

در بحبوحه برنامه های توسعه و تهدید محدودیت های صادراتی، مستقر در هلند ASMLپیتر ونینک، مدیرعامل قدیمی این شرکت بازنشسته شد.

روز چهارشنبه، Wennink کلیدها را به مدیرعامل جدید کریستف فوکه تحویل داد. پیش از این، فوکه به عنوان مدیر ارشد تجاری ASML خدمت می کرد. فوکه کفش های بزرگی برای پر کردن دارد. تحت مدیریت Wennink، سهام ASML طی دهه گذشته 1300٪ افزایش یافت.

بینش از مرکز داده جهان

پوشش هفته گذشته دنیای مرکز داده کنفرانس و نمایشگاه در واشنگتن دی سی تا این هفته ادامه یافت.

دانش مرکز داده درو راب، مشارکت‌کننده، بینش‌هایی از برجسته‌ترین گفتگوها و پانل‌ها ارائه می‌دهد، از جمله:

برای شما یادگیرندگان بصری، نمایش اسلاید مرکز داده ما را بررسی کنید تا نکات برجسته دنیای مرکز داده را در تصاویر کاوش کنید.

معاملات و تحولات مرکز داده این هفته

آمریکای شمالی

در بالای اخبار توسعه مرکز داده این هفته، AWS پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد 11 میلیارد دلار در ساخت مجتمع مرکز داده در ایندیانا سرمایه گذاری کند که بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ این ایالت است. به گفته آمازون، این سرمایه گذاری حدود 1000 شغل ایجاد می کند.

اریک جی. هولکامب، فرماندار ایندیانا، گفت: «استراتژی اقتصادی بلندمدت ایندیانا سودی برای هوزیرز می‌پردازد، زیرا ما رشد بخش‌های حیاتی مانند زیرساخت‌های فناوری را پرورش می‌دهیم.

در آستین، تگزاس، مراکز داده پرایم طبق گزارشات، در حال برنامه ریزی برای ساخت یک پردیس مرکز داده 1.3 میلیارد دلاری است مجله کسب و کار آستین.

در نیو کسل، دلاور، ارائه دهنده کلو معلمتاسیسات 60000 فوت مربعی با ظرفیت 8 مگاوات برق را به دست آورد.

مدیر عامل شرکت کوین مولکوین گفت: “ما در مورد این گسترش استراتژیک به قلعه جدید هیجان زده هستیم، که از تقاضای فزاینده برای خدمات ما پشتیبانی می کند. تعهد ما به ارائه راه حل های ساده و قابل انطباق به مشتریان ما این امکان را می دهد تا از جدیدترین خدمات هوش مصنوعی و ابری استفاده کنند و از خدمات مداوم ما حمایت کنند. رشد و مقیاس پذیری.”

در نهایت، یک سابق هرتز مرکز داده در اوکلاهما و سابق معتمد مرکز داده در کارولینای شمالی برای فروش است. در جای دیگر، مخابرات کانادا ارتباطات راجرز در حال برنامه ریزی برای قرار دادن برخی یا همه مراکز داده خود در بازار است تا یک میلیارد دلار از بدهی های پس از ادغام را پاک کند.

آسیا و اقیانوسیه

در تحولات مرکز داده آسیا و اقیانوسیه در این هفته، SK Hynix از سرمایه گذاری 14.6 میلیارد دلاری برای ساخت مجتمع تراشه های حافظه جدید در Cheongju، کره جنوبی خبر داد. این سازنده تراشه کره ای قصد دارد در پایان آوریل پیشرفت کند و ساخت و ساز را تا نوامبر 2025 تکمیل کند.

در مالزی، تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات محور یک مجتمع فولادی سابق در جوهور را به یک اپراتور مرکز داده ناشناس فروخت.

“با توجه به قیمت مناسب فروش این دارایی و استفاده از بهترین و بالاترین استفاده از دارایی به عنوان توسعه مرکز داده، این زمان مناسبی برای واگذاری دارایی و به کارگیری مجدد سرمایه به سمت دارایی‌های بازده بالقوه است.” گفت شرکت.

اروپا

در دوبلین، مراکز داده برتر روز چهارشنبه ورود خود را به بازار مراکز داده ایرلند اعلام کرد. انتظار می رود پردیس پرچمدار 405000 فوت مربعی که DUB1 نامیده می شود در اواخر سال 2024 با ظرفیت 52 مگاوات فناوری اطلاعات به بهره برداری برسد.

به همین ترتیب، AtlasEdge، سرمایه گذاری مشترک بین شرکت مخابراتی لیبرتی گلوبال و صندوق زیرساخت دیجیتال DigitalBridge، روز چهارشنبه برنامه های خود را برای ورود به بازار مرکز داده پرتغال اعلام کرد.

تاکنون، این شرکت دو سایت را در لیسبون خریداری کرده است که بیش از 20 مگاوات بار فناوری اطلاعات را تحویل خواهند داد. پس از بهره برداری، هر دو سایت با 100٪ انرژی تجدید پذیر با اتلاف آب صفر کار خواهند کرد.

دیگر مطالب عالی در DCK این هفته

مرکز داده بدون سرنشین چیست و آیا باید از آن استفاده کرد؟ در اینجا آنچه باید در مورد مراکز داده بدون سرنشین بدانید، از جمله نحوه عملکرد آنها، چرایی ارزشمند بودن آنها و اینکه چگونه می توانند صنعت مرکز داده را در دهه آینده یا بیشتر تحت تاثیر قرار دهند، آورده شده است.

تاریخچه AWS Cloud و مرکز داده قطع می شود. قطع شدن در AWS چیز جدیدی نیست. از زمانی که AWS برای اولین بار در سال 2006 معرفی شد، ما در مورد قطعی مرکز داده غول ابری گزارش داده ایم. در اینجا جدول زمانی رویدادها آمده است.

گوگل پس از اینکه مدیر عامل شرکت گفت محل کار برای سیاست نیست، کارگران بیشتری را اخراج می کند. تعدادی از کارمندان به قرارداد غول فناوری با دولت اسرائیل اعتراض کردند. آنها رها شده اند.

Bellwether Texas Instruments برای بزرگترین سود از سال 2020 تنظیم شده است. پس از گزارش سه ماهه خود، شرکت bellwether صنعت تراشه‌سازی بیشترین افزایش سهام در چهار سال گذشته را تجربه کرد.

8 چالش مهاجرت ابر. سازمان‌ها در حال حرکت به سمت فضای ابری هستند و بسیاری از آنها زخم‌هایی برای اثبات آن دارند. در اینجا برخی از چالش‌های مهم مهاجرتی که متخصصان فناوری اطلاعات با آن روبرو هستند، آورده شده است.

MIT برنامه‌نویسی رایانه‌های کوانتومی را آسان‌تر می‌کند. محققان علت چالش برانگیز بودن برنامه نویسی یک کامپیوتر کوانتومی را شناسایی کرده و راهی برای دسترسی بیشتر به آن پیشنهاد می کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور