اثر Musk: آیا علاقه Elon به Crypto تأثیر منفی بر صنعت دارد؟

عکس پروفایل نویسنده

@راشلوکراشل اوکامپوس

بیت کوین به ماه و فراتر از آن. واموس!

برای سالها ، ایلون ماسک ، مدیر عامل تسلا ، در مورد ارزهای رمزنگاری شده صحبت می کرد. نفوذ ماسک را نمی توان دست کم گرفت. بین اقدامات وی و نمودارهای بازار ارزهای رمزپایه همبستگی زیادی وجود دارد. به نوعی مردی که هرگز حرفه ای صنعت ارز رمزنگاری نبود ، به یک تأثیرگذار اصلی و خبر ساز در حوزه تبدیل شد. آیا او واقعاً به دنیای ارزهای رمزپایه لطف می کند؟

بدون شک ، این روزها ماسک مشهورترین طرفدار ارز رمزنگاری است. او گاهی اوقات توییتر می گیرد تا قیمت بیت کوین و Dogecoin را افزایش دهد. مورد آخر یک ارز رمزنگاری شده است که به عنوان شوخی در سال 2013 ایجاد شد اما بسیار محبوب شد. از میم سگ Shiba Inu به عنوان طلسم استفاده می کند. قوی ترین سیگنال تایید اعتماد ماسک به ارزهای رمزپایه این بود که تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خرید.

با این حال ، ماسک از ابتدا طرفدار صریح بیت کوین نبوده است. چندی پیش ، او حتی Bitcoin را “به اندازه پول فیات بی فایده” خواند. اگر به اقدامات ماسك در توئیتر دقت كنیم ، متوجه خواهیم شد كه بیشتر او از آن برای تبلیغ Dogecoin استفاده می كند ، سكه ای كه به خاطر داشتن ویژگی سرگرم كننده و نه به دلیل ویژگی های فن آوری خوب ، مورد علاقه قرار می گیرد.

اگرچه معاملات Dogecoin سریعتر از معاملات بیت کوین است ، اما این ارز تورمی فاقد تیم قدرتمند فناوری و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور