چگونه می توان یک تیم رویایی را به عنوان یک مهندس برجسته از طریق نمایندگی ، اتوماسیون و انگیزه ایجاد کرد

عکس پروفایل نویسنده

@yanchauskayteماریا یانچاوسکایت

مدیر روابط توسعه دهنده در Skyeng – شرکت EdTech

توسط الکس کاتایف ، رهبر تیم توسعه.

من قصد ندارم شاخ خود را بچرخانم ، اما در واقع متقاعد شده ام که توانستم یک تیم رویایی ایجاد کنم ، بهترین تیم در کل شرکت من. از آن زمان ، من سعی کردم دیگران را بیاموزم که چگونه گروه خود را به یک تیم رویایی تبدیل کنند.

در اینجا نحوه انجام این کار نیز آورده شده است!

با تیم ملاقات کنید

بیایید یک رهبر تیم را تصور کنیم. ما به او تیم می گوییم. تیم کارگر خوبی است ، وظایفی را بر عهده می گیرد و آنها را به اتمام می رساند ، زیرا این مسئله اصلی کار او است. اما سایر اعضای تیم ؛ مدیران محصولات ، CTO ها و توسعه دهندگان همیشه به یک دقیقه از وقت تیم احتیاج دارند.

بنابراین تیم شروع به سوختن کند می کند.

او خواب کافی ندارد ، به کار شبانه روزی فکر می کند ، با کارهایی غرق می شود و بعضی از آنها سرانجام فراموش می شوند یا در کارهای عقب مانده گم می شوند. خیلی زود چه اتفاقی برای تیم می افتد؟ او یا انصراف می دهد و یا اشتباهی مرتکب می شود که هزینه زیادی برای شرکت خواهد داشت.

بیایید نگاهی به نحوه کار تیم در شرکتی که در آن کار می کنم داشته باشیم. در حال حاضر ، ما 17 تیم توسعه داریم که هر تیم معمولاً از یک مدیر محصول ، یک سرپرست تیم و توسعه دهندگان تشکیل می شوند.

مدیر محصول اهداف تجاری را تعیین می کند ، از پولی که می دهیم و می خریم مراقبت می کند ، با مشتری و مشتری ارتباط برقرار می کند. تیم رهبری ، در مورد ما ، تیم ، رهبر است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور