ابزارهای شخصی سازی وب سایت چیست؟ ابزارهای شخصیسازی وبسایت به شما این امکان را میدهد تا با سفارشیسازی محتوا بر اساس ترجیحات و رفتارهای بازدیدکنندگان، تجربیات منحصربهفردی برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید.
شخصیسازی وبسایت شما تضمین میکند که کاربران با پیامهای متناسب با نیازهای آنها مواجه میشوند و تعامل، فروش و وفاداری مشتری را افزایش میدهند.
در این راهنما، ما هفت ابزار و نرمافزار شخصیسازی وبسایت برتر را فهرست میکنیم که میتوانند به درآمدزایی برای کسب و کار شما در سال 2024 کمک کنند.
7 بهترین ابزار شخصی سازی وب سایت برای سال 2024
در اینجا هفت ابزار برتر شخصی سازی وب سایت توصیه شده توسط تیم WebFX آمده است. با بررسی ویژگیهای کلیدی هر ابزار در زیر، دلیل آن را بیابید.
- شورش
- دودا
- خودی
- MoEngage
- WebEngage
- کلورتپ
- شخصی سازی کنید
بیشتر بدانید در وب سایت Mutiny اولین بار در لیست ما از بهترین ابزارهای شخصی سازی وب سایت در سال 2024، Mutiny است. این ابزار به شما امکان می دهد سفرهای وب، صفحات فرود و محتوای خاص عمودی را سفارشی کنید. شرکتهای در حال رشد تجارت به کسبوکار (B2B) از Mutiny برای افزایش ثبتنام، سرنخهای ورودی و نرخ تبدیل استفاده میکنند. Mutiny شما را قادر می سازد تا وب سایت خود را بدون نیاز به مهارت های کدنویسی شخصی سازی کنید! خود را شخصی سازی کنید: این ابزار همچنین به دلیل رابط کاربری آسان نقطه و کلیک خود که توسط هوش مصنوعی (AI) طراحی شده است، شناخته شده است. مشتریان Mutiny را برای بینش شخصی سازی قدرتمند، ویرایشگر صفحه با کاربری آسان، عملکرد تست A/B و گزارش آن انتخاب می کنند. بیشتر بدانید در وب سایت دودا با تنظیم راهاندازهای مختلف با Duda، شخصیسازیهایی مانند پنجرههای خوشآمدگویی، کلیک برای تماس، جلوههای ویژه و نوارهای اعلان را فعال کنید. Duda یک پلت فرم بدون کد کم کد و برنده جایزه است که توسط حرفه ای ها و صاحبان مشاغل کوچک برای باز کردن رشد استفاده می شود. شخصی سازی وب سایت Duda بر اساس سیستمی از محرک ها و اقدامات است. نمونه هایی از محرک ها عبارتند از: شما می توانید از بین قوانین آماده انتخاب کنید یا قوانین خود را ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان را برای تماس، کلیک کردن، خرید و موارد دیگر ترغیب کنید. Duda به دلیل سهولت استفاده، گزینههای سفارشیسازی و توانایی ادغام با سایر داراییها، توسط کاربران امتیاز بالایی دریافت میکند. بیشتر بدانید در وب سایت اینسایدر Insider یکی از ساده ترین نرم افزارهای شخصی سازی وب سایت برای استفاده است. صنایعی مانند خرده فروشی، پوشاک و مد از Insider برای ایجاد تجربیات شخصی مشتری استفاده می کنند. از ویژگی های Insider می توان به پروفایل مشتریان اشاره کرد، تست A/Bو هدف گیری رفتاری این ابزار همچنین به شما امکان می دهد کوپن ها و تبلیغات را برای پاداش دادن به مشتریان خود ارسال کنید. از Insider برای شخصی سازی استفاده کنید: کاربران اینسایدر را به دلیل ویژگیهای تعامل بین کانالی قوی، اثربخشی در تقویت وفاداری مشتری و حمایت از ایجاد کمپین آسان ستایش میکنند. بیشتر بدانید در وب سایت MoEngage MoEngage یک پلت فرم تعامل مشتری مبتنی بر بینش است که چندین لایه شخصی سازی، از بنرها تا محتوای ثابت را ارائه می دهد. برندهای جهانی به MoEngage برای جذب مشتریان و افزایش درآمد اعتماد دارند. این ابزار شخصیسازی وبسایت دارای الگوریتمهای AI و ML اختصاصی است که میتواند مراحل بعدی مشتریان شما را پیشبینی کند. موارد استفاده عبارتند از: کاربران MoEngage را به دلیل توانایی آن در آسان کردن فرآیندهای پیچیده، بخش تجزیه و تحلیل استثنایی و تیم پشتیبانی مشتری فعال آن دوست دارند. بیشتر بدانید در وب سایت WebEngage WebEngage یکی از بهترین ابزارهای شخصی سازی وب سایت است. این به شما امکان میدهد تجربیات روی صفحه را شخصیسازی کنید و اعلانهای متنی متناسب با نمایه مشتری خود را نشان دهید. برندهای جهانی در صنایعی مانند تجارت الکترونیک، مسافرت و رسانه از WebEngage برای افزایش حفظ مشتری، نرخ کلیک و درآمد استفاده می کنند. ویژگی های WebEngage شامل تقسیم بندی دانه ای، هدف گیری رفتاری، تست A/B، شخصی سازی بلادرنگ و تجزیه و تحلیل تعامل است. با WebEngage، می توانید تجربه کاربر را بر اساس آنها شخصی کنید: کاربران WebEngage را به دلیل سهولت ادغام، ویژگیهای بیششخصیسازی و تجزیه و تحلیل داخلی برای نظارت بر پیشرفت کمپین توصیه میکنند. بیشتر بدانید در وب سایت CleverTap CleverTap یک پلتفرم تعامل همه کاره است که به شما امکان می دهد یک تجربه 1:1 را برای مشتریان خود ارائه دهید. این ابزار شخصیسازی وبسایت شامل توصیههای محصول سفارشیشده برای افزایش خرید و باز کردن ارزش بیشتر است. ویژگی های شخصی سازی وب سایت عبارتند از: Clevertap دارای چندین قابلیت مانند هوش مصنوعی، داده های مشتری و تجزیه و تحلیل، آزمایش، بهینه سازی و هماهنگی کمپین است. کاربران CleverTap را به دلیل اثربخشی آن در تطبیق تجربیات مشتری و در عین حال آسان برای استفاده، حتی برای کاربران اصلی، توصیه می کنند. بیشتر بدانید در وب سایت Personize Personyze یکی از جامع ترین ابزارهای شخصی سازی وب سایت با هوش مصنوعی است. از یادگیری ماشینی و هدفگیری رفتاری برای ارائه تجربیات شخصی در کانالهای مختلف استفاده میکند. از ویرایشگر WYSIWYG Personize برای شخصی سازی موارد زیر استفاده کنید: Personyze با وبسایتهای هر پلتفرمی سازگار است و توانایی ادغام یکپارچه با انواع پلتفرمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، راهحلهای ایمیل شخص ثالث و ابزارهای تحلیلی را دارد. مشتریان Personize را به دلیل مقرون به صرفه بودن بی نظیرش در میان نرم افزارهای شخصی سازی، گزینه های قوی و انتخاب های هدفمند دوست دارند.
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
چرا آن را انتخاب کردیم
امکانات
کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما
مشاهده نتایج بیشتر
WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:
6 میلیارد دلار
در درآمد مشتری
7.8 میلیون
سرنخ برای مشتریان ما
5.2 میلیون
تماس های تلفنی مشتری
روش شناسی
این هفت ابزار و نرمافزار شخصیسازی وبسایت بر اساس ویژگیهای شخصیسازی، قابلیتهای مبتنی بر هوش مصنوعی، رابطهای کاربرپسند، استفاده از صنعت متنوع، و رتبهبندی و نظرات مشتریان، در صدر فهرست ما قرار گرفتند.
هر هفت ابزار Mutiny، Intellimize، Insider، MoEngage، WebEngage، CleverTap و Personyze ویژگیهای قویای را ارائه میکنند که کاربران را قادر میسازد تا عناصر مختلف در وبسایتهای خود مانند محتوا، بنرها، CTA و موارد دیگر را سفارشی کنند که برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده است.
رتبه بندی مثبت مشتریان در سایت هایی مانند G2 به ارزیابی کلی این ابزارها می افزاید.
چگونه ابزار شخصی سازی وب سایت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید
ابزارهای شخصی سازی وب سایت و نرم افزارهای زیادی در بازار وجود دارد. انتخاب مناسب می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. با دنبال کردن این مراحل شروع کنید:
1. اهداف شخصی سازی خود را مشخص کنید
اهداف کسب و کار شما برای شخصی سازی وب سایت چیست؟ قسمت های خاصی از وب سایت خود را که می خواهید شخصی سازی کنید، مانند بنرها، محتوا یا توصیه های محصول فهرست کنید.
2. قابلیت های شخصی سازی هر ابزار را مرور کنید
در مورد ویژگیهایی که ممکن است در آینده به هنگام افزایش کمپینهای خود به آنها نیاز داشته باشید و اینکه آیا آنها با پلتفرمهای شما سازگار هستند، فکر کنید. اینها می تواند شامل قابلیت هایی مانند ایجاد محتوای پویا، تقسیم بندی، تست A/B و هدف گیری رفتاری باشد.
3. سهولت استفاده را در نظر بگیرید
ابزاری را انتخاب کنید که کاربر پسند باشد و با ظرفیت فنی تیم شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، نرم افزار شخصی سازی وب سایت مانند Intellimize دارای ویرایشگر WYSIWYG است که اجرای محتوای شخصی شده را بدون دانش کدنویسی آسان می کند.
4. احتمالات یکپارچه سازی را بررسی کنید
آیا ابزار شخصیسازی با پلتفرم وبسایت فعلی، CRM، ابزارهای تحلیلی و سایر سیستمهای ضروری کار میکند؟ ابزاری را انتخاب کنید که بتواند منابع فنی فعلی شما را یکپارچه و به حداکثر برساند.
5. بررسی مشتریان و موارد استفاده
رتبه بندی در پلتفرم هایی مانند G2، Capterra یا Trustpilot می تواند به شما کمک کند از تجربیات کسب و کارهای دیگری که از این ابزار استفاده کرده اند بیاموزید. خواندن موارد استفاده مشتری و نمونه های شخصی سازی وب سایت نیز می تواند در تصمیم گیری آگاهانه ارزشمند باشد.
نکته پاداش! از آزمایشهای رایگان ارائه شده توسط برخی از این ابزارهای شخصیسازی وبسایت استفاده کنید یا یک نسخه آزمایشی رایگان درخواست کنید تا درک عمیقتری از نحوه کارکرد آنها برای کسبوکارتان به دست آورید.
سوالات متداول ابزار شخصی سازی وب سایت
در اینجا سوالات متداول در مورد ابزارهای شخصی سازی وب سایت و چرایی اهمیت آنها وجود دارد.
شخصی سازی وب سایت چیست؟
شخصیسازی وبسایت شامل ایجاد یک تجربه سفارشی برای بازدیدکنندگان فردی از سایت شما است. این تجربه سفارشی شامل پیشنهادات محصول انتخاب شده و پیشنهادات انحصاری است که برای افزایش تعامل کاربر طراحی شده است.
بهترین ابزار شخصی سازی وب سایت چیست؟
بهترین ابزار شخصی سازی وب سایت آنهایی هستند که با اهداف کسب و کار، دانش فنی و بودجه شما مطابقت دارند.
Mutiny در صدر فهرست ما قرار گرفت زیرا به شما امکان می دهد تا تجربه های شخصی سازی شده وب سایت را بدون مهارت های کدنویسی راه اندازی کنید. از 500 دلار در ماه با انواع گزینه های سفارشی سازی، از بنرها گرفته تا صفحات فرود و نظرسنجی ها شروع می شود.
چرا شخصی سازی وب سایت مهم است؟
استراتژی شخصی سازی وب سایت هم برای مشتریان و هم برای کسب و کارها به طور یکسان مفید است. سفرهای سفارشیشده، یافتن آنچه را که نیاز دارند برای مشتریان آسانتر میکند و منجر به افزایش تعامل و بهبود نرخ تبدیل میشود.
برای کسبوکارها، اثرات موجدار شامل کسب سرنخهای با کیفیت بالاتر، افزایش درآمد، و تقویت حس وفاداری مشتری است. به طور خلاصه، مزایای پیاده سازی شخصی سازی وب سایت عبارتند از:
- افزایش تعامل
- افزایش فروش
- افزایش وفاداری مشتری
وب سایت خود را با WebFX شخصی سازی کنید
شخصی سازی وب سایت منجر به بازدیدکنندگان شادتر و درآمد بیشتر می شود. ابزارها و نرم افزارهای شخصی سازی می توانند کسب و کارها را به راحتی از این مزایا بهره مند کنند.
در مورد محتوای وب شخصی سازی شده به کمک بیشتری نیاز دارید؟ با WebFX شروع کنید! تیم ما ساعت ها تخصص دارد و بیش از 6 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان ما ایجاد کرده است!
با ما آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد خدمات محتوای وب شخصی ما صحبت کنید!