مت هاوکینز: “ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین منجر به عدم تمرکز نرخ هش می شود”

مت هاوکینز بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مادر Cudo Ventures و شبکه بلاک چین ، Cudos است. هاوکینز: هر 20 سال یا بیشتر ، یک چرخه جدید محاسبه وجود دارد. اختراع مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) که بیت کوین از آن استفاده می کند ، اولین “کار” مداوم و رو به افزایش رایانه ها را ایجاد کرد و صنعت جدیدی را با پروژه های بعدی در سالهای آینده راه اندازی کرد. با استفاده از اجماع PoW ممنوعیت استخراج از معادن در چین باعث ایجاد FUD بازار از زمان اعلام شده است.

تصویر
عکس پروفایل ایشان پندی هکر ظهر

@ایشان پاندیایشان پاندی

Crypto Veteran. Tokenization ، DeFi و Security Tokens – Blockchain.

ایشان پاندی: سلام مت ، به مجموعه ما “پشت استارتاپ” خوش آمدید. لطفاً در مورد خودتان و داستان پشت Cudos و Cudo Ventures توضیح دهید؟

مت هاوکینز: با تشکر از ایشان ، من مت هاوکینز هستم ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مادر Cudo Ventures و شبکه بلاک چین ، Cudos. من از اواسط دهه 90 با آخرین کسب و کارم ، C4L ، شرکت های فناوری می سازم. کسب و کار زیرساخت های ابری و شبکه ای تا قبل از خروج در سال 2016 به حدود 1 درصد از زیرساخت های اینترنت در بریتانیا رسید. در C4L ، ما حجم عظیمی از ظرفیت محاسبات کم استفاده در سرورهای خود و 150+ محیط های ارائه دهنده خدمات را مشاهده کردیم که در مرکز داده خود میزبانی کردیم. امکانات …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور