7 کنفرانس بازاریابی محتوا برای شرکت در سال 2024


بیشتر روزهایم را با نشستن در مقابل یک صفحه نمایش می گذرانم که در Google Doc مدفون است. (احتمالا شما هم همینطور.)

و در حالی که از کار عمیق لذت می برم، چند بار در سال هوس می کنم که میز کارم را ترک کنم و با انسان های دیگر معاشرت کنم – ایده آل با پول کارفرمای من.

کنفرانس‌ها بهانه‌ای عالی برای معاشرت با دیگر بازاریابان محتوا، گفت‌وگو کردن، یادگیری چند ترفند جدید و وانمود کردن به اینکه همه ما هستیم. واقعا هیجان زده در مورد هوش مصنوعی مولد

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بزرگترین و بهترین کنفرانس های بازاریابی محتوا در بقیه سال 2024 برگزار می شود.

تاریخ: 5-7 مه
قیمت: از 795 دلار
سایت اینترنتی: https://cex.events/
محل: کلیولند، اوه
سخنرانان: بی جی نواک، آن هندلی، الکسیس گرانت، جاستین ولش، مایک کینگ

CEX با در نظر گرفتن کارآفرینان محتوا طراحی شده است (“کارآفرینان”? آیا من فقط یک کلمه جدید و عالی ابداع کردم؟)—افرادی که به همان اندازه به تجارت محتوا اهمیت می دهند.

علاوه بر بازاریابان کهنه‌کار محتوایی مانند آن هندلی و جو پولیزی که در مورد استراتژی محتوای مدرن شعار می‌دهند، افرادی مانند جاستین ولش و الکسیس گرانت را خواهید دید که در حال بررسی جنبه‌های عملی ترک شغل شما و تبدیل شدن به یک خالق محتوای تمام وقت هستند.

در اینجا تریلر رویداد سال گذشته را مشاهده می کنید:

جلسات شامل عناوینی مانند:

  • باز کردن قدرت انتشار کتاب: از محتوا تا درآمد
  • ترک یک شغل شرکتی 200 هزار دلاری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین انفرادی محتوا
  • چرا باید محتوای طولانی را در اولویت قرار دهید؟

(و بله – رایان از دفتر سخنرانی اصلی را ارائه می دهد.)

تاریخ: 3-4 ژوئن
محل: سیاتل، WA
سخنرانان: ویل رینولدز، برنارد هوانگ، بریتنی مولر، لیلی ری
قیمت: از 1699 دلار
سایت اینترنتی: https://moz.com/mozcon

شرکت نرم افزاری Moz در صنعت سئو شناخته شده است، اما کنفرانس آن در میان بازاریابان از هر رشته ای محبوب است. در میان مجموعه‌ای متشکل از 25 سخنران، بازاریاب‌های محتوای زیادی مانند اندی کرستودینا، راس سیموندز و چیما ممه صحبت می‌کنند.

این تیزر از رویداد سال گذشته را ببینید:

گفتگوهای امسال شامل موضوعاتی مانند:

  • اعتماد و کیفیت در عصر جدید کشف محتوا
  • قدرت احساسات: چگونه محتوایی ایجاد کنیم که (در واقع) تبدیل شود
  • “E” برای تعامل: چرا آینده محتوای SEO باید جذاب باشد

تاریخ: 18 تا 20 سپتامبر
محل: بوستون، MA
سخنرانان: TBC
قیمت: از 1199 دلار
سایت اینترنتی: https://www.inbound.com/

INBOUND که توسط بازاریابی محتوا OG HubSpot میزبانی می‌شود، صدها گفتگو، غواصی عمیق، چت‌های کنار آتش، و ملاقات‌ها درباره موضوعاتی از استراتژی برند گرفته تا هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

در اینجا خلاصه ویدیو است:

من در طول سال‌ها در سهم من از INBOUND شرکت کرده‌ام (و حتی با یکی از بنیان‌گذاران دارمش شاه آبجو می‌نوشم)، و همیشه از انتخاب محض رویدادهای پیشنهادی لذت می‌برم.

نکات کلیدی یک نکته برجسته هستند، و سخنران تیتر امسال باید عمل سختی را دنبال کند: باراک اوباما کنفرانس سال گذشته را تعطیل کرد.

تاریخ: 22 تا 23 اکتبر
محل: سن دیگو، کالیفرنیا
سخنرانان: TBC
قیمت: از 1199 دلار
سایت اینترنتی:
https://www.contentmarketingworld.com/

شاید، قابل بحث را کنفرانس بازاریابی محتوا، Content Marketing World به مدت چهارده سال است که گفتگوها و الهامات محتوایی را ارائه می دهد.

در اینجا خلاصه سال گذشته است:

دستور کار سال 2024 در حال انجام است، اما کنفرانس سال گذشته تمام جنبه های قابل تصور بازاریابی محتوا، از ساخت برند B2C گرفته تا ویژگی های محتوایی برای سازمان های دولتی را با عناوین جلساتی مانند:

  • کلاس مسترکلاس دولتی: یک استراتژی بازاریابی محتوا برای ایجاد اعتماد عمومی
  • یک برند محبوب: توسعه استراتژی محتوای خلاق Zillow
  • استراتژی‌های سئو مبتنی بر شواهد: از بین بردن «بهترین شیوه‌های سئو» و سایر افسانه‌های بازاریابی

تاریخ: 24 تا 25 اکتبر
محل: سنگاپور
سخنرانان: اندی چادویک، نیک رنجر، شارلوت، مارکوس هو، ویکتور کارپنکو، آماندا کینگ، جیمز نورکی، سام اوه، پاتریک استوکس، تیم سولومن!)
قیمت: TBC
سایت اینترنتی: https://ahrefs.com/events/evolve2024-singapore

درست است – Ahrefs میزبان یک کنفرانس است! به 500 بازاریاب دیجیتال برای یک گردهمایی 2 روزه در سنگاپور بپیوندید.

ما 20 سخنران برتر از سراسر جهان، کارگاه های تخصصی تحت رهبری متخصصان در مورد همه چیز، از SEO فنی گرفته تا استراتژی محتوا، و فرصت های زیادی برای همکاری با افراد حرفه ای محتوا، مارک های بزرگ، و کل خدمه Ahrefs داریم.

من سال گذشته برای اولین بار به سنگاپور سفر کردم و همینطور است واقعا ارزش سفر را دارد—من توصیه می کنم از سوپرتره گروو بازدید کنید، در بازارهای دستفروشان در محله چینی ها غذا بخورید و به ساحل سنتوزا بروید.

اگر شما نیاز به متقاعد کردن دارید، در اینجا JH Scherck طرفدار SEO در این زمینه است پادکست Ahrefs ایجاد مورد برای سفر کنفرانس:

و برای تکمیل همه چیز، در اینجا یک مرور سریع از محل کنفرانس آورده شده است:

تاریخ: 27 تا 30 اکتبر
محل: پورتلند، OR
سخنرانان: رلی آنت بیکر، حنایی دامیتیو، اسکات آبل، جنیفر لی
قیمت: از 1850 دلار
سایت اینترنتی: https://lavacon.org/

LavaCon یک کنفرانس محتوا با تمرکز بسیار فنی است که بیش از 70 جلسه برای کمک به شرکت ها در حل این مشکل اختصاص داده شده است “مشکلات تجاری مرتبط با محتوا، افزایش درآمد و کاهش هزینه های تولید”.

در عمل، این به معنای سخنرانانی از NIKE، Google، Meta، Cisco، و Verizon و موضوعاتی مانند:

  • عملیاتی کردن هوش مصنوعی مولد،
  • طبقه بندی در عصر هوش مصنوعی: آیا هنوز هم مرتبط هستند؟، و
  • از بسیاری، یک: ساخت یک لایه معنایی برای خراب کردن سیلوها

در اینجا خلاصه ویدیوی کنفرانس سال گذشته است:

تاریخ: 8 نوامبر
محل: لندن
سخنرانان: نیک پارکر، تاسمین لفت هاوس، دن نلکن، با حمایت مایر
قیمت: از 454.80 پوند
سایت اینترنتی: https://www.copywritingconference.com/

CopyCon یک کنفرانس یک روزه در لندن است که توسط ProCopywriters (یک انجمن عضویت برای کپی‌رایترها – من یک بار، سال‌ها پیش در آن عضو بودم) میزبانی می‌شود.

این دستور کار که برای کپی‌نویسان، خلاقان و استراتژیست‌های محتوا در نظر گرفته شده است، به شدت بر جنبه‌های کیفی محتوا متمرکز است که اغلب نادیده گرفته می‌شوند – فرآیندهای خلاقانه، لحن صدا، و ایجاد ارتباطات عاطفی از طریق کپی.

چند سالی است، اما این تیزر ویدیو حسی از موضوعات پیشنهادی را به اشتراک می‌گذارد:

گفتگوهای امسال شامل جلساتی مانند:

  • جادوی شگفت انگیز تن صدا،
  • قدرت ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان یک طراح محتوا، و با عنوان زیبا
  • منتقد درونی شما یک دینگ دونگ است.

(زیرا آره، منتقد درونی شما واقعاً یک دینگ دونگ است.)

افکار نهایی

اینها همه کنفرانس‌های محتوایی هستند، اما تعداد زیادی رویداد مرتبط با محتوا در طول سال اتفاق می‌افتد. افتخارات به DigiMarCon UK 2024 (29 تا 30 اوت، لندن، بریتانیا)، اجلاس وب (11–14 نوامبر، لیسبون، پرتغال)، و انجمن B2B (12-14 نوامبر، بوستون، MA).

من این لیست را صرفاً بر روی رویدادهای حضوری متمرکز کرده ام، اما کنفرانس های فقط آنلاین نیز در دسترس هستند، مانند ContentTECH Summit (15 تا 16 مه).

به یک کنفرانس محتوایی می روید که من پوشش نداده ام؟ توصیه خود را با من به اشتراک بگذارید لینکدین یا ایکس.





Source link