توسعه بازار NFT به پروتکل قرارداد هوشمند اعتماد می کند

عکس پروفایل ظهر آلینا هکر

@آتلنواآلینا

مدیر بازاریابی در https://ideasoft.io

در حالی که موضوع NFT همچنان باعث جذب بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان می شود ، ما به این فکر کردیم که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم از این روند بهره مند شوید. یکی از بهترین گزینه ها ایجاد بازار NFT است ، جایی که مردم بتوانند NFT ها را خریداری و بفروشند. بنابراین ما برای کمک به شما در یافتن مکان شروع یک راهنمای کامل برای توسعه بازار NFT تهیه کرده ایم. امیدوارم این بصیرت پیدا کنید.

اکنون بسیاری به مبحث NFT علاقه مند هستند. بر اساس NonFungible.com ، ارزش کل معاملات NFT در سال 2020 با افزایش یافت 299٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته. اگر خالق یا گردآورنده نیستید اما می خواهید به طریقی از NFT بهره مند شوید ، ممکن است به فکر ایجاد بازار NFT باشید. در این پست ، من دو روش را به شما نشان می دهم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

بازار NFT چیست و چگونه کار می کند

بازار NFT یک پلت فرم غیرمتمرکز است که به شما امکان می دهد نشانه های غیرقابل استفاده را ذخیره و معامله کنید. تعداد زیادی از چنین بسترهایی را می توان با قیمت ثابت ارائه داد و یا از طریق حراج فروخت. بیشتر سیستم عامل های NFT برای انجام معاملات به کیف پول های رمزنگاری شده برای خریداران و فروشندگان نیاز دارند. بازارهای NFT انواع مختلفی دارند. در برخی از بازارها می توانید انواع NFT را از نام دامنه گرفته تا آثار هنری بفروشید و خریداری کنید. چنین سیستم عامل هایی همه را قادر می سازد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور