نمای کلی روتر Next.js

عکس پروفایل ظهر Pavel Mineev Hacker

@akellbl4پاول مینیف

باز هم مهندس نرم افزار دیگری

سلب مسئولیت

Next.js یک چارچوب توسعه یافته پویا است و بسیاری از مقاله های قدیمی در مورد آن منسوخ می شوند زیرا Next.js جهش بزرگی به جلو داشت. من این مقاله را در ماه مه 2021 نوشتم و اکنون نسخه فعلی آن 10.2.3 است. من پیشنهاد می کنم اسناد را بررسی کنید در حالی که به مثال ها نگاه می کنید زیرا برخی از نکات به دلیل بهبود API منسوخ می شوند

ویژگی هایی منتشر شد که شما احتمالاً نمی دانید

اگر برای مدت طولانی از Next.js استفاده می کنید ، پروژه های شما باید مقدار زیادی کد داشته باشند ، و شما فقط آن را به سبکی که در حال حاضر دارد ادامه می دهید. بعضی اوقات به این دلیل که از کد استفاده می کنید و گاهی به این دلیل که از کد خود به عنوان کاتالوگ قطعه ها و مثالها استفاده می کنید. به همین دلیل می توانید از چیزهای جالب جدید صرف نظر کنید.

سرور هدایت می شود و وضعیت پیدا نشد

این ویژگی ها و همچنین ویژگی های قبلی در نسخه 10 منتشر شده اند و هنوز هم سوال های زیادی در مورد نحوه تغییر مسیر در سرور مشاهده می کنم. اول از همه ، من پیشنهاد می کنم بررسی کنید آیا از روشهای مدرن واکشی استفاده می کنید ، زیرا فقط آنها به روزرسانی و ویژگی های جدید دریافت می کنند. من در اینجا دلایل دیگری را برای استفاده از روشهای مدرن واکشی توضیح دادم.

در اینجا یک روش ساده برای تغییر مسیر یا نمایش صفحه 404 وجود دارد:

// Redirect
export function getServerSideProps() {
	return {
		redirect: {
			destination: '/',
			permanent: false,
		}
	}
}

// Page 404
export 
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور