دموکراتیک کردن مدل‌های تبدیل متن به ویدیو، ما را وارد فضای مجازی فراواقعی خواهد کرد. آیا ما آماده ایم؟

برای اولین بار در پادکست وال استریت ژورنال در سال 2021 در مورد هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی شنیدم. در پادکست، میزبان در حال پخش قطعات موسیقی کلاسیک تولید شده توسط هوش مصنوعی بود. این قطعات سبک آهنگسازان کلاسیک را تقلید می‌کردند و دقتی که با آن‌ها انجام می‌دادند بسیار چشمگیر بود. شنونده ای که به موسیقی کلاسیک آشنایی نداشته باشد، احتمالاً به سختی می تواند آنها را از آثار واقعی آن آهنگسازان متمایز کند.

\ همچنین این اولین باری بود که هوش مصنوعی (GenAI) را جدی گرفتم. گوش دادن به آن قطعات من را متعجب کرد – اگر هوش مصنوعی در ساخت موسیقی آنقدر خوب شود که آن آهنگسازان مشهور در نهایت در زیر انبوهی از موسیقی کلاسیک تولید شده توسط هوش مصنوعی مدفون شوند، چه؟ من همیشه به قضاوت یک اثر هنری برای آنچه هست اعتقاد داشته‌ام به جای اینکه اعتبار زیبایی‌شناختی آن را در میراث یک نوازنده یا اینکه منتقدان چگونه یک قطعه موسیقی را دریافت کردند، پیدا کنم. اگر قرار باشد موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی بهتر شود، به احتمال زیاد می گویم، ببخشید، شوپن.

\ هفته گذشته، یکی از همکاران OpenAI Sora را به من نشان داد، یک مدل تبدیل متن به ویدئو که ویدیوهای واقعی و قابل ملاحظه‌ای دقیق و واقعی از پیام‌های متنی تولید می‌کند. اولین ویدیویی که آنها در وب سایت به نمایش گذاشتند، زنی (با پنج انگشت، نه چهار انگشت) را نشان می داد که در خیابان های توکیو قدم می زد. بافت پوستش، لکه ها و لکه های صورتش، چین و چروک و…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور