QA + بازاریابی: آیا آزمایش کنندگان می توانند به بازاریابان و بالعکس کمک کنند؟

عکس پروفایل نویسنده

چند سال گذشته زمان بسیار خوبی بوده است. ما شاهد ادغام جهانی حوزه های مختلف هستیم. یکی از برجسته ترین نمونه ها هوش مصنوعی است. این فناوری در حال حاضر در پزشکی ، آموزش ، طراحی و البته بازاریابی کاربرد دارد. چرا این اتفاق می افتد؟ عمدتا به این دلیل که واقعیت جدید ایده های جدیدی را از مشاغل طلب می کند. در نتیجه ، بازاریاب ها مجبور می شوند برای درک بهتر مشتریان / کاربران خود و تعامل موثرتر و سریعتر از رقبا ، بصورت فعالانه به دنبال بینش و راه حلهای نامتعارف باشند.

طی چند سال گذشته ، تجارت تمرکز خود را به سمت دیجیتال سازی معطوف کرده است و سال 2020 محرک فوق العاده ای برای تسریع روند کار بوده است. اکنون توجه شرکت ها به ایجاد محصولات IT خودشان معطوف شده است. و انتظارات مشتری در بالاترین حد خود قرار دارد.

این امر منجر به این شده است که شرکت ها در یک رقابت مداوم و سخت برای وفاداری و عشق کاربر باشند. کسانی که می توانند بهترین تجربه کاربری را ارائه دهند ، مسابقه را هدایت می کنند. این یک چالش بزرگ برای بازاریابان نیز هست – آنها باید بیشتر به محصول ، مسیر کاربر ، تنظیمات برگزیده و تغییرات بازار بپردازند. و برای انجام این کار ، آنها نیاز به بینش دارند تا تجارت را از زوایای مختلف درک کنند و مرزهای ایده ها را بردارند.

یکی از راه های یافتن چنین ایده ای ، نگاه کردن به تجارت از طریق چشم شخصی از دیگری است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور