لوگوس مانیفست را در بزرگترین بلوک بیت کوین تا کنون ثبت می کند

لوگوهایی برای حامیان داخلی به پشته فناوری وضعیت شبکه آن با مجموعه بیت کوین Ordinals و کتیبه بلوک رکوردشکنی.

\
بیت کوین به دنیا نشان داد که خروج از نهادهای انحصاری دولتی حتی در محیط های متخاصم امکان پذیر است و ثابت کرد که «خروج» یک کاتالیزور موثر برای تغییر است. پشته فن آوری Logos برای گسترش ویژگی های بیت کوین طراحی شده است تا امکان استقرار سایر نهادهای حاکمیتی را فراهم کند و در عین حال حریم خصوصی را در سراسر طراحی حفظ کند.

\
برای نشان دادن تعهد خود به اصول و مأموریت خود، مانیفست خود را بر روی بلاک چین بیت کوین ثبت کرده ایم. بیت کوین رویای سایفرپانک را تایید کرد و لوگوها را الهام بخشید. شایسته است که چشم انداز ما را برای نسل های آینده حفظ کند. به طور نمادین، اعلامیه استقلال ما در فضای مجازی بر روی یک ساتوشی ناکاموتو که در سال 2009 در بلوک 3479 ایجاد شد، حک شده است. کتیبه ما بزرگترین بلوک تا به امروز – 3.969430 مگابایت را اشغال می کند.

\
ادای احترام ما به مجموعه‌ای از بیت‌کوین‌ها برای حامیانمان گسترش می‌یابد. مجموعه ای از کتیبه ها که اپراتورهای لوگوس نامیده می شوند، به عنوان نقطه ورود به اکوسیستم عمل می کنند که مردم را قادر می سازد از سیستم اینترنت موجود و نهادهای حاکمیتی قدیمی خارج شوند. بلوک‌های سازنده پشته Logos در نظر گرفته شده است که تا پایان زنده شوند…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور