چگونه سعی کردم به عنوان یک مهندس نرم افزار در کانادا اپلیکیشن های شغلی را خودکار کنم (و شکست خوردم)

شروع جستجوی شغلم در یک کشور جدید مانند قدم گذاشتن در یک کتابخانه عظیم بدون ایده از کجا می توانم کتاب مورد نیاز خود را پیدا کنم. درست پس از تهاجم خشونت آمیز کشور همسایه به اوکراین در سال 2022، با امید زیادی به آنجا رسیدم اما به سرعت با یک دیوار روبرو شدم.

\ بازار کار اینجا یک دنیای کاملاً جدید بود، و رویکرد معمول من صرفاً کاهش آن نبود. دوستان و سازمان های حل و فصل پیشنهاد کردند که از تابلوهای شغلی آنلاین مانند Job Bank Canada و Indeed استفاده کنید.

مفهوم اتوماسیون برنامه های شغلی با لمس انسانی

من قصد نداشتم با رزومه ام به شرکت ها اسپم کنم. در عوض، من به دنبال خودکار کردن جنبه‌های خاصی از فرآیند برای صرفه‌جویی در زمان و هدف قرار دادن مشاغل مناسب برای خود به شیوه‌ای شخصی‌تر بودم. علاوه بر این، این تنها به دنبال یافتن شغل نبود. همچنین در مورد یادگیری نحوه استفاده از فناوری و هوش مصنوعی، به ویژه بود.

\ با به اشتراک گذاشتن این داستان، امیدوارم دیگران را ترغیب کنم که به چالش های خود به گونه ای متفاوت نگاه کنند و حتی شاید راه های جدیدی برای مقابله با آنها بیابند.

در اینجا نحوه ترکیب آن با فیدهای RSS، اسکریپت‌های سمت سرور، افزونه‌های سفارشی کروم و استفاده خلاقانه از هوش مصنوعی برای غنی‌سازی داده‌ها و شخصی‌سازی برنامه‌ها آمده است:

مرحله 1: RSS برای لیست مشاغل

روزانه، یک اسکریپت روی سرور لینوکس که من راه‌اندازی کرده‌ام، فیدهای RSS را از Job Bank Canada دریافت می‌کند و فرصت‌ها را بر اساس من فیلتر می‌کند.