آیا این جایگزینی است که به دنبال آن هستید؟


احتمالاً روی این نتیجه کلیک کرده اید زیرا الف) از یک جناس خوب لیونل ریچی قدردانی می کنید، یا ب) شنیده اید که هارو مرده و خواهان چند گزینه-امیدوارم هر دو.

به هر دلیلی، در این مقاله، من برخی از جایگزین های HARO و چند راه اضافی برای دریافت نقل قول های متخصص و بک لینک برای وب سایت خود را به اشتراک می گذارم.

سلب مسئولیت: من یک متخصص روابط عمومی نیستم. من چند سال پیش کمی اطلاع رسانی انجام دادم، اما در یک سال گذشته فقط یک کاربر گاه به گاه HARO بوده ام.

بنابراین، به جای ارائه من نظر در مورد بهترین جایگزین ها برای HARO، فکر کردم جالب است که از کاربران “HARO جدید” بپرسم که چه چیزی آنها فکر می کردم بهترین جایگزین ها هستند.

من می خواستم به “HARO جدید” – به طور پیوسته – مزیت شک را بدهم.

با این حال، چند دقیقه پس از پذیرفته شدن طرح من، دو پاسخ دریافت کردم که به نظر می رسید توسط هوش مصنوعی از دو «کارگردان بینا»، هر دو با «تجربه گسترده» تولید شده است.

تجربه من از Connectively تا کنون منعکس شده است تجربه جاش از هارو قدیمی: پاسخ ها به احتمال زیاد خودکار بودند.

آیا این جایگزینی است که به دنبال آن هستید؟

اگرچه شروع بدی داشتم، اما بیشتر پاسخ‌ها را بررسی کردم، این دو تنها زمین‌های خودکار آشکاری بودند که می‌توانستم ببینم.

این پاسخ‌ها در نظرسنجی من گنجانده نشدند، و هرکسی که طرح من را دید، باید پیوند نظرسنجی را کپی و جایگذاری کند تا آن را تکمیل کند – امیدواریم که شانس پاسخ‌های واقعی انسانی را افزایش دهد.

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا نتایج نظرسنجی آمده است.

Sidenote.

نظرسنجی در Connectively به مدت یک هفته اجرا شد و 101 رای دریافت کرد. پاسخ دهندگان می توانند به سه گزینه برتر HARO خود رأی دهند.

قیمت: رایگان.

کمک به یک نویسنده B2B پلتفرم جایگزین شماره 1 بود که پاسخ دهندگان توصیه کردند. در نظرسنجی من 22 درصد آرا را به دست آورد.

Help a B2B Writer پلتفرمی است که توسط آن اداره می شود سوپر راه که شبیه به HARO است اما بر ارتباط روزنامه نگاران تجارت به کسب و کار (B2B) با کارشناسان صنعت و منابع داستان های آنها متمرکز است.

قیمت: طرح های رایگان و پولی. برنامه های پولی از 99 دلار در ماه شروع می شود.

در مقام دوم مشترک، Featured با کسب 18 درصد آرا محبوب بود.

ویژه خبرنگاران را با کارشناسان و رهبران فکری مرتبط می کند. این به کارشناسان اجازه می دهد تا پروفایل هایی ایجاد کنند که تخصص خود را به نمایش بگذارند و به روزنامه نگاران کمک می کند منابع مناسبی برای داستان های خود پیدا کنند.

قیمت: طرح های رایگان و پولی. برنامه های پولی از 99 دلار در ماه شروع می شود.

Qwoted پلتفرم دیگری است که شنیده ام در مورد آن زیاد صحبت شده است. این کشور با کسب 18 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت.

Qwoted روزنامه نگاران را با منابع خبره مطابقت می دهد و به آنها امکان می دهد در ایجاد محتوای با کیفیت بالا همکاری کنند. فرآیند یافتن و ارتباط با منابع مرتبط را ساده می کند.

قیمت: رایگان برای ده زمین در ماه

علیرغم اینکه Connectively “HARO جدید” بود، با کسب 12٪ از آرا، چهارمین لیست من شد – در کمال تعجب، حتی برای اکثر کاربران در پلتفرم خودش بهترین انتخاب نبود.

به طور ارتباطی خبرنگاران را با منابع و کارشناسان مرتبط می کند. این به روزنامه نگاران کمک می کند تا منابع مرتبط را برای داستان های خود بیابند و به کارشناسان اجازه می دهد در معرض رسانه ها قرار بگیرند.

قیمت: طرح های رایگان و پولی. برنامه های پولی از 5.95 دلار در ماه شروع می شود.

SourceBottle یک پلت فرم آنلاین است که روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و متخصصان رسانه را با منابع خبره مرتبط می کند. این به کارشناسان اجازه می‌دهد تا ایده‌ها و بینش‌های خود را در اختیار خبرنگارانی قرار دهند که به دنبال منابع داستان هستند. در نظرسنجی من 9 درصد آرا را به دست آورد.

قیمت: رایگان.

JournoRequest یک حساب کاربری X است که درخواست های روزنامه نگاران را برای منابع به اشتراک می گذارد. روزنامه نگاران و کارشناسان مستقر در بریتانیا اغلب از آن استفاده می کنند، اما گاهی اوقات می تواند دامنه بین المللی داشته باشد. در نظرسنجی من 7 درصد آرا را به دست آورد.

قیمت: پرداخت شده. برنامه ها از 1150 دلار در سال شروع می شوند.

ProfNet خبرنگاران را به منابع خبره متصل می کند. این به روزنامه‌نگاران کمک می‌کند تا منابع آگاه برای مقالات، مصاحبه‌ها و سایر محتوای رسانه‌ای خود پیدا کنند. این به کارشناسان موضوع کمک می کند تا در معرض رسانه ها قرار بگیرند و تخصص خود را به اشتراک بگذارند. در نظرسنجی من 5 درصد آرا را به دست آورد.

قیمت: آزمایشی رایگان 7 روزه و برنامه های پولی. برنامه های پولی از 147 دلار در ماه شروع می شود.

JustReachOut یک پلت فرم روابط عمومی و تأثیرگذار است که به کسب و کارها کمک می کند تا روزنامه نگاران و تأثیرگذاران مربوطه را پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. ابزارهایی برای دسترسی شخصی و مدیریت روابط فراهم می کند. در نظرسنجی من 3 درصد از آرا را به دست آورد.

قیمت: آزمایشی 14 روزه رایگان و برنامه های پولی. برنامه های پولی از 50 دلار در ماه شروع می شود.

OnePitch پلتفرمی است که فرآیند ارائه ایده های داستانی را برای خبرنگاران ساده می کند. کسب‌وکارها و متخصصان روابط عمومی می‌توانند طرح‌های هدفمند را برای رسانه‌های مربوطه ایجاد و ارسال کنند. در نظرسنجی من 3 درصد از رای را به دست آورد.

قیمت: رایگان.

PitchRate یک ابزار رایگان روابط عمومی است که روزنامه نگاران و کارشناسان با رتبه بالا را به هم متصل می کند. برای کارشناسان موضوعی مفید است که به دنبال سرنخ های رایگان روابط عمومی، پوشش رسانه ای یا تبلیغات هستند. یا روزنامه نگارانی که به دنبال منابع معتبر هستند. در نظرسنجی من 1% از رای را کسب کرد.

قیمت: طرح های رایگان و پولی. برنامه های پولی از 105 دلار در ماه شروع می شود.

سرویسی در بریتانیا که متخصصان رسانه را با منابع خبره، بیانیه‌های مطبوعاتی و مخاطبین روابط عمومی مرتبط می‌کند. در نظرسنجی من 1% از رای را کسب کرد.

قیمت: پلت فرم فقط دعوت.

شوراهای فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران و کارآفرینان است. اعضا می‌توانند بینش‌های متخصص و محتوای رهبری فکری را به Forbes.com ارائه دهند و در معرض رسانه‌ها قرار بگیرند. در نظرسنجی من 1% از رای را کسب کرد.

قیمت: رایگان.

بله شما آن را درست خواندید.

HERO توسط پیتر شنکمن، خالق اصلی HARO که گفت این پلتفرم خواهد بود همیشه آزاد باش. در نظرسنجی من 1% از رای را کسب کرد.

پیتر پس از دریافت بیش از 2000 ایمیل که از او خواسته بودند نسخه جدیدی از HARO را بسازد، این پلتفرم را راه اندازی کرد.

قیمت: پرداخت شده. برای جزئیات ثبت نام کنید

Meltwater در نظرسنجی من هیچ رأیی دریافت نکرد، اما من آن را درج کردم زیرا دیده بودم که آن را در رسانه های اجتماعی به عنوان جایگزین پولی HARO به اشتراک گذاشته شده است.

این یک پلت فرم نظارت بر رسانه های اجتماعی و هوش رسانه ای است. ابزارهایی برای ردیابی پوشش رسانه ای، تحلیل احساسات و شناسایی تأثیرگذاران و روزنامه نگاران برای اطلاع رسانی فراهم می کند.

قیمت: رایگان.

Expertise Finder نیز در نظرسنجی من هیچ رأیی دریافت نکرد، اما از آنجایی که دیدم به عنوان جایگزین HARO در لینکدین توصیه شده بود، گنجانده شد. این پلتفرمی است که به روزنامه نگاران کمک می کند منابع خبره از دانشگاه ها را بیابند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

HARO برای SEO ها هدف دوگانه ای داشت: مکانی برای به دست آوردن پیوندها، اما همچنین مکانی برای دریافت نقل قول های متخصص در مورد موضوعات برای مقاله بعدی شما بود.

در اینجا چند روش رایگان دیگر در خارج از پلتفرم‌هایی که پوشش داده‌ایم وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند نقل قول‌ها و پیوندهای متخصص را دریافت کنید.

ما قبلاً آن را دیده ایم JournoRequest یک حساب محبوب X است که درخواست های روزنامه نگاران را برای منابع به اشتراک می گذارد.

اما برای دسترسی به فرصت‌های بیشتر، می‌توانید هشتگ‌های X را نیز دنبال کنید.

در اینجا هشتگ های مورد علاقه من برای دنبال کردن وجود دارد:

زمانی که در سمت آژانس کار می‌کردم، هشتگ #journorequest را برای یافتن فرصت‌هایی برای مشتریانم دنبال می‌کردم، بنابراین می‌دانم که می‌تواند برای مظنه‌ها و کسب لینک به خوبی کار کند.

در اینجا دو فرصت وجود دارد که من فقط با بررسی هشتگ #journorequest پیدا کردم:

نمونه درخواست Journo برای HuffPost USنمونه درخواست Journo برای HuffPost US

در اینجا یک مثال دیگر از تلگراف است – یک وب سایت DR 92:

تلگراف مثال DR 92 وب سایت journo requestتلگراف مثال DR 92 وب سایت journo request

برخی از انواع محتوا بیشتر از سایرین توسط روزنامه نگاران و روابط عمومی ها به اشتراک گذاشته می شود.

یکی از این نوع محتواها، محتوای مبتنی بر آمار است. دلیل؟ روزنامه‌نگاران اغلب از آمار برای حمایت از نظرات خود استفاده می‌کنند.

هنگامی که آنها آمار شما را در پست خود وارد کردند، اغلب یک بک لینک به پست شما اضافه می کنند.

ما این را با خود تست کردیم آمار سئو پست، و همانطور که می بینید، همچنان در رتبه اول گوگل قرار دارد.

نمای کلی SERP برای آمار سئونمای کلی SERP برای آمار سئو

روش دیگر استفاده از پیوند دادن نویسندگان گزارش در Ahrefs' کاوشگر سایت. این گزارش نام نویسندگانی را نشان می دهد که به هر وب سایتی که وارد می شوید پیوند می دهند.

با وارد کردن دامنه رقیب خود می توانید ببینید کدام نویسندگان به سایت خود لینک می دهند. برخی از این نویسندگان ممکن است نشان دهنده فرصت های دسترسی به وب سایت شما نیز باشند.

  1. سر به کاوشگر سایت، کلیک کنید پیوند دادن نویسندگان
  2. URL رقیب خود را وارد کنید
  3. با هر نویسنده ای که فکر می کنید ممکن است به وب سایت شما و محتوای آن علاقه مند باشد، تماس بگیرید
پیوند دادن گزارش نویسندگان، از طریق Ahrefs.comپیوند دادن گزارش نویسندگان، از طریق Ahrefs.com

نکته

اگر نویسندگان پیوند دهنده وب سایت خود و رقبای خود را در یک صفحه گسترده دانلود کنید و آنها را در برگه های جداگانه قرار دهید، می توانید لیست ها را مقایسه کنید تا ببینید کدام نویسندگان فقط به وب سایت رقیب شما پیوند می دهند.

وقتی می خواستم این مقاله را به پایان برسانم، گرگ هیلرز با من تماس گرفت Jolly SEO لینکدین است.

او گفت که در طول این سال ها بیش از 200000 زمین فرستاده است و می خواهد نتایج را با من به اشتراک بگذارد.

اینها سه سکوی برتر او در 1000 زمین اخیری است که او ارسال کرده است. جالب اینجاست که می‌توانیم ببینیم که شبیه به نظرسنجی در مقیاس کوچکتر من است.

Jolly SEOs 1000 قرار دادن لینکJolly SEOs 1000 قرار دادن لینک
بر اساس تعداد مکان‌های پیوند مرتب شده است. میانگین امتیاز دامنه از Ahrefs. میانگین ترافیک ارگانیک از Ahrefs.

امیدواریم که داده های اینجا برای خود صحبت کنند. لینک ها و ترافیک با کیفیت بالا از جایگزین های HARO قابل توجه است.

این تحقیق نشان می‌دهد که Featured بیشترین پیوند را در این کمپین به دست آورده است.

ما مطالب مفیدی را در رابطه با لینک سازی گردآوری کرده ایم که می توانید به آنها کمک کنید. این راهنماهای دست‌چین شده شما را در کمترین زمان از مبتدی به متخصص می‌رسانند.

در اینجا منابع مورد علاقه من در مورد این موضوع وجود دارد:

افکار نهایی

گزینه های زیادی برای یافتن پیشنهادات کارشناسان و دریافت لینک برای کمپین های بازاریابی بعدی شما وجود دارد. هارو ممکن است مرده باشد، اما میراث آن زنده است.

نظرسنجی بسیار غیرعلمی من نشان می‌دهد که اکثر کاربران «HARO جدید» دوست داشتند به یک نویسنده B2B کمک کنید بیشتر، اما برای HARO purists، واقعا فقط یک انتخاب وجود دارد-قهرمان.

موارد دلخواه خود را از این لیست یک چرخش بدهید و در صورت موفقیت به من اطلاع دهید. سوالات بیشتری دارید؟ به من پینگ کن در X. 🙂





Source link