راه هزاره سرمایه گذاری در بلاکچین و سایر فن آوری های نوظهور

عکس پروفایل نویسنده

فیورنزو مانگانیلو و نسیم ساریل گائون دو جوان مأموریت دارند.

مأموریتی برای اثبات به جهانیان که امروز سرمایه گذاری در فن آوری های فردا بازی یک فرد جوان است و “راه هزاره” سرمایه داری خطرپذیر راهی برای آینده است.

با توجه به اینکه امروزه سرمایه گذاران و کارآفرینان بسیاری برای هزاران سال فعالیت می کنند ، گروه LIAN (که قدیمی ترین عضو آن در لیست حقوق و دستمزد Manganiello است ، با 29 سال سن) افتخار می کند که نه تنها بازار خود را می داند بلکه با توجه به این دانش عمل می کند و برخی قابل توجه ترین معاملات بخش.

و گروه LIAN فقط یک مفهوم نیست. این شرکت با سرمایه گذاری های قابل توجه در AgriTech با شرکت Indigo ، داروخانه دیجیتال Alto و کیف پول دیجیتال Curv Curv اعتبار خود را در مدت کوتاهی ایجاد کرده است.

آقای منگانیلو و گائون ، از اینکه وقت خود را برای پاسخگویی به برخی از سالات اختصاص دادید و دانش خود را با ما در میان گذاشتید ، متشکریم. ما امیدواریم که بتوانیم نکاتی را از شما و گروه LIAN “سرقت” کنیم ، جایی که قبلاً با سرمایه گذاری های اخیر موفقیت خود را ثابت کرده اید.

برای شروع ، می توانید در مورد سابقه خود و اینکه چگونه وارد فن آوری های مخرب شده و بلاکچین را فهمیدید ، کمی به ما بگویید؟

Fiorenzo Manganiello: “حدس می زنم من نام خود را به عنوان استاد بلاکچین در تجارت ژنو ساختم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور