ویژگی جدید جستجوی مرتبط برای AdSense معرفی شده است

Google AdSense یک راه عالی برای ناشران برای کسب درآمد از محتوای خود از طریق تبلیغات بوده است. از زمان آغاز به کار AdSense در سال 2003، ناشران به این محصول برای کسب درآمد بیشتر در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه خود متکی بوده اند.

همانطور که ماهیت تجربیات کاربر در طول سال ها تغییر می کند، پیشنهادات محصولات Google نیز تغییر می کند.

گوگل جدیدترین ویژگی خود را برای AdSense معرفی کرد. جستجوی مرتبط برای محتوا.

اگر شما یکی از دو میلیون نفری هستید که از AdSense استفاده می کنند، درباره این فرصت جدید کسب درآمد بیشتر بخوانید.

جستجوی مرتبط برای محتوا چیست؟

جستجوی مرتبط برای محتوا یک ویژگی جدید در Google AdSense است.

این به عنوان یک منطقه ناوبری متنی عمل می کند که عبارات جستجوی کاربران مربوط به محتوایی را که در یک وب سایت مشاهده می کنند نشان می دهد.

پس از اینکه کاربر روی عبارت جستجو کلیک کرد، به صفحه نتایج جستجو در وب سایت آن ناشر منتقل می شود. سپس صفحه نتایج جستجو سایر موضوعات مرتبط از جمله تبلیغات جستجو را نشان می دهد.

پیش نمایش ویژگی جدید جستجوی مرتبط برای محتوا در AdSense.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

مزایای جستجوی مرتبط برای محتوا

چندین مزیت برای فعال کردن این ویژگی برای وب سایت یا برنامه شما وجود دارد، از جمله:

  • افزایش تعامل سایت
  • تبلیغات جستجوی مرتبط
  • درآمد افزایشی
  • تجربه کاربری بهتر

اولین فایده این است که افزایش می یابد تعامل کاربر در سایت شما، از جمله:

  • ترافیک وب سایت
  • بازدید از صفحه
  • نمایش تبلیغات

فایده دوم این است تبلیغات جستجوی مرتبط. Google AdSense تبلیغاتی را در صفحات نتایج جستجوی وب سایت شما ارائه می دهد که مربوط به عبارات جستجوی کاربر است.

مزیت سوم این است که رانندگی می کند درآمد افزایشی. شما قبلاً از محتوای خود با AdSense درآمد کسب کرده اید. این ویژگی های جدید فرصت های بیشتری را برای نمایش تبلیغات به کاربرانی که قبلاً در سایت شما فعال هستند، فراهم می کند.

در نهایت، این واحد تبلیغاتی می تواند منجر به یک تجربه کاربری بهبود یافته. از آنجایی که می‌توانید ظاهر و احساس تبلیغات جستجوی مرتبط را کنترل کنید، می‌توانید تجربه ثابتی را برای بازدیدکننده حفظ کنید.

جستجوی مرتبط برای محتوا یک واحد تبلیغاتی کمتر مخرب برای کاربران در وب سایت شما است، در حالی که همچنان به آنها این امکان را می دهد که در صورت تمایل روی تبلیغات کلیک کنند.

حفظ حریم خصوصی کاربر

ویژگی جستجوی مرتبط یک واحد متنی است، به این معنی که محتوا بر اساس محتوای صفحه نشان داده خواهد شد. علاوه بر این، تبلیغات در صفحه جستجو توسط عبارت جستجویی که کاربر روی آن کلیک کرده است هدف قرار می گیرد. گوگل این را به عنوان راه حلی برای حفظ حریم خصوصی با هدف قرار ندادن بر اساس داده های کاربر معرفی می کند.

با جستجوی مرتبط برای محتوا شروع کنید

اگر می خواهید این ویژگی را به وب سایت یا برنامه خود اضافه کنید، حتما با مدیر حساب خود تماس بگیرید تا فعال شود. الزامات دیگری وجود دارد که باید رعایت کنید، از جمله پیروی از خط‌مشی‌های تبلیغات جستجوی سفارشی و خط‌مشی‌های AdSense For Search (AFS).

اگر یک واحد جستجوی اختصاصی برای صفحات محتوای خود ندارید، باید آن را ایجاد کنید. یک راهنمای کامل را می توان در اینجا قرار داد، اما مراحل اساسی عبارتند از:

  1. یک سبک جستجوی سفارشی در حساب AdSense خود ایجاد کنید
  2. تصمیم بگیرید که واحد جستجو را در کجا در صفحه(های) محتوای خود قرار دهید
  3. کد AdSense را کپی کرده و در سایت خود قرار دهید
  4. هر گونه تغییر در وب سایت خود را منتشر کنید

جستجوی مرتبط برای گزارش محتوا

گزارش برای این ویژگی جدید در دسترس است. گزارش قیف را برای یک واحد جستجوی مرتبط در حساب AdSense خود دریافت خواهید کرد.

به سادگی به «گزارش‌ها» بروید >> یک گزارش سفارشی ایجاد کنید و بخش «فرمت آگهی» را اضافه کنید.

نمونه ای از آنچه در AdSense برای جستجوی مرتبط گزارش شده است.اعتبار تصویر: Support.google.com، مارس ۲۰۲۲

خلاصه

ویژگی جدید Related Search for Content چیزی است که باید در نظر بگیرید که آیا در کسب درآمد از محتوای وب سایت خود تازه کار هستید یا قبلاً از AdSense استفاده می کنید. با مزایای اضافی تعامل بیشتر و درآمد افزایشی، می‌توانید با در نظر گرفتن تجربه کاربری نسبت به رشد محتوای خود اطمینان داشته باشید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Casimiro PT/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور