مولر گوگل در وردپرس خود میزبان در مقابل Wix

جان مولر از گوگل به سوالی در Reddit در مورد انتقال یک سایت SMB از Wix به یک محیط وردپرس خود میزبان پاسخ داد. او نظر خود را در مورد این سناریوی خاص ارائه کرد و در این زمینه در مورد مزایای نسبی و کاستی های وردپرس مدیریت شده و خود مدیریت برای SMB ها بحث کرد.

کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​(SMB)

SMB به معنای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​است و این اندازه ها به معنای چیزی نیست، تعاریف متعددی وجود دارد.

به طور کلی مشاغل کوچک آنهایی هستند که زیر 100 کارمند دارند. کسب‌وکارهای متوسط ​​به آن‌هایی گفته می‌شود که بین 100 تا 500 کارمند دارند و برخی از تعاریف رتبه متوسط ​​را تا 1000 کارمند دارند.

میزبانی وردپرس مدیریت شده و خود میزبان

میزبانی وردپرس مدیریت شده یک محیط میزبانی است که در آن میزبان وب از تمام جزئیات مربوط به تعمیر و نگهداری فنی مربوط به میزبانی یک سایت وردپرس مراقبت می کند.

مواردی مانند امنیت، حافظه پنهان، شبکه‌های تحویل محتوا (CDN)، امنیت، به‌روزرسانی‌ها و پشتیبان‌گیری همه توسط شرکت میزبان مدیریت شده انجام می‌شود.

این به یک SMB اجازه می دهد تا بدون نیاز به استخدام و توسعه دهنده وب داخلی برای حفظ امنیت و به روز رسانی سایت، روی تجارت اصلی خود تمرکز کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مبادله برای اینکه میزبان وب جزئیات فنی را مدیریت کند این است که میزبان برای حفظ امنیت روی هاست، پلاگین هایی را که می توانند روی محیط خود اجرا کنند، محدود می کند.

محیط خود میزبانی جایی است که یک میزبان وب مسئول پشتیبان گیری از سایت های خود و به روز نگه داشتن آن است.

مبادله در اینجا این است که محیط خود میزبانی به کسب و کار اجازه می دهد تا آزادی بیشتری را برای استفاده از هر راه حلی که لازم است، از جمله استفاده از افزونه های توسعه یافته سفارشی خود، به این معنی که مجبور به استخدام یا آموزش شخصی در داخل شرکت برای رسیدگی به امور نگهداری و امنیت است. کارهای خانه

هزینه میزبانی وردپرس مدیریت شده بیشتر از میزبانی شخصی است، اما هزینه آن کمتر از استخدام یا آموزش شخصی برای رسیدگی به مسائل فنی است.

یک SMB در حال انتقال از Wix به وردپرس خود میزبان است

فردی که این سوال را در Reddit می پرسد توضیح داد که یکی از همسایگان در حال دور شدن از Wix به یک محیط وردپرس خود میزبان است.

آنها توضیح دادند که وب سایت Wix فعلی از نظر سرعت صفحه و رتبه بندی عالی عمل کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

شخصی که بحث را شروع کرد خاطرنشان کرد:

“…وب سایت فعلی او امتیاز 98 را در SEO در فانوس دریایی کسب می کند، و مشتریان همیشه به او می گویند که او اولین شرکت محلی است که در نتایج ظاهر می شود.”

شاید غیرمنطقی نباشد که فرض کنیم سئوی وب سایت وردپرس خود میزبانی شده برای SMB در حال رفع چیزی است که نیازی به تعمیر ندارد.

به نظر می رسد که تجارت در Wix به خوبی پیش می رود.

جان مولر می گوید Wix برای سئو خوب است

جان مولر از گوگل به این سوال پاسخ داد که ابتدا به موضوع Wix و SEO پرداخته و سپس بحث خود میزبانی یک سایت وردپرس را مورد بحث قرار داد، این همان کاری است که تجارت از Wix به وردپرس در حال انجام آن بود.

مولر گفت:

ویکس برای سئو خوب است. چند سال قبل از نظر سئو بسیار بد بود، اما آنها پیشرفت فوق العاده ای داشته اند و اکنون یک پلت فرم خوب برای مشاغل هستند. شهرت از آن زمان به قوت خود باقی است، اما تحت تاثیر آن قرار نگیرید.

کاری که آن‌ها در سال‌های اخیر انجام داده‌اند، واقعاً چیزهای خوبی است، از جمله اینکه داشتن یک سایت واقعاً سریع را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند (همانطور که در امتیازات Lighthouse مشاهده می‌کنید – مسلماً سرعت تنها بخش کوچکی از SEO است).

اگر Wix برای آن‌ها کار می‌کند و به موارد بیشتری نیاز ندارند، دلیلی برای تغییر وجود ندارد.»

جان مولر از انتقال به میزبانی خود برای SMB ها جلوگیری می کند

مولر در ادامه توضیح داد که یک محیط وردپرس خود میزبان ممکن است برای یک SMB که تیم پشتیبانی وب اختصاصی ندارد ایده ای نباشد.

من فکر می کنم مهم است که بدانیم پاسخ مولر در چارچوب بحث در مورد یک SMB خاص با پشتیبانی وب محدود از یک سایت Wix با عملکرد خوب به یک محیط مدیریت نشده وردپرس داده شده است.

مولر پاسخ داد:

«به ویژه، به سمت چیزی که خود میزبان است حرکت نکنید.

میزبانی یک سایت خودتان با میلیون ها دردسر کوچک همراه است، و کسب و کاری بدون تیم پشتیبانی اختصاصی با انجام کارهای درست با مشکل مواجه می شود و در نهایت هک می شود + باید برای بهبود زیرساخت ها در طول زمان (سرعت، امنیت، عملکرد) سرمایه گذاری زیادی انجام دهد.

برخی از مردم این چالش را دوست دارند، اما اگر همسایه شما دوست دارد یک تجارت غیر فناوری اطلاعات را اداره کند، نباید سرور خود را اجرا کند (مثلاً خود میزبان وردپرس باشد).

می‌دانم که اجرای WP هنوز هم تا حدودی محبوب است، اما برای SMB‌هایی که چیزهای دیگری در ذهن دارند، انجام دادن آن کاملاً بد است.

تنظیمات WP میزبان و مدیریت شده وجود دارد، آنها هزینه دارند، اما آنها این کارها را برای شما انجام می دهند.

Wix نیز همه اینها را برای شما انجام می دهد. Squarespace، و غیره – به طور مشابه.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

جان مولر گوگل در Reddit شرکت می کند

جان مولر گوگل در SEO Reddit

میزبانی مدیریت شده یا نرم افزار به عنوان یک سرویس؟

شرکت‌هایی مانند Wix و Squarespace رویکرد نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) را ارائه می‌کنند، که در آن پلت‌فرم کاملاً برای مشاغل بهینه‌سازی شده است، با هدف اینکه کسب‌وکارها بتوانند آنلاین شدن و راه‌اندازی کسب‌وکارشان را آسان کنند و بخش فناوری از آن خارج شود. راهی که کسب و کار کوچک بتواند روی کسب و کار خود تمرکز کند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

میزبانی مدیریت شده وردپرس تقریباً همین کار را برای مشاغلی که راه حل وردپرس را انتخاب می کنند انجام می دهد، اما با برخی محدودیت ها.

Wix ممکن است مزیتی نسبت به میزبانی مدیریت شده وردپرس داشته باشد زیرا به دلیل بهبود سئو و قابلیت های سرعت صفحه بسیار بهینه شده است.

میزبان وردپرس مدیریت شده تأثیر محدودی بر سئو و سرعت صفحه دارد زیرا سرعت صفحه و تا حدی محدود سئو می تواند به قالب وردپرس و افزونه های مورد استفاده وابسته باشد.

همانطور که جان مولر مشاهده کرد، یک چیز واضح است که اگر Wix برای کسب و کار کوچک کار می کند، دلیلی وجود ندارد که به یک پلتفرم متفاوت بروید.

استناد

بحث اصلی در اینجا موجود است:

همسایه بزرگتر من یک شرکت دارد که یک وب سایت جدید برای تجارت خود بسازد…

پاسخ جان مولر را می توان از طریق نمایه ردیت وی مشاهده کرد:

https://www.reddit.com/user/johnmu/

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور