استراتژی های مبارزه با خطرات امنیتی ابر

تصویر
عکس نمایه Stephen Lange Hacker Noon

@stvlangeاستفان لنگ

من فقط یک انسان ساده هستم که سعی می کنم در جهان هستی راه پیدا کنم.

شما آن را در اخبار می بینید. شما در مورد آن به صورت آنلاین می خوانید: شرکت دیگری که از ابر استفاده می کرد ، یک حادثه امنیتی داشت که منجر به از دست دادن درآمد / داده ها شد.

چرا این اتفاق مدام رخ می دهد؟ برای جلوگیری از یکی از قربانیان چه کاری می توانید انجام دهید؟

حل مشکل امنیت ابر کار آسانی نیست. هنوز برخی از اقدامات عملیاتی و امنیتی اثبات شده وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها تخلفات امنیتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

در این مقاله ، تمرکز من بر روی خدمات وب آمازون (AWS) خواهد بود ، اما بسیاری از این پیشنهادات را می توان برای هر ارائه دهنده ابر استفاده کرد. اگرچه ، همانطور که یاد خواهید گرفت ، روشهای زیادی برای دستیابی به امنیت در ابر وجود دارد ، استراتژیهایی که در زیر برجسته می کنم برخی از مسیرهای بالقوه ای است که شما می توانید در نظر بگیرید.

سازمان شما چگونه امنیت را مشاهده می کند؟

قبل از ورود به توصیه های امنیتی ابری ، اولین قدم مهم بررسی نحوه مشاهده سازمان شما درباره امنیت است. اگر امنیت در سازمان شما به صندلی عقب نشسته باشد ، ابر ممکن است بهترین مکان برای فعالیت شما نباشد.

با راحتی ، فرصت می آید. در صورت ابر ، امنیت اگر محرک اصلی در تصمیم گیری های شما در زمینه تصمیم گیری نباشد ، به راحتی می تواند منجر به نتایج و مواجهه غیرمنتظره شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور