“شما یک دانشمند در آزمایشگاه خود هستید”: چگونه اهداف خود را تعیین کنید

تصویر
عکس پروفایل Vinita Bansal Hacker Noon

@vinitabansalوینیتا بانسال

علاقه مندان به فناوری ، مشتاق ایجاد تیم های بزرگ و سازمان های مقیاس پذیر

همه دوست دارند در کار به موفقیت برسند ، اما تعداد کمی از آنها وقت می گذارند تا معنی “موفقیت” را برای آنها مشخص کنند. آیا شامل افزایش حقوق یا کسب مهارت جدید می شود؟ آیا این پاداش و قدردانی از کار شما دریافت می کند یا فرصتی برای کار روی شرط بندی بزرگ است؟ آیا هنگام راهنمایی دیگران احساس موفقیت می کنید یا وقتی می توانید به تنهایی یک مشکل سخت را حل کنید؟

برای موفقیت ، ابتدا باید آن را تعریف کنید – چیزی که همه اقدامات شما را هدایت می کند. چیزی که به شما دستورالعمل ها و محدودیت هایی می دهد تا شما را در مسیر خود نگه دارد. چیزی که به شما کمک می کند پیشرفت خود را برنامه ریزی کنید. چیزی که وقتی احساس می کنید گم شده اید به شما جهت می دهد. و آن چیزی چیست؟ یک هدف سطح بالا هدف آگاهانه اتخاذ شده نه تنها مهم است. این تنها راهی است که می توانید به جای واکنش به هر چیزی که زندگی شما را مختل می کند ، با قصد عمل کنید.

اکثر ما خواسته های زیادی در محل کار داریم. ما در مورد آینده ای مثبت خیال پردازی می کنیم. اما ما همیشه بیش از حد مشغول یا تنبل هستیم تا آنها را به هدف تبدیل کنیم. بدون تعریف آنچه ما می خواهیم ، اجازه می دهیم فرصت های زیادی از بین بروند. ما در استفاده بهینه از هر موقعیتی شکست می خوریم و اجازه می دهیم حواس پرتی ها انرژی و زمان ذهنی ما را از بین ببرد.

مشغول بیکاری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور