دستورالعمل های تأیید جدید برای حساب های فیس بوک و اینستاگرام

در پستی که در صفحه فیس بوک خود برای Creators منتشر شده است ، آنها جزئیات بیشتری در مورد تأیید صحت ، نحوه تأیید صحت و موارد دیگر ارائه می دهند.

این “پیشرفت” برای دارندگان حساب فیس بوک و اینستاگرام است.

یک تکرار از فیس بوک

ظاهراً یک چیز وجود دارد که فیس بوک می خواست آن را کاملاً روشن کند – به حدی که آنها در این پست دو بار به آن اشاره کردند…

تأیید صحت هستند نه تأییدات از پلت فرم

در عوض ، این نشانه ای از اعتبار و اصالت است.

فیس بوک همچنین تأکید کرد که تأیید صحت نمایه تجاری یا شخصی شما هیچ تاثیری بر ترجیحات سیستم ندارد و مورد پسند قرار نخواهد گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

علاوه بر این ، بستر اجتماعی مشخص کرد که آنها با تکیه بر مواردی مانند پوشش مطبوعاتی و تأثیر فرهنگی حساب به سمت بی طرفی می روند.

یک مثال ارائه شده این است که آیا این حساب اخیراً “ویروسی” شده است یا خیر.

فرم تأیید صحت برای شفافیت بیشتر به روز شد

برای ارسال درخواست تأیید ، مارک ها و شخصیت ها باید یک فرم ارسال کنند.

فیس بوک اعلام کرده است که انجام این کار اکنون آسان تر است ، به ویژه به دلیل شفافیت در مورد آنچه برای تأیید مورد نیاز است.

در حال حاضر فرم موارد زیر را درخواست می کند:

1) مشخصات

در مورد آنچه که دقیقاً برای تأیید ارائه می شود – صفحه یا نمایه.

2) تأیید اصالت

این امر مستلزم داشتن اسناد رسمی برای آن شرکت یا شخص است ، که ثابت می کند صفحه یا نمایه پلت فرم به شما یا آن شرکت متصل است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

گزینه ها عبارتند از:

  • گذرنامه.
  • گواهینامه رانندگی.
  • تشکیل پرونده مالیاتی
  • کارت NI
  • مقالات اختلاط.
  • قبض آب و برق اخیر

فقط یک نوع شناسایی مورد نیاز است.

3) تأیید اعتبار

سپس باید گزینه ای را انتخاب کنید که نشان می دهد نمایه یا صفحه “به نفع عموم است” از دسته های زیر:

  • خبر/رسانه.
  • دولت و سیاست.
  • ورزش ها.
  • روش.
  • موسیقی
  • سرگرم کننده
  • گیمر.
  • خالق دیجیتال / وبلاگ نویس / تأثیرگذار.
  • تجارت / نام تجاری / سازمان.
  • دیگر.

و کشور یا منطقه ای که در آن صفحه یا نمایه بیشترین محبوبیت را دارد.

4) موارد اضافی اختیاری

این بخشی از برنامه است که به روز شده است.

اکنون می توانید مخاطبی را که از شما یا نام تجاری شما پیروی می کند ، دلایلی که برای پیروان شدن انتخاب کرده اند و علایق آنها را توصیف کنید.

همچنین می توانید نامهای دیگری را که شما یا نام تجاری شما با آنها شناخته می شود ، از جمله اسامی به چند زبان مشخص کنید ، اگرچه این نام به عنوان بخشی از به روز رسانی مشخص نشده است.

در نهایت ، شما می توانید پنج پیوند ارائه دهید که ثابت می کند صفحه یا نمایه مورد تأیید “به نفع عموم” است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

با این حال ، فرم مشخص می کند که محتوای تبلیغاتی یا پولی در نظر گرفته نمی شود.

فیس بوک اطلاعات بیشتری را نیز ارائه می دهد

این اطلاعیه همچنین توجه به دستورالعمل ها و شرایط خدمات جامعه را جلب می کند و همچنین بیان می کند که برنامه ها باید:

    • برای حسابی که نماینده یک شرکت یا نهاد ثبت شده است ، یا یک شخص واقعی است.
    • برای یک حساب عمومی – دارای بیوگرافی ، عکس نمایه ، بخش “درباره” ، و حداقل یک پست دارد.
    • برای حسابی که حضور بی نظیری دارد – حیوانات خانگی و نشریات نیز واجد شرایط هستند.
    • برای حسابی که نشانگر یک نام تجاری ، شخص یا شخص بسیار جستجو شده و شناخته شده است.
    • برای یک حساب برای هر شخص یا مشاغل-به استثنای تنها حسابهای مربوط به زبان.

آیا فیس بوک می تواند به شما کمک کند؟

علاوه بر بهبود روند برنامه ، فیس بوک به طور فعال با حساب هایی که آنها بررسی کرده اند و دارای معیارهای تأیید هستند تماس می گیرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این می تواند برای حسابی باشد که در Instagram تأیید شده است ، اما به عنوان مثال در فیس بوک.

هشدارها

این اطلاعیه با توصیه ای ارائه می شود که تأیید شده حساب های فیس بوک و اینستاگرام احراز هویت دو عاملی را به عنوان محافظت اضافی در برابر هکرها فعال می کند.

آنها همچنین هشدار می دهند که به تلاش برای جعل هویت یا کلاهبرداران “توجه” داشته باشند.

این نام تجاری همچنین به خوانندگان یادآوری می کند که تأییدها (نشان های آبی) قابل انتقال یا تغییر نام نیستند.

این اطلاعیه با اخطار نهایی مبنی بر اقدام علیه حساب هایی که به طور مخرب مورد تأیید قرار گرفته اند یا اگر مشخص شود شخصی حساب های تأیید شده خود را به سایر کاربران فیس بوک یا اینستاگرام می فروشد ، انجام می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

فیس بوک اظهار داشت که جارو زدن های منظم انجام می شود ، احتمالاً برای جلوگیری از نقض دستورالعمل احتمالی.

این برای مشاغل و شخصیت ها به چه معناست

نشان های تأیید به کاربران فیس بوک و اینستاگرام کمک می کند تا حساب های قابل توجه را تشخیص دهند.

نشان آبی همچنین قصد دارد تعامل واقعی را افزایش دهد.

در حالی که این تأییدیه از پلت فرم نیست ، اما به عنوان سیگنال اعتماد از نوع عمل می کند و ممکن است مکالمات و تعاملاتی را باز کند که در غیر این صورت کمتر احتمال دارد به آنها برسید.


تصویر ویژه: NoDemand/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور