اروپا مراکز “تست تصادف” هوش مصنوعی را باز می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — اتحادیه اروپا در حال معرفی سیستم های “تست تصادف” برای هوش مصنوعی است تا اطمینان حاصل شود که نوآوری های جدید قبل از ورود به بازار ایمن هستند.

این بلوک تجاری با تزریق 220 میلیون یورو (240 میلیون دلار) به پروژه، چهار مرکز آزمایشی و آزمایشی دائمی را در سراسر اروپا روز سه شنبه راه اندازی کرد. این مراکز که مجازی و فیزیکی هستند، از سال آینده به ارائه‌دهندگان فناوری فضایی برای آزمایش هوش مصنوعی و روباتیک در محیط‌های واقعی در بخش‌های تولید، مراقبت‌های بهداشتی، کشاورزی و غذا و شهرها خواهند داد.

لوسیلا سیولی، مدیر هوش مصنوعی و صنعت دیجیتال در کمیسیون اروپا، روز سه‌شنبه در مراسمی در کپنهاگ گفت: انتظار می‌رود نوآوران «هوش مصنوعی قابل اعتماد» را به بازار بیاورند و می‌توانند از این امکانات برای آزمایش و اعتبارسنجی برنامه‌های خود استفاده کنند. . او اطلاعات نادرست را به عنوان یکی از خطرات کلیدی معرفی شده توسط هوش مصنوعی برجسته کرد.

دانشگاه فنی دانمارک که رهبری یکی از این مراکز را بر عهده خواهد داشت، در بیانیه‌ای گفت: این تسهیلات که مکمل مقرراتی مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا است، نسخه دیجیتالی سیستم تست تصادف اروپایی برای خودروهای جدید است. این دانشگاه گفت که آنها به عنوان یک “فیلتر ایمنی” بین ارائه دهندگان فناوری و کاربران در اروپا عمل می کنند و همچنین به اطلاع رسانی سیاست های عمومی کمک می کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور