استفاده از MLflow و Modzy برای استقرار مدل خودکار

تصویر
عکس پروفایل Modzy Hacker Noon

@دنجمد روز

یک بستر نرم افزاری برای سازمان ها و توسعه دهندگان برای استقرار ، نظارت و دریافت ارزش از AI – در مقیاس مسئولانه.

با ادامه رشد دنیای هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) ، تقاضا برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی به تدریج تحت الشعاع مسائلی قرار می گیرد که سازمان ها با استقرار و عملیاتی کردن قابلیت های هوش مصنوعی روبرو هستند.

ترکیبی از مهارتهای قوی دانش داده و ابزارهای توسعه ML به سازمانها امکان می دهد خطوط لوله ML بهینه ، کارآمد و قابل تکرار ایجاد کنند که فناوری های پیشرفته AI را تولید می کنند.

در سمت استقرار ، ابزارها و بسترهایی برای پشتیبانی عملیاتی و مدیریت این فناوری ها در مقیاس گسترده وجود دارد. متأسفانه ، این ابزارهای توسعه و استقرار ML اغلب از مشکلات سازگاری رنج می برند و نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، در نتیجه یک چرخه عمر ML پراکنده ایجاد می شود.

اگر راهی برای ادغام این دو مرحله از چرخه حیات ML و کاهش میانگین زمان از توسعه مدل تا استقرار (که طبق گفته گارتنر ، به طور متوسط ​​نه ماه به طول می انجامد) فقط به چند ساعت وجود دارد ، چه می کنید؟ در اینجا در Modzy ، ما یک ادغام انتها به انتها ایجاد کردیم که از MLflow (ابزاری محبوب برای آموزش ، ردیابی و ورود به سیستم ML) برای آموزش یک مدل ML استفاده می کند و سپس روند استقرار را به صورت خودکار انجام می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور