چرا دفاتر خانواده باید به حضانت دارایی دیجیتال اهمیت دهند؟

صنعت دارایی دیجیتال صنعتی نیست که راکد باشد. فراتر از هیجان همیشگی که در بین علاقه مندان و کاربران به دلیل نوسانات قیمت دارایی ها ایجاد می شود، صنعت با رویدادهای پرحادثه غریبه نیست. اخیراً، SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) ایالات متحده صدور ETF بیت کوین (صندوق های قابل معامله در بورس) را برای تعداد انگشت شماری از شرکت های برجسته مدیریت دارایی و خدمات مالی تأیید کرد.

\ این حرکت صنعت کریپتو را به سمت نهادینه‌سازی سوق می‌دهد، با حوزه‌های قضایی متعدد در سراسر جهان که قبلاً مقرراتی را برای انواع دارایی‌های دیجیتالی فراتر از بیت‌کوین تنظیم می‌کنند یا روی اجرای مقررات کار می‌کنند. همانطور که صنعت بالغ می شود و نوآوری برانگیخته شده توسط طبقه دارایی، سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی را به طور یکسان جذب می کند، نهادینه شدن آن تنها گام منطقی پیش رو است.

خوب با بد می آید – با این حال، صنعت رشد می کند

فراتر از آن اتفاقات مورد نظر، صنعت نیز مستعد شکست بوده است. به عنوان مثال، ناکامی اخیر بایننس باعث شد که این شرکت به پایان برسد 4 میلیارد دلار جریمه به دلیل سهل انگاری در گزارش و جلوگیری از معاملات در خدمت پولشویی. مثال دیگر بدنام است حماسه FTX که منجر به ضررهای جمعی میلیاردی برای کاربران کریپتو به دلیل سوء مدیریت آشکار…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور