بازی Post-Apocalyptic Survival DECIMATED در فروشگاه Epic منتشر شد

سنگاپور، سنگاپور، 7 مه 2024/GamingWire/–

با طلوع طلوع دیجیتال بازی‌ها، ذهن‌های رویایی پشت DECIMATED به وجد می‌آیند تا از هجوم پیشگامانه خود در آینده متروک و در عین حال فریبنده بازی‌های آنلاین پرده برداری کنند. DECIMATED، یک تجربه جدید از بازی‌های آنلاین PvP و PvE سوم شخص، بازیکنان را به سفری بی‌سابقه در یک چشم‌انداز وسیع دیستوپیایی دعوت می‌کند.

\ با ارائه آزادی به بازیکنان برای کشف این زمین بازی پسا آخرالزمانی، DECIMATED قلمرویی را باز می کند که در آن بازیکنان سرنوشت خود را به عنوان شهروندان انسانی می سازند که برای بقا تلاش می کنند یا پلیس های سایبورگ نظم را در دنیایی که طبیعت و فناوری در هرج و مرج با هم برخورد می کنند، می سازند.

https://youtu.be/18NLye2JA?si=5SBJktv0U4TV25MJ&embedable=true

دنیای جدیدی در انتظار است: گیم پلی همه جانبه و ماجراجویی بی نظیر

در قلب DECIMATED، دنیایی با طراحی غنی و همه جانبه نهفته است که غرایز بقای هر بازیکن را در هر مرحله آزمایش می کند. بازیکنان در یک نبرد بی امان برای وجود در برابر پیامدهای آخرالزمانی، پر از موجودات جهش یافته، خطرات محیطی و بازماندگان رقیب شرکت می کنند. این روایت غنی با ارائه فرصتی به بازیکنان برای نجات فناوری پیشرفته، کشف گنج‌های پنهان و هدایت خطرات یک جامعه از هم گسیخته در آستانه تولد دوباره، بیشتر تقویت می‌شود.

\ DECIMATED به عنوان یک…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور